czy jest sens kupować 2t?
-
Autor tematudomin159
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 11:45
- Motocykl: SUZUKI DR 350 se 96r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
czy jest sens kupować 2t?
witam.
mam 16 lat, ten sezon przejeździłem na dr 350 i myślę że dobrze mi idzie. myślę nad zakupem jakiegoś crossa 2t tylko zastanawiam się czy jest sens. nie chcę aby się okazało że sprzedam motor w idealnym stanie, objadę całą Polskę i się okaże, że zostanę z niczym. kolejny dylemat to czy 250 czy 125? 250 podoba mi się moc, jego reputacja (każdy wie że 250 2t to morderca) oraz to, że nie będę musiał zmieniać w przyszłości na inne moto. 125 2t też fajne i można trochę powybierać bo jest tego troszkę. kolejny dylemat to czy do 6500-7000zł kupię coś w czym tylko zmienię olej i ewentualnie jakieś duperele i będę latał czy jednak trzeba będzie pomyśleć o nowym tłoku itp., ponieważ czasami jak czytam opisy i ktoś pisze, że tłok zmieniony przed sezonem więc można wsiadać i latać to ręce opadają.
mam 16 lat, ten sezon przejeździłem na dr 350 i myślę że dobrze mi idzie. myślę nad zakupem jakiegoś crossa 2t tylko zastanawiam się czy jest sens. nie chcę aby się okazało że sprzedam motor w idealnym stanie, objadę całą Polskę i się okaże, że zostanę z niczym. kolejny dylemat to czy 250 czy 125? 250 podoba mi się moc, jego reputacja (każdy wie że 250 2t to morderca) oraz to, że nie będę musiał zmieniać w przyszłości na inne moto. 125 2t też fajne i można trochę powybierać bo jest tego troszkę. kolejny dylemat to czy do 6500-7000zł kupię coś w czym tylko zmienię olej i ewentualnie jakieś duperele i będę latał czy jednak trzeba będzie pomyśleć o nowym tłoku itp., ponieważ czasami jak czytam opisy i ktoś pisze, że tłok zmieniony przed sezonem więc można wsiadać i latać to ręce opadają.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 49
- Rejestracja: sob, 17 gru 2011, 11:18
- Motocykl: rm 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzyszkowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
Ja bym ci doradził 125, za tą kase ktorą masz wyrwiesz coś ładnego marka obojętna.
sam planuje kupić 125, w 250 lepiej się nie ładuj za mocne, i ciężej trafić coś dobrego.
Na 125 więcej się nauczysz i sprobojesz czegoś nowego, mysle ze nie pożałujesz tej decyzji Pozdrawiam.
sam planuje kupić 125, w 250 lepiej się nie ładuj za mocne, i ciężej trafić coś dobrego.
Na 125 więcej się nauczysz i sprobojesz czegoś nowego, mysle ze nie pożałujesz tej decyzji Pozdrawiam.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: śr, 14 gru 2011, 15:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
Mogę ci to samo doradzić byłem oglądać honde cr 250 w kiepskim stanie się znajdowała, dużo pracy przy niej było i zrezygnowałem 2 dni później kupiłem aprilie rx 125 i jestem strasznie zadowolony, w tej samej cenie a stan techniczny o klase lepszy. Jeśli chodzi o moc to zdecydowanie cr ale jak dasz rx 125 gazu to się można zdziwić pozytywnie. Ja cię zachęcam do enduro, decyzje musisz podjąć i tak sam powodzenia
-
- Mistrz prostej
- Posty: 86
- Rejestracja: czw, 1 sty 2009, 05:56
- Motocykl: honda cr125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
tez polecam 125, jak cos to mam do sprzedania honde cr 125 rok 2007, kupiona w 2009 roku. Honda jest w bdb stanie, jesienia byl zmieniony tlok, zrobione przednie zawieszenie oraz wymienione lozyska wahacza i kiwakow, a dodatkowo nowy naped x ringowy za 400 zl. Z dodatkow to klamka sprzegla sunline nielamliwa oraz adapter + wieksza tarcza przedniego hamulca. Jak cos to pisz na pw. Od remontu wyjezdzilem jakies 10 mth.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
Gdzie chcesz jeździć tym motorem?
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
Autor tematudomin159
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 11:45
- Motocykl: SUZUKI DR 350 se 96r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
Peti
chyba przesiadka z dr-a 350 na apke 125 to było by nieporozumienie w tym przypadku ponieważ dr jest o wiele mocniejszy i ogólne lepszy od niej. rx 125 to coś jak dt a takie coś mnie kompletnie nie interesuje.
sebek1516
chcę jeździć głównie po żwirowni, czasami przejadę się po lesie ale raczej nie żadne długie proste. jak jeżdżę po żwirowni to głównie zakręty, podjazdy i skoki. w sumie najbardziej lubię skakać. dr mi się wydaje do takiej jazdy za ciężki i trochę mu brakuje zawieszenia.
czy w polsce w ogóle da się znaleźć crossa 2t po remoncie, do jazdy, a nie do remontu? krew mnie zalewa jak widzę w opisie tłok zmieniony przed sezonem albo co lepsze dwoma, wsiadać i jechać. a jeszcze gorzej jechać po trupa przez pół polski i na miejscu próbować się opanować żeby nie zrobić krzywdy oszustowi.
chyba przesiadka z dr-a 350 na apke 125 to było by nieporozumienie w tym przypadku ponieważ dr jest o wiele mocniejszy i ogólne lepszy od niej. rx 125 to coś jak dt a takie coś mnie kompletnie nie interesuje.
sebek1516
chcę jeździć głównie po żwirowni, czasami przejadę się po lesie ale raczej nie żadne długie proste. jak jeżdżę po żwirowni to głównie zakręty, podjazdy i skoki. w sumie najbardziej lubię skakać. dr mi się wydaje do takiej jazdy za ciężki i trochę mu brakuje zawieszenia.
czy w polsce w ogóle da się znaleźć crossa 2t po remoncie, do jazdy, a nie do remontu? krew mnie zalewa jak widzę w opisie tłok zmieniony przed sezonem albo co lepsze dwoma, wsiadać i jechać. a jeszcze gorzej jechać po trupa przez pół polski i na miejscu próbować się opanować żeby nie zrobić krzywdy oszustowi.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
Na pewno nie w tej kasie. Chyba, że wycackany rocznik ~99.domin159 pisze:
czy w polsce w ogóle da się znaleźć crossa 2t po remoncie, do jazdy, a nie do remontu? krew mnie zalewa jak widzę w opisie tłok zmieniony przed sezonem albo co lepsze dwoma, wsiadać i jechać. a jeszcze gorzej jechać po trupa przez pół polski i na miejscu próbować się opanować żeby nie zrobić krzywdy oszustowi.
Nikt Ci ideału za grosze nie puści, wiem po sobie bo swojego kata też nie miałem zamiaru oddawać po "kursie allegro" , bo niektóre i nawet 05 stały po 6,5 tyś. jak widać, ktoś to docenił.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
A zastanawiałeś się nad exc?
Piszesz, że będziesz przeważnie ujeżdżał żwirownie, a tu chyba bedzie dobre enduro bo ma światło i na luzie bez strachu bedziesz mógł wieczorem/nocą wracać na chatu.Za te pieniądze kupisz jakąś setkę.
250 to teoretycznie też nie jest złe rozwiązanie, bo będziesz miał moc w zapasie(albo i nie :p), utrzymanie wyjdzie trochę taniej bo nie będziesz musiał tak często np:zmieniać tłoka i może spalić mniej paliwa jak będziesz używał niższego zakresu obrotów.Ale czy masz na tyle oleju w głowie żeby się na niej nie zabić?To zależy tylko od Ciebie.Te ok. 60 koni to nie jest takie hop-siup.
A ten pomysł z Apką... pozostawmy bez komentarza...
Da sie kupić moto w dobrym stanie.
Ja planuje sprzedać swój wychuchany, wyremontowany w stanie bdb+- egzemplarz z 2000r za 6500, ale to dopiero latem.Nie wiem czy ktoś to doceni, ale pożyjemy zobaczymy...
Piszesz, że będziesz przeważnie ujeżdżał żwirownie, a tu chyba bedzie dobre enduro bo ma światło i na luzie bez strachu bedziesz mógł wieczorem/nocą wracać na chatu.Za te pieniądze kupisz jakąś setkę.
250 to teoretycznie też nie jest złe rozwiązanie, bo będziesz miał moc w zapasie(albo i nie :p), utrzymanie wyjdzie trochę taniej bo nie będziesz musiał tak często np:zmieniać tłoka i może spalić mniej paliwa jak będziesz używał niższego zakresu obrotów.Ale czy masz na tyle oleju w głowie żeby się na niej nie zabić?To zależy tylko od Ciebie.Te ok. 60 koni to nie jest takie hop-siup.
A ten pomysł z Apką... pozostawmy bez komentarza...
Da sie kupić moto w dobrym stanie.
Ja planuje sprzedać swój wychuchany, wyremontowany w stanie bdb+- egzemplarz z 2000r za 6500, ale to dopiero latem.Nie wiem czy ktoś to doceni, ale pożyjemy zobaczymy...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
exc w porównaniu do crossówek są strasznie drogie. Przykładowo ja za mojego wołalem 7,8 tyś za 03 rok, co prawda wychuchany, ale za ta kase mozna by mieć sx ~06.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514
-
Autor tematudomin159
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2011, 11:45
- Motocykl: SUZUKI DR 350 se 96r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: czy jest sens kupować 2t?
panowie, przemyślałem sprawę i chyba ten sezon przelatam na dr-ce bo jeszcze mi wystarcza a na przyszłą jesień sprzedam dr-ke i przed zimą kupię jakieś 250 2t do remontu, a to czy to będzie hard enduro czy cross to już zdecyduję później.
dziękuję za odzew. pozdro.
dziękuję za odzew. pozdro.