Co po DT 125?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
RavDT
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: śr, 2 lis 2011, 19:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Co po DT 125?

Post autor: RavDT » śr, 9 maja 2012, 14:16

Siema, postanowilem sprzedac swoja DT poniewaz jak dla mnie ma ona za malo mocy do takiej jazdy jaka preferuje z moimi znajomymi. Chodzi mi o to, ze DT nie radzi sobie na podjazdach jak ktos wazy 82 kg a katowac 1 lub cala gorke na sprzegle jadac na 2 to mija sie z celem. A wiec, jezdze od Sierpnia ubieglego roku. Nowe moto to ma byc enduro 2t z mozliwoscia rejestracji. Z tego co znalazlem to tylko exc jest robione w 2t. Tylko pytanie 200 czy 250?

Takisobie021
VIP
VIP
Posty: 187
Rejestracja: czw, 6 sie 2009, 12:06
Motocykl: HUSQVARNA WR 125 2004
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: GK
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: Takisobie021 » śr, 9 maja 2012, 20:23

Czemu od razu 200 ? 250 ? A może trochę rozwagi i 125 ? EXC 125. Wspaniale nadałby się na twoje wymagania, co do Hard enduro w 2T jest jeszcze Husqvarna WR którą sam posiadam i jestem zadowolony ;)
HUSQVARNA RACING 2T POWER

Autor tematu
RavDT
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: śr, 2 lis 2011, 19:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: RavDT » czw, 10 maja 2012, 10:59

Jakoś ze 125 na 125 nie widzi mi się przesiadać. Wiem, EXC będzie mocniejszy od DT ale nie chce moto na rok tylko już na trochę dłużej. A Husqvarne ciężko dorwać. Bardziej jestem przychylny do 200 niż 250. Jestem z Białegostoku i też patrze na to żeby coś upolować w miarę blisko a nie jechać na 2gi koniec polski i się okaże, że odrazu będę wracać bo to padalec. Z tego co czytałem to 200 ma tylko mocniejszy dół od 125 a górna część jest taka sama, a w enduro dół też jest ważny.

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: tobiasz86 » czw, 10 maja 2012, 19:57

ja stawiam na 200, 125 przy 82kg może się deko męczyć

Autor tematu
RavDT
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: śr, 2 lis 2011, 19:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: RavDT » czw, 10 maja 2012, 20:17

Spoko, napisałem wcześniej odpowiedź i nie została zatwierdzona, dziwnie ;P. No ja jestem bardziej przychylny do 200 niż 250, jeździłem YZ 250 koleszki i ma ona w siebie szatana więc z EXC by było podobnie. 200 nie miałem okazji jeździć ale z tego co wyczytałem to jest spora różnica między nimi jeżeli chodzi o zakres górnych obrotów. Tylko pytanie jak brać to z którego roku? Wiem, że w 200 z 2002 na 2003 rok zaszły jakieś zmiany tylko czy moto się zmieniło na tyle żeby brać tylko 2003?

Czepek
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 926
Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
Motocykl: YZ125 `08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: Czepek » czw, 10 maja 2012, 20:59

tobiasz86 pisze:ja stawiam na 200, 125 przy 82kg może się deko męczyć
Jaja sobie robisz.
Ja ważę 78/80 + ciuchy to wyjdzie z 85/90 kg i ciora aż ręce wyrywa.
Ludzie po 90/100 kg latają setkami i nie narzekają.
No chyba, że ktoś jest mistrzem prostej to i 500 2t za mało...

Kupisz 125 exc albo crossiwo i tobą tak pozamiata, że nie będziesz wiedział co się dzieje.
w yz jakbym mógł ruszyć z 6tki to bym miał większe piźnięcie niż przy strzale ze sprzęgła na 1ce w dt, więc przemyśl.
2 sezony latam na 125 (wcześniej exc teraz yz) i mocy mi nie brakuje, i chyba prędko nie braknie.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514

miniminix123
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 237
Rejestracja: pn, 21 lut 2011, 19:08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: miniminix123 » czw, 10 maja 2012, 21:08

tobiasz86 pisze:ja stawiam na 200, 125 przy 82kg może się deko męczyć
125 fullcros masz po uszy. 250 4t a 125 2t wychodzi na jedno tylko że 2t trzeba trzymać na obrotach a 4t ma to od dołu.
Sprowadzam czesci z usa moge pomóc

Autor tematu
RavDT
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: śr, 2 lis 2011, 19:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: RavDT » pt, 11 maja 2012, 13:18

Czepek, jak patrze na Twoj podpis to wnioskuje, ze jezdzisz na torze. Ja na tor sie nie wybieram. Owszem gdybym smigal po torze to zakupilbym setke, ale watpie zeby starczyla mi ona w terenie na dluzej w takim jakim smigam, czyli duzo podjazdow, zwirownie.

Rams
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 524
Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
Motocykl: mechaniczna pomarancza
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sta
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: Rams » pt, 11 maja 2012, 18:24

Mieszkam na południu Polski śmigam na 125 2t w ciężkim terenie i motor daje rade. Raz czy dwa razy zabrakło mi mocy w tym moto.

tobiasz86
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 352
Rejestracja: ndz, 25 lip 2010, 10:20
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rymanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: tobiasz86 » pt, 11 maja 2012, 18:39

tobiasz86 napisał(a):
ja stawiam na 200, 125 przy 82kg może się deko męczyć

Jaja sobie robisz.
Ja ważę 78/80 + ciuchy to wyjdzie z 85/90 kg i ciora aż ręce wyrywa.
Ludzie po 90/100 kg latają setkami i nie narzekają.
nie nie robię sobie jaj, czytaj ze zrozumieniem, nie napisałem że braknie mocy tylko że dla motoru będzie to męczące

barszcz91
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: ndz, 6 mar 2011, 20:01
Motocykl: Honda xr 600R 95r/crf 450r 08'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Suwałki
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: barszcz91 » pt, 11 maja 2012, 21:54

kawasaki KDX 250 lub 200

koniecznie musi być 2t? 4t jest więcej motocykli pod twoje wymagania

Autor tematu
RavDT
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: śr, 2 lis 2011, 19:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co po DT 125?

Post autor: RavDT » sob, 12 maja 2012, 12:38

Tak, musi to być 2t, bo nie stać mnie na utrzymanie 4t, ale wiem, że by się lepiej sprawdził.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”