125 2T do 5000zł
-
Autor tematucrossfan8
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 25 lis 2011, 17:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
125 2T do 5000zł
Witam.
Na następny sezon chce kupić crossa 125 i mój budżet wynosi do 5000zł. Patrzałem na allegro i zaciekawiła mnie pewna yamaha http://allegro.pl/yamaha-yz-125-nie-cr- ... 86040.html wiem że aby stwierdzić jej stan należało by ją oblukać, ale mam do Was pytanie, czy w takiej cenie można kupić przyzwoitego crossa, który jeszcze troche pojeździ? Wiem że są one wyżyłowane i potrzebują regularnej eksploatacji, ale chciałbym uniknąc tego że zaraz po kupnie trzeba robić remont Jak macie inne propozycje crossów to podajcie. Dodam że to będzie mój pierwszy cross, wcześniej jeździłem innymi motocyklami.
Pozdrawiam i licze na odpowiedzi.
Na następny sezon chce kupić crossa 125 i mój budżet wynosi do 5000zł. Patrzałem na allegro i zaciekawiła mnie pewna yamaha http://allegro.pl/yamaha-yz-125-nie-cr- ... 86040.html wiem że aby stwierdzić jej stan należało by ją oblukać, ale mam do Was pytanie, czy w takiej cenie można kupić przyzwoitego crossa, który jeszcze troche pojeździ? Wiem że są one wyżyłowane i potrzebują regularnej eksploatacji, ale chciałbym uniknąc tego że zaraz po kupnie trzeba robić remont Jak macie inne propozycje crossów to podajcie. Dodam że to będzie mój pierwszy cross, wcześniej jeździłem innymi motocyklami.
Pozdrawiam i licze na odpowiedzi.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: śr, 29 kwie 2009, 22:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Za 5k to kupisz crossa a'la skarbonkę.Pojeździ dwa-trzy miechy i remont.Trudno będzie wyrwać dobry sprzęt.Licz się też z tym że zaraz po zakupie będziesz musiał wyrzucić pare ładnych stówek bo tłok, uszczelki itd.Jeśli nie chcesz śmigać tylko po torze to celuj w enduro(dt, yamaha tt, ttr)w tych pieniądzach kupisz jakieś enduro w podobnym stanie jak cross, może lepszym, tyle że w enduraku remont opiera się na wymianie olejów i klocków i na tym koniec.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
moto wydaje sie wizualnie ok jak na 11 lat stażu na torze
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Tłok ma 20 mth w tej YZ.
Więc jest do wymiany.
Tłok wymieniamy ok 25mth zależy jak się lata
Zwróć uwagę na selekcja tłoka, stan cylindra, ile tłoków ma korba i kiedy była robiona generalka
Więc jest do wymiany.
Tłok wymieniamy ok 25mth zależy jak się lata
Zwróć uwagę na selekcja tłoka, stan cylindra, ile tłoków ma korba i kiedy była robiona generalka
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Specem od mechaniki nie jestem, ale z tego co wiem tulei do setki się nie daje, kuzyn owszem wbił na swoją, ale tylko po to żeby sprzedać ...
20mth na tłoku? to teoretycznie niedługo wymiana
o korbie nic nie pisze, a to najbardziej upierdliwe, bo o ile tłok wymienisz sam, to do korby trzeba silnik na pół, mieć do tego narzędzia, dać do wbicia korby na wał, łożyska, uszczelki...koszty!
kolejna sprawa, wydaje mi się, że przy tulei przy każdej zmianie tłoka wypada ją przeszlifować, tak więc taniej wychodzi jej wbicie ale potem drożej użytkowanie.
Ja za 5,5 tyś sprzedałem w tym roku EXC 125 z polską tablicą z 2002 roku, z cylindrem na nikasilu, tłok był już selekcji C, ale moto było młodsze i miało papiery !!!
Ja bym szukał dalej chyba, że ma zawias ok, szprychy i felgi ok, napęd ok, łożyska kół i główki ok, rama prosta, sprzęgło nie haczy, biegi dobrze chodzą i opuści ci do 3200-3000zł.
Wtedy 2000zł zapasu pozwoli Ci na wymianę korby tłoka i czegoś co ewentualnie wypadnie.
Jak chcesz latać po torze, to najlepiej jakąś crossową setkę, chyba, że wolisz kręcić się po okolicznych polach i lasach wtedy zależy od przebiegów, jak okazyjnie i blisko setka czemu nie jak dalej...większe enduro.
Ce eRa, w enduraku można wymieniać tylko klocki, opony, napęd i olej ale jeśli kupiony był w miarę młody. My w ekipie mamy same enduro i hard enduro (obecnie został tylko jeden czy dwa crossy choć większość zaczynała własnie na nich, ale przebiegi 150km na jedną wyprawę zabijały te motocykle) i w rocznikach około 2000-2005 tłoki i zawory też domagają się już wymian (chodzi o "nieśmiertelne" XR i LC4, bo w EXC 450/520 z tych lat dochodzi jeszcze korba). Tak więc jeśli ktoś nie ma 15-20 tyś na świeżego enduraka, niech zakłada, że coś wymienić w silniku też będzie musiał.
20mth na tłoku? to teoretycznie niedługo wymiana
o korbie nic nie pisze, a to najbardziej upierdliwe, bo o ile tłok wymienisz sam, to do korby trzeba silnik na pół, mieć do tego narzędzia, dać do wbicia korby na wał, łożyska, uszczelki...koszty!
kolejna sprawa, wydaje mi się, że przy tulei przy każdej zmianie tłoka wypada ją przeszlifować, tak więc taniej wychodzi jej wbicie ale potem drożej użytkowanie.
Ja za 5,5 tyś sprzedałem w tym roku EXC 125 z polską tablicą z 2002 roku, z cylindrem na nikasilu, tłok był już selekcji C, ale moto było młodsze i miało papiery !!!
Ja bym szukał dalej chyba, że ma zawias ok, szprychy i felgi ok, napęd ok, łożyska kół i główki ok, rama prosta, sprzęgło nie haczy, biegi dobrze chodzą i opuści ci do 3200-3000zł.
Wtedy 2000zł zapasu pozwoli Ci na wymianę korby tłoka i czegoś co ewentualnie wypadnie.
Jak chcesz latać po torze, to najlepiej jakąś crossową setkę, chyba, że wolisz kręcić się po okolicznych polach i lasach wtedy zależy od przebiegów, jak okazyjnie i blisko setka czemu nie jak dalej...większe enduro.
Ce eRa, w enduraku można wymieniać tylko klocki, opony, napęd i olej ale jeśli kupiony był w miarę młody. My w ekipie mamy same enduro i hard enduro (obecnie został tylko jeden czy dwa crossy choć większość zaczynała własnie na nich, ale przebiegi 150km na jedną wyprawę zabijały te motocykle) i w rocznikach około 2000-2005 tłoki i zawory też domagają się już wymian (chodzi o "nieśmiertelne" XR i LC4, bo w EXC 450/520 z tych lat dochodzi jeszcze korba). Tak więc jeśli ktoś nie ma 15-20 tyś na świeżego enduraka, niech zakłada, że coś wymienić w silniku też będzie musiał.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
Autor tematucrossfan8
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 25 lis 2011, 17:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Dodam że chciałbym ten motocykl użytkować w amatorskich rajdach enduro. Na torze rzadko będzie jeździł ponieważ w mojej okolicy nie ma żadnego toru.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
To nawet nie oglądaj się za setą. Szukaj jakiegoś enduro najlepiej 4t.crossfan8 pisze:Dodam że chciałbym ten motocykl użytkować w amatorskich rajdach enduro. Na torze rzadko będzie jeździł ponieważ w mojej okolicy nie ma żadnego toru.
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Przy takich widełkach cenowych najlepiej coś takiego
http://allegro.pl/show_item.php?item=1961654485
http://allegro.pl/show_item.php?item=1961654485
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
Autor tematucrossfan8
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 25 lis 2011, 17:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Dzięki chłopaki za odpowiedzi.
A co sądzicie o tym klx 250? Jak z dostępem części?
Jak macie inne propozycje to piszcie.
Pozdrawiam.
A co sądzicie o tym klx 250? Jak z dostępem części?
Jak macie inne propozycje to piszcie.
Pozdrawiam.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Miałem Kawasaki Klx 300 r i spoko sprzęt. Części spokojnie dostaniesz, na allegro jest kilka moto na części. Waga tego klx to 105kg, moc 250 jest około 31km wersja r, zawieszenie ups w wersji r. Motocykl tani w eksploatacji, bardzo niskie spalanie. W klxie trzeba uważać na głowice bo jest na panewkach ale jak się wymienia olej zgodnie z serwisówką i dobrej jakości to żadnych problemów nie ma. Popatrz na tego klxa
-
Autor tematucrossfan8
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pt, 25 lis 2011, 17:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: 125 2T do 5000zł
Troche mieszam, ale co powiecie na temat dr 125? Nadawała by sie do amatorskich rajdów? Zrezygnowałem z 250 bo nie wiem czy bym ogarnoł.