Galeria MKubic CRF250 2005r
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 213
- Rejestracja: sob, 26 lis 2011, 16:35
- Motocykl: Yamaha Yz 125,Kawasaki Kxf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krzątka/Nowa Dęba
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Coś pukało w tylnym zawiasie więc rozebrałem dziada:
Jak się okazało dość mały problem bo tylko luz na górnym łożysku amortyzatora
Łżysko już wymienione i luzów nie ma
Jak tak chwile pobyłem na forum stwierdziłem że dokumentację z każdej czynności robić trzeba żeby przy odsprzedaży ktoś mi nic nie wciskał potem...
Jak się okazało dość mały problem bo tylko luz na górnym łożysku amortyzatora
Łżysko już wymienione i luzów nie ma
Jak tak chwile pobyłem na forum stwierdziłem że dokumentację z każdej czynności robić trzeba żeby przy odsprzedaży ktoś mi nic nie wciskał potem...
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Dużo by pisać co się ostatnio działo w sprawie remontu moto po krótce fotki przedstawią a reszta w temacie:
http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=33063
http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=3&t=33063
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Jakiś czas temu skończył się sezon napraw, sporo tego było, a jak już zrobiłem to się sypała kierownica, to gleba i plastiki, to moduł elektryczny itp idt. Sprzęt mam praktycznie nówkę po tych zmianach, pali od strzała lata aż miło, jako że długo nie pojeździłem to progres nie jest duży, ale zawsze coś
Na początek dwie przygody:
Potem już wiele, wiele lepiej
Zrobiłem też własnoręcznie płyte ślizgową, spełnia zadanie, może i perfekto nie jest, ale kosztowała mnie 15zł
A to zestaw który dzielnie zawozi mnie na tory
Na początek dwie przygody:
Potem już wiele, wiele lepiej
Zrobiłem też własnoręcznie płyte ślizgową, spełnia zadanie, może i perfekto nie jest, ale kosztowała mnie 15zł
A to zestaw który dzielnie zawozi mnie na tory
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 189
- Rejestracja: wt, 26 sty 2010, 20:38
- Motocykl: Kxf 250
- Styl jazdy: Cross Country
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Nie jechałeś czasem I rundy PP Południowej w CC? Chyba nawet startowaliśmy koło siebie, honda 125 z numerem 18
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
,,Żyję na krawędzi, żeby nie zajmować dużo miejsca"
,,Lots of people are fast on a tuesday...not many are fast on saturday" Jeremy McGrath
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
ha ! Jechałem to dużo powiedziane mój sprzęt wtedy powiedział że czas zmienić alternator, i zanim ruszyłem to trochę czasu upłynęło :/ ale miło że ktoś gdzieś już kojarzy moją osobę, wybacz, pierwszy raz startowałem w większych zawodach i byłem tak przejęty żen ie bardzo zwróciłem uwagę na to kto był obok... Chyba że tobie powiedziałem żebyś stanął przede mną bo mi ciężko moto pali...
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Psia mać. Jak nie motor to ja.
Niespodziewany frontflip zakończył się zwichnięciem kostki z naderwaniem dwóch mięśni, czekam na diagnozę czy operacja czy dobrze idzie zrost, nie sądziłem że zwichnięcie to poważna sprawa w ogóle a tu cuda na kiju mi mówią
A jako że na chorobowym siedzę to miałem czas założyć blink-blink
Niespodziewany frontflip zakończył się zwichnięciem kostki z naderwaniem dwóch mięśni, czekam na diagnozę czy operacja czy dobrze idzie zrost, nie sądziłem że zwichnięcie to poważna sprawa w ogóle a tu cuda na kiju mi mówią
A jako że na chorobowym siedzę to miałem czas założyć blink-blink
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Dzisiaj zrobiłem coś za co pewnie będę teraz nękany i obrażany, lecz i tak się nie dam bo efekty widać było zaraz po odpaleniu motocykla
Teraz motor już na niskich obrotach się wkręca, na zimnym silniku się nie dławi ani troszkę, dźwięk się nie zmienił. Przy okazji wymieniłem wypełnienie wydechu na nowe
TERAZ:
POPRZEDNIO:
TERAZ:
POPRZEDNIO:
To wywaliłem ze środka, swoją drogą wie ktoś co to jest? Rurka środkiem jest pełna do okoła tego większa siatka i blacha z niewielkimi dziurkami.
Tu schemat oryginału:
Teraz motor już na niskich obrotach się wkręca, na zimnym silniku się nie dławi ani troszkę, dźwięk się nie zmienił. Przy okazji wymieniłem wypełnienie wydechu na nowe
TERAZ:
POPRZEDNIO:
TERAZ:
POPRZEDNIO:
To wywaliłem ze środka, swoją drogą wie ktoś co to jest? Rurka środkiem jest pełna do okoła tego większa siatka i blacha z niewielkimi dziurkami.
Tu schemat oryginału:
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 181
- Rejestracja: pt, 12 sie 2011, 18:14
- Motocykl: RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Witkowice/Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Ciekawa galeria, co do kontuzji to wracaj jak najszybciej do zdrowia! Co zyskałeś przez modyfikacje końcówki wydechu? Dlaczego masz być nękany ?
Rieju RR 50-->Kawasaki kx 85-->KTM sx 450-->Kawasaki kx 250--->Suzuki RM 250
http://fmxlajto.blogspot.com/
http://fmxlajto.blogspot.com/
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria MKubic CRF250 2005r
Co zyskałem, hm.. Powiedział bym że to co straciłem zakładając dwa razy dłuższy tłumik nie przystosowany do mojego modelu, teraz go przystosowałem po prostu.
Motor na zimnym silniku strasznie się dławił, dopiero po mocnym rozgrzaniu przy szybkim odkręceniu manetki chodził dobrze, teraz to wszystko działa od początku tak jak ma. Zniknęły też problemy z odpalaniem na gorącym silniku.
Co do kontuzji wracam do zdrowia, w najbliższy weekend powinienem pojechać na tor
I z ciekawostek jest na ukończeniu hydraulicznego cięgna, ale niestety wydaje się puki co to zbędny element... Próba ułatwienia życia chyba nie wyszła :/
Motor na zimnym silniku strasznie się dławił, dopiero po mocnym rozgrzaniu przy szybkim odkręceniu manetki chodził dobrze, teraz to wszystko działa od początku tak jak ma. Zniknęły też problemy z odpalaniem na gorącym silniku.
Co do kontuzji wracam do zdrowia, w najbliższy weekend powinienem pojechać na tor
I z ciekawostek jest na ukończeniu hydraulicznego cięgna, ale niestety wydaje się puki co to zbędny element... Próba ułatwienia życia chyba nie wyszła :/
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
Autor tematuMKubic
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline