sparzony na 4t - powrot do 2t
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 307
- Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
- Motocykl: Sx 125 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
125 2t jesli potrafisz dopasowac bieg do predkosci,nawierzchni to super sprzet w rekach dobrego ridera robi cuda.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: czw, 1 sty 2009, 05:56
- Motocykl: honda cr125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
moim zdaniem skoro masz juz takie doswiadczenie to powinienes raczej sam znac odpowiedz na takie pytanie, ale skoro piszesz ze w 125 tlok zmieniasz co 30 mth to jeszcze nie pora ladowac sie w 250 2t. Co najwyzej moge polecic ktm 144 / 150, wiem ze sie nimi swietnie jezdzi ale nie wiem jak z kosztami utrzymania i trwałością oraz jesli chciałbys miec najnizsze koszty utrzymania to radziłbym kupic nowe 250 4t. Kiedys liczyłem koszty utrzymania 4t i 2t i ze względu na spalanie i olej do mieszanki 2t jest drozsze o jakies 30% w utrzymaniu. A jak masz nowe 4t, dbasz o nie to naprawde kosztow nie ma. Brat ma yz250f od nowosci, zrobil ponad 80 mth i luzy zaworowe jeszcze nie musialy byc ani razu regulowane, nie mowie o reszcie silnika.
PS. jesli ktos nie potrafi dopasowac biegu do predkosci czy nawierzchni to znaczy ze poprostu nie potrafi jezdzic.
Pisz poprawnie. Ostrzeżenie.
Edit: Majster128
PS. jesli ktos nie potrafi dopasowac biegu do predkosci czy nawierzchni to znaczy ze poprostu nie potrafi jezdzic.
Pisz poprawnie. Ostrzeżenie.
Edit: Majster128
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Kwestia tego czy umiem dopasować bieg czy nie - uważam, że umiem. Jestem świadomy, że jeżelibym wrócił do setki to musiałbym od nowa się nauczyć tego typu silnika. KTM odpada.. Ponieważ to jest KTM Poza tym są tylko dwie selekcje w 144 i 150 prędzej bym ładował się w yz 125 po 2008 i jakiś tuning.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
W 144 i 150 są 4 selekcję tloka. Reszta gratow jak w 125Duriv pisze:Kwestia tego czy umiem dopasować bieg czy nie - uważam, że umiem. Jestem świadomy, że jeżelibym wrócił do setki to musiałbym od nowa się nauczyć tego typu silnika. KTM odpada.. Ponieważ to jest KTM Poza tym są tylko dwie selekcje w 144 i 150 prędzej bym ładował się w yz 125 po 2008 i jakiś tuning.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
@Duriv nie dziwię się że się zniechęciłeś bo faktycznie remont za remontem nawet nie w okresie 70mth to faktycznie nic zachęcającego, oraz powrót z toru i zadowolenie że jak to fajnie że nic się dzisiaj nie zepsuło Ale co zrobić z tymi motorami jak z babą w domu nie raz masz ochotę wykopać na zbity pysk z domu ale pojeździsz trochę (na niej) i ci przechodzi bo radości i przyjemności da tyle że i tak wybaczysz kosztowne numery
ADV/Adventure
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
@Fifi
No cóż, jest jak jest Szczerze mówiąc coraz bardziej oswajam się z myślą, że kolejny sezon przelatam na KX250F bo.. najzwyczajniej mimo że drogi w eksploatacji - ubóstwiam ten motocykl Najlepiej by mieć dwa motocykle, jakieś 2T 125 i 250 4T
No cóż, jest jak jest Szczerze mówiąc coraz bardziej oswajam się z myślą, że kolejny sezon przelatam na KX250F bo.. najzwyczajniej mimo że drogi w eksploatacji - ubóstwiam ten motocykl Najlepiej by mieć dwa motocykle, jakieś 2T 125 i 250 4T
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Ja bym ci polecił ktm 200 (ale że sx jest dla ciebie za stary to exc) dzisiaj miałem się okazje przejechać takim i jest nieporównanie z 125 ciągnie z dołu jak 4t (oczywiście mowa o sprawnym) ruszać można z 2 (14 z przodu) i się rusza lepiej niż 125 z 1 a czemu mówisz że nie ktm'a?? Że niby gorszy??
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
czysta awersja Poza tym EXC nawet po przerobieniu zawieszenia nie będzie mi odpowiadać na tor. ( przełożenia, koło itd. ) za duże koszta przeróbki.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Tu sie z Tobą zgodzę. Taka przerobka jest bez sensu.Duriv pisze:czysta awersja Poza tym EXC nawet po przerobieniu zawieszenia nie będzie mi odpowiadać na tor. ( przełożenia, koło itd. ) za duże koszta przeróbki.
A SX 150 tez ma 14 zębów.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Duriv pisze:Cześć,
Sprawa wygląda następująco.
Na 2T polatałem już ok 400 mth, przesiadłem się na 4t i tu schody się zaczęły. Co chwile coś mi się sypało, zrobiłem 120 mth - 3 remonty, łącznie 7 tys. KX250F k7.
Mysle nad powrotem do 2T, 125.. I tu się pojawia pytanie, przelatałem ok 500 mth łącznie, ważę 85 kg, 190 wzrostu. To nie będzie krok w tył, nie będzie setka za słaba na mnie ?
Celowałbym w YZ 125 / CR125R..
Miałem jakieś 200 mth temu CR250R i była.. trochę za mocna
Pozdro
coż napisałes 120mth i 3 remonty w tym czasie? kxf 250
prawde mowiac to niektórzy robia ponad 100mth i tez remont ich nie omija ale jakos nie narzekaja niewiemy jaki stan motocykla był gdy go kupiłes i co to było kxf nie jest wzorem niezawodnosci wiec czy jesli sie przerzucisz na 125 w 2t w tej chwili bedzie tak zajebiscie nie wiesz!!
piszesz że co chwile sie cos sypało!!! zakladam ze uzytkujesz i serwisujesz poprawnie
wiec moje pytanie ! co to był za motor bo przyznam -poza mna znajomi maja liczniki i odpukac nie sypało sie nic co chwile
obawiam sie ze jak nie kupujesz nowego lub naprawde pewnego to trudno od razu podawac 4T jako głowny powod problemow,jak wiemy 4t dominuja w mx a teraz juz wtryski pytanie gdzie bedziesz moto bardziej uzywał i wtedy podjac ostateczna decyzje
miałem setke wczesniej i nie odczułem az takiej roznicy w jakosci no ale ja nie robie 120mth w tym samym czasie co ty bo nie napisałes jak długo to trwało
moim zdaniem nie podejmował bym pochopnie decyzji
pzdr
Pisz poprawnie. Ostrzeżenie.
Edit: Majster128
-
Autor tematuDuriv
- Mistrz prostej
- Posty: 158
- Rejestracja: pn, 17 maja 2010, 20:34
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: sparzony na 4t - powrot do 2t
Praktycznie przez rok latania tyle nastukałem. Podjąłem decyzje, sprzedam motocykl, odłożę na operację, a resztę postaram się pomnożyć i w nowym sezonie kupić nowsze 4T.
Koniec tematu, pozdrawiam.
Koniec tematu, pozdrawiam.
Rysunki techniczne, projekty CAD i inne. Polecam się ;P