Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
vwstyle
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: sob, 17 mar 2012, 15:33
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Post autor: vwstyle » ndz, 18 mar 2012, 12:38

Witam! W niedalekiej przyszłości zamierzam kupić moto YZ450 lub WR450. Myślałem, że będę za niski na taki sprzęt ( 173cm ) ale przymierzałem się i jest w porządku :) Mieszkam koło lasu więc to będzie celem większości moich wypraw ( łąki,pola, leśne ścieżki, ulica bardzo rzadko więc nie będę jeździł długich odcinków z dużą prędkością obrotową silnika ). Czytałem porównanie : " http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,1617971.html " i na większość pytań mam odpowiedź, lecz potrzebuje opinii użytkowników bo najbardziej mnie nurtuje temat awaryjności. Nie jestem profesjonalistą więc taki motor nie będzie strasznie katowany w moich rękach, wręcz zależało by mi żeby jak najdłużej jeździć bez awaryjnie. Mocy nie może mi brakować bo chcę sprzęt bez możliwości rej. gdyż nie mam prawka i nie zamierzam go robić więc po co płacić OC skoro motor będzie rekreacyjny i w razie czego przy takiej mocy można łatwo uciec :) Załóżmy, że będę jeździł pełne 2 dni przez cały tydzień takim motorem, moje założenia co do eksploatacji są jasne, więc ile sezonów (wiosna,lato,jesień) przejeżdżę bez awaryjnie ( skłaniałbym się aby odpowiedzi były do YZ450 ). Co oznacza literka F (YZ450"F") ? Pozdrawiam serdecznie!

iMiron
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 203
Rejestracja: czw, 26 lis 2009, 19:33
Motocykl: cr125r '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Pytania dotyczące YZ450/WR450.

Post autor: iMiron » ndz, 18 mar 2012, 17:28

Będzie to Twój pierwszy taki sprzęt?

Autor tematu
vwstyle
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?