250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Podaj nam kilka cennych informacji, a my polecimy Ci jaki motocykl będzie dla Ciebie najlepszy.
Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » sob, 21 lis 2009, 20:18

Tak, koszty eksploatacji 4T to główna przyczyna wyboru ćwiary 2T. Można nawet powiedzieć że 2T jest mniej awaryjne. Widziałem dzisiaj na własne oczy efekt urwania zaworu w CRFce. To mnie trochę przeraziło... Rodzice są wstanie płacić za częste remonty 4T, ale roczniki do 2006 są już wysłużone i wiadomo, zawsze coś jest do remontu i czasem przez ominięcie jakiejś małej awarii psuje się coś jeszcze i motor stoi kilka dni lub tygodni zanim usterka zostanie naprawiona. 2T kij się prostotą silnika i nie ma tam żadnych "dziwnych" rozwiązań, jakie są w 4T...
Jak się ma trochę oleju w głowie to i na 250 2T można poszaleć :)

I <3 KADETT

Reniek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 395
Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
Motocykl: SKR 125 , KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Reniek » ndz, 22 lis 2009, 03:12

2T :D BRAWO :D
Polecam CR 250 cc najlepiej 2001 r ;)
Pozdrawiam :D
I Przyznam że dobry wybór co do 2T ;)

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » ndz, 22 lis 2009, 08:45

4T miałem pułap do 10.000 zł, w 2T tak samo. Za tę kwotę myślę że już coś młodego się wyrwie. Wczoraj orientacyjnie patrzyłem jak kształtują się ceny i nie jest źle ;)

Wybór padnie na RM 250 lub CR 250, ale CRka do mnie bardziej przemawia dzięki swej aluminiowej ramie.

I <3 KADETT

r4cz3k
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: wt, 28 paź 2008, 13:36
Motocykl: CR 125 2k3
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gryfino
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: r4cz3k » ndz, 22 lis 2009, 09:50

I gratuluje wyboru, jednak nie wszyscy ulegają presji 4T ;)
Honda CR 125R 2003r.

Autor tematu
mati2608
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: wt, 9 gru 2008, 19:06
Motocykl: YZ250/RM125/KDX125
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: mati2608 » ndz, 22 lis 2009, 13:00

Gdyby nie wysokie koszta utrzymania 4T na pewno bym go kupił, ale niestety nie stać mnie na ciągłe naprawy, a 4T jest chyba bardziej awaryjny...
Byłem już na 100% przekonany na 4T, ale rozmowa z mechanikiem motocrossowym dała mi dużo do myślenia ;)

I <3 KADETT

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: sopelnysa » sob, 2 sty 2010, 14:15

Ok Twój wybór z tym 250 2T ale widze jak u nas to wyglada, ze ludzie na 250 2T odpają - poprostu dostają na torze po dupie i tyle, nie mowiąc juz o technice, bo do takiego moto trzeba miec juz doswiadczenie, sam latalem na 125 po przesiadce na 250 4t roznica w umiejętnosciach byla ogromna. Pomysl jeszcze nad tym, a jesli chodzi o obsluge 4t to nie ma takiej tragedii jak sie wydaje. Kolesiowi urwal sie zaworl bo moze mial pecha albo czegos nie dopatrzyl i poszlo. Ale to nie jest reguła, sumienny serwis i wszystko jest Ok :) czyli regularna wymiana oleju, kontrola zaworów i rozrządu oraz wazne - Czyszczenie Filtra!!!!!!!!!
Pozdro
#97

Yzf 250
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 226
Rejestracja: śr, 16 gru 2009, 20:04
Motocykl: YAMAHA YZF 250 08'
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głogów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Yzf 250 » sob, 2 sty 2010, 15:20

sopelnysa ma racje ale gratuluje zakupu nowej 250-tki ...

Soltys
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: czw, 19 lut 2009, 23:02
Motocykl: yamaha YZ
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Śmigiel wielkopolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Soltys » ndz, 3 sty 2010, 18:24

sopelnysa pisze:Ok Twój wybór z tym 250 2T ale widze jak u nas to wyglada, ze ludzie na 250 2T odpają - poprostu dostają na torze po dupie i tyle, nie mowiąc juz o technice, bo do takiego moto trzeba miec juz doswiadczenie, sam latalem na 125 po przesiadce na 250 4t roznica w umiejętnosciach byla ogromna.
Pozdro
Jestem takiego samego zdania.Jezdziłem 2T 250.Udało mi sie te piekło sprzedac :D .Szukam czteropaka.O wiele lepsze wyniki mam na 4T.2T fajna sprawa ale nie na tor chyba ,ze do zawodowca ja po jednym sezonie rezygnuje z 2T :rolleyes:

Borek96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 16:52
Motocykl: CR 125 '02
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Borek96 » pn, 4 sty 2010, 15:58

Żebyś miał 125, to byłoby lepiej, bo na 250 2T mało który amator daje radę na torze.

rafalsnt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 121
Rejestracja: pt, 30 sty 2009, 17:25
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: rafalsnt » pn, 4 sty 2010, 16:36

A rmz i kxf w rocznikasz 04 - 05 jak wypadają? mają jakieś wady fabryczne?

Borek96
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 125
Rejestracja: ndz, 2 lis 2008, 16:52
Motocykl: CR 125 '02
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: Borek96 » pn, 4 sty 2010, 16:45

Co do RMZ to podobno padają zawory ssące i skrzynie padają, co do KXF, to podobno też niezbyt ciekawe, od 2006r. z tego co słyszałem, to zupełnie inny motor.

sebek1516
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1914
Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
Motocykl: gram w zielone
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: 250 4T - wszystkie japońce - co lepsze?

Post autor: sebek1516 » pn, 4 sty 2010, 17:45

EJ podobno czyli? Kto ci mowil? gdzies czytales?
Gadanie ze tak jest moze prowadzić kogoś w bład a później fama o wadach fabrycznych się rozejdzie.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wybór motocykla”