Zakup moto

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
frankie
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: sob, 6 lip 2013, 11:53
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Zakup moto

Post autor: frankie » pn, 8 lip 2013, 07:20

.
Ostatnio zmieniony pt, 16 maja 2014, 07:42 przez frankie, łącznie zmieniany 1 raz.

maxyzf
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 47
Rejestracja: wt, 6 lis 2012, 12:43
Motocykl: sx520
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Woj. Lubelskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: maxyzf » pn, 8 lip 2013, 11:01

suzuki rm 250 fajne moto
polecam też yamahe yz250 2t
ale nie wiem czy coś werwie dobrego za 6k

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: tobiasz86 » pn, 8 lip 2013, 12:25

6000tyś to coś jak 6000000 a za taką kwotę to już się można bawić :)
A poważnie... Jak się domyślam będziesz jeździł po krzaczorach, nie na torze, do tego średnio nadają się 250 2t krosowe, znalezienie enduro graniczy z cudem.
Osobiście polecił bym drz400...

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: sebek1516 » pn, 8 lip 2013, 12:40

250 2T żre paliwa. Ale może coś typu yzf 426? Wiekowa ale może coś trafisz?
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

Autor tematu
frankie
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: sob, 6 lip 2013, 11:53
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: frankie » pn, 8 lip 2013, 18:11

.
Ostatnio zmieniony pt, 16 maja 2014, 07:42 przez frankie, łącznie zmieniany 1 raz.

levis
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 323
Rejestracja: pn, 1 kwie 2013, 22:41
Motocykl: 1990 Kx 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: levis » wt, 9 lip 2013, 07:48

myślę, że napisałeś źle o jedno zero, nie 400, a 4000 więcej :P ale fakt, trochę rzadziej remont główny. Natomiast do zaworów trzeba zaglądać częściej niż w ogóle do 2t.

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: tobiasz86 » wt, 9 lip 2013, 17:14

Zależy o jakim 4t mówimy, miałem drz400 w czasie przejechanych dobrych kilku tysięcy zawory regulowałem jeden raz (były w dolnej granicy tolerancji) i gaźnik czyściłem jeden raz- tyle ingerencji w silnik w tym czasie, spalanie 5-6 litrów bez cholernie drogiego oleju do mieszanki.
Osobiście uważam, że na przełomie powiedzmy dwóch-trzech dobrych sezonów eksploatacja 4t wcale nie jest droższa biorąc pod uwagę też koszty paliwa, porównując oczywiście podobnej klasy motory.

Autor tematu
frankie
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: sob, 6 lip 2013, 11:53
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: frankie » wt, 9 lip 2013, 20:19

.
Ostatnio zmieniony pt, 16 maja 2014, 07:43 przez frankie, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: andrzej555 » wt, 9 lip 2013, 21:47

Kolego 4t to cudo i nie wierz w bajki o remontach,ja jeszcze nigdy ani moi kumple nie robili silnika w 4t,te silniki chodzą latami bezawaryjnie.Inaczej ma sie rzecz w eksploatacji zawodnika tam czy jest dobre czy nie zapobiegawczo jest wymiana aby zminimalizować wystąpienie awarii podczas zawodów no i moto dostaje w piec nieporównywalnie mocniej.Musiałem to napisać bo już mnie oczy szczypią od czytania takich bredni chyba w większości zasłyszanych albo właściciela,który kupił trupa z promocji i nie dbał o niego wogóle.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Maciek611
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 12 lut 2012, 14:12
Motocykl: Yamaha yz 125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: Maciek611 » wt, 9 lip 2013, 22:45

andrzej555 pisze:Kolego 4t to cudo i nie wierz w bajki o remontach,ja jeszcze nigdy ani moi kumple nie robili silnika w 4t,te silniki chodzą latami bezawaryjnie.Inaczej ma sie rzecz w eksploatacji zawodnika tam czy jest dobre czy nie zapobiegawczo jest wymiana aby zminimalizować wystąpienie awarii podczas zawodów no i moto dostaje w piec nieporównywalnie mocniej.Musiałem to napisać bo już mnie oczy szczypią od czytania takich bredni chyba w większości zasłyszanych albo właściciela,który kupił trupa z promocji i nie dbał o niego wogóle.
a mnie szczypią jak czytam Twoje wypociny na temat serwisowania motocykla. nie wiem jak jeździsz i co preferujesz, ale sianie przekonań, że w 4t nic się nie robi tylko leje i jeździ to totalne bzdury - chyba ze latasz od 2 sezonów po 15 mth w każdym i masz nowe fury w których nawet zaworów specjalnie nie trzeba ruszać.
Prawda jest taka, że tak samo w 4t jak i w 2t pewnych norm przyzwoitości wypada się trzymać, chociażby po to, żeby nie zrobić pod siebie widząc rachunek za zrobienie fury po wybuchu :ANAL:
Dla przykładu historia mojego dobrego znajomego : Nowa prosto z salonu yamaha yz250f, w której po ~30mth(wszystko dbane jak należy, zawory sprawdzane, olej na czas) od nowości korba wywaliła bokiem robiąc przy okazji miazgę z tłoka zaworów i karterów - fakt, tutaj musiał być jakiś błąd fabryczny, ale coś chyba jest w tym, że jeżeli motocykl na oryginale potrafi coś takiego zrobic, to co dopiero fura po większym przebiegu, na różnego typu zamiennikach + jakby nie patrzec i ile nie włożyć te motocykle wraz z godzinami hetają się i nic nie jest w stanie przywrócić ich do stanu narodzenia.

Maxym
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: czw, 3 sty 2013, 18:02
Motocykl: Husqvarna WR 250
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: okolice Myślenic
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: Maxym » wt, 9 lip 2013, 23:20

andrzej555 napisał(a):
Kolego 4t to cudo i nie wierz w bajki o remontach,ja jeszcze nigdy ani moi kumple nie robili silnika w 4t,te silniki chodzą latami bezawaryjnie.Inaczej ma sie rzecz w eksploatacji zawodnika tam czy jest dobre czy nie zapobiegawczo jest wymiana aby zminimalizować wystąpienie awarii podczas zawodów no i moto dostaje w piec nieporównywalnie mocniej.Musiałem to napisać bo już mnie oczy szczypią od czytania takich bredni chyba w większości zasłyszanych albo właściciela,który kupił trupa z promocji i nie dbał o niego wogóle.
Żenada...
Jak można LATAMI jeździć nic nie robiąc przy takim motorze??
NIE MOŻNA!
Więcej grzechów nie pamiętam...

Autor tematu
frankie
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: sob, 6 lip 2013, 11:53
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Zakup moto

Post autor: frankie » śr, 10 lip 2013, 06:15

.
Ostatnio zmieniony pt, 16 maja 2014, 07:43 przez frankie, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”