4t 2000-2005 nie kupujcie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 84
- Rejestracja: wt, 22 mar 2011, 08:10
- Motocykl: Kawasaki Kxf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
Kupując motor z tego przedziału rocznikowego powinniśmy się liczyć z tym ze na wstępie musimy wymienić mu korbe i tłok ....
Yamaso #18
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: śr, 18 lip 2007, 10:03
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Straszyn (3miasto)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
U mnie też korba się rozleciała i oprócz głowicy to nie było czego zbierać a silnik był 9h po remoncie. Po prostu pech...
desmomaniac
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
Raczej ktos coś z....l np. korbe Ci ktos złe przekol albo niewywazyl wału.Jagdtiger pisze:U mnie też korba się rozleciała i oprócz głowicy to nie było czego zbierać a silnik był 9h po remoncie. Po prostu pech...
Chociaż niech bedzie pech tez mógł swoje zrobić i kupiles wadliwa korbe.
P.S.
A jakiej firmy był korbowod?
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
Albo wał nie siedział idealnie w gniazdach. Co prawda w 2t ale kolega tak złożył i stwierdził że się rozchodzi i korbę szlag trafił po kilku mth.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
kolega ma troche racji w polsce motory sie sprzedaje tuż przed agonią,sam oglądałem kilka i kupiłem dwuletni bo te nawet pięcioletnie wyglądały jak 15 letnie,miałem zamiar wydać 8 ,a wydałem dwa razy tyle,ale czasami się zdarza kupić coś dobrego ,ale napewno nie 10 latka,czasami ktoś pisze kup tańszy i wyremontuj będziesz wiedział co masz,a jeżeli w tym tańszym jakiś rzeżnik robił remont młotem i dłutem
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 16
- Rejestracja: wt, 22 maja 2012, 15:10
- Motocykl: Yamaha yz250f 02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
e tam...gadanie,jak wszystko się robi na bieżąco to motocykl nie zależnie od rocznika będzie dobrze służył,z niczym przy silniku nie odwlekać bo takie rzeczy się lubią zemścić.Ja przykładowo kupiłem yz250f z 2002 roku w której urwała się zębatka z łancuszka rozrządu na wale.Motor kupiłem za pare groszy,włożyłem do niego "trochę"(nowy wał z korbą,cylinder,tłok,regeneracja głowicy,łożyska,uszczelki tak że ze starego silnika została tylko skrzynia i kartery) i teraz chodzi idealnie bez żadnych problemów.A wyszedł mnie tyle w sumie co kosztują "igły" na różnych serwisach ogłoszeniowych z podobnych roczników.
Następny motocykl jak będę miał kupić to znowu kupie z uszkodzonym silnikiem,wyremontuje go i wtedy wiem co mi w nim siedzi.
Następny motocykl jak będę miał kupić to znowu kupie z uszkodzonym silnikiem,wyremontuje go i wtedy wiem co mi w nim siedzi.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
Ktoś kiedyś mi powiedział... Przy zakupie crosa na dzień dobry wymień korbe z tłokiem . Wolę kupić tani motor do remontu niż igle z allegro a później wracać z lasu na lince...
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 16
- Rejestracja: wt, 22 maja 2012, 15:10
- Motocykl: Yamaha yz250f 02
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
Jestem Aju takiego samego zdania,jak nie kupuję nowego motocykla lepiej uszkodzony,zrobić co trzeba niż kupić "igłę" która po jednym wypadzie do lasu wypluje tłok razem z korbą przed wydech
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
Tylko trzeba policzyć, czy taki "remońcik" się opłaca. U mnie poszedł na początek standard: tłok (Elko), korba, łancuszek, zawory ssące + sprężyny, łożyska wału, uszczelki. Po rozebraniu okazało się, że jeszcze do wymiany jest zębatka skrzyni biegów, kilka łożysk z niej, tarcze i sprężyny sprzęgła, sprzęgiełko rozrusznika (drogie) i blaszka przepustnicy w gaźniku (kosztuje majątek) - faktura na około 6 tyś zł
Potem doszło całe tylne koło (10 letnia piasta powiedziała dość)- 900zł okazało się, że wydechowe zawoty też trzeba wymienić: oryginały ze spręzynami + uszczelniacze i uszczelki + uszczelnienie pompy wody - tez koło 900zł. Ostatnio posłuszeństwa po 10 latach dzielnego działania odmówił wysprzęglik sprzęgła (ten przy silniku, Magury) 570zl z odpowietrznikiem.
Na remonty wynikające ze zużycia grubych części poszło ponad 8 tyś złotych, o oponach, oleju dętkach, akumulatorze, klockach, łożyskach w kołach i na tylnym amorze, czy ostatnio wymianie napędu nie wspominam - bo to części czysto eksploatacyjne i dotyczą nawet nowego motocykla, ale to wszystko wymienić musiałem.
Tak czy inaczej ciężko kupić exc 450-520 z lat 2000-2003 z polskimi papierami za mniej niż 6 tyś złotych, jeśli założymy że sami poremontujemy sobie takiego sprzęta, trzeba zakładać grubą kasę i zaczyna to być nie opłacalne bo 15 tyś nawet za tak wyremontowaną 10 letnią maszynę to sporo i jest to nie do odzyskania podczas sprzedaży.
A i tak było ok, bo nikasil jeszcze istniał a kosz sprzęgłowy puki co daje radę.
Potem doszło całe tylne koło (10 letnia piasta powiedziała dość)- 900zł okazało się, że wydechowe zawoty też trzeba wymienić: oryginały ze spręzynami + uszczelniacze i uszczelki + uszczelnienie pompy wody - tez koło 900zł. Ostatnio posłuszeństwa po 10 latach dzielnego działania odmówił wysprzęglik sprzęgła (ten przy silniku, Magury) 570zl z odpowietrznikiem.
Na remonty wynikające ze zużycia grubych części poszło ponad 8 tyś złotych, o oponach, oleju dętkach, akumulatorze, klockach, łożyskach w kołach i na tylnym amorze, czy ostatnio wymianie napędu nie wspominam - bo to części czysto eksploatacyjne i dotyczą nawet nowego motocykla, ale to wszystko wymienić musiałem.
Tak czy inaczej ciężko kupić exc 450-520 z lat 2000-2003 z polskimi papierami za mniej niż 6 tyś złotych, jeśli założymy że sami poremontujemy sobie takiego sprzęta, trzeba zakładać grubą kasę i zaczyna to być nie opłacalne bo 15 tyś nawet za tak wyremontowaną 10 letnią maszynę to sporo i jest to nie do odzyskania podczas sprzedaży.
A i tak było ok, bo nikasil jeszcze istniał a kosz sprzęgłowy puki co daje radę.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 4t 2000-2005 nie kupujcie
motorem sprawnym możesz sie przejechać i sprawdzić czy ci odpowiada
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser