Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Wachovsky
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:22
Motocykl: kx250f '06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Post autor: Wachovsky » pt, 6 kwie 2012, 14:19

andrzej555 pisze:kumpel miał 4 biegową i non stop narzekał ,że brakuje piątki
zgadza sie sam mam 4 biegi i po lesie brakuje predkosci, nadrabiam to zebatką 15 zebów z przodu, motor staje sie troche słabszy ale szybszy choć i tak mocy nie brakuje ;)
z drugiej strony jesli chodzi o tor 2 biegu nie trzeba zmieniać ;) (przy fabrycznych 14 zębach z przodu)

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Post autor: andrzej555 » pt, 6 kwie 2012, 23:14

ja sie nie obraże taka jest moja opinia,każdy ma własną od tego jest forum,dziwi mnie tylko jedno ,że wiele osób uważa ,że 450 i powyżej to motor dla wariata,a ten wilk taki straszny nie jest
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Post autor: andrzej555 » sob, 7 kwie 2012, 08:37

kolego jak zmieniłeś tą zębatke nie szarpie ci jedynka na małych prędkościach,tzn. czy musisz używać półsprzęgła przy wolnej jeżdzie na żwirowni
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Oleek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 50
Rejestracja: sob, 20 lut 2010, 15:41
Motocykl: EXC 300
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Post autor: Oleek » sob, 7 kwie 2012, 11:40

Latalem wr 450 oraz yz 450 f.Oba motory mialem po sezonie i do tego co potrzebujesz idealnie sprawdza sie enduro.Ponadto na samym poczatku wr mialem zablokowana i jezdzilem z moca 27 km,takze mi ten motor sluzyl do nauki idealnie(to bylo moje pierwsze moto,wiec dywagowanie ze za silne na poczatek nie ma tu sensu)!!Yz to szatan w pelnej odslonie,takze nie mysl o tym by brac to moto do lasu.Koszty utrzymania crossa sa wieksze nizeli enduro-->cross jest typowym wyczynem,enduro nie.Enduro ma ponadto "magiczny" guzik ,a dla kogos kto lata mocno po lesie nie trzeba tlumaczyc co daje ta magia:)
Reasumujac,jezeli czujesz sie na silach i Twoja waga oscyluje w granicach min 80 kg to sprobuj wr 450.Jak bedzie za silna,zawsze mozesz ja zdlawic!!
Zycie to nie je bajka,to je bitwa!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”