Galeria Mrmośka
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: sob, 7 sty 2012, 02:38
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
Do zabawy skoczek fajny .
Tylko przy lądowaniu daj mu w palnik (zawsze to masz wieksze szanse na wyratowanie z ew. opresji)
Tylko przy lądowaniu daj mu w palnik (zawsze to masz wieksze szanse na wyratowanie z ew. opresji)
-
Autor tematumrmosiek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pn, 30 kwie 2012, 19:47
- Motocykl: husqvarna wr 125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Suwałk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
lądowanie nie jest jeszcze wyczyszczone więc nie dodawałem gazu żeby nie wylądować w krzakach
-
Autor tematumrmosiek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pn, 30 kwie 2012, 19:47
- Motocykl: husqvarna wr 125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Suwałk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
Witam po zimie ( nie u wszystkich juz jest wiosna ) w moim garażu pojawił się nowy nabytek a dokładniej rieju marathon 250 ,osoby bardziej w temacie wiedzą ze to to samo co gas gas ec250f zawiesznie marzocchi ,silnik yamahy 5 zaworów itp... ogółem wygląda to tak http://www.youtube.com/watch?v=ToQqbfdrnEU naprawdę nie jest źle miał ktoś coś wspólnego z tym motorkiem ? czego mogę sie po nim spodziewać? potem może dodam więcej zdjęć i filmików z tego jak to jeździ pozdrawiam
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
ciekawa konstrukcja.
silnik wyglada jak od wr'ki 250,ale rama na ohlinsie z tylu i marcozzi na przodzie.
jak geometria ramy?jak sie jezdzi po setce?
silnik wyglada jak od wr'ki 250,ale rama na ohlinsie z tylu i marcozzi na przodzie.
jak geometria ramy?jak sie jezdzi po setce?
---------------------------
-
Autor tematumrmosiek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pn, 30 kwie 2012, 19:47
- Motocykl: husqvarna wr 125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Suwałk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
tak, silnik jest od wr/yzf nie wiem dokładnie. przód jest marzocchi a tyłu nawet nie sprawdzałem, ale chyba sachs co do geometrii to nie wiem ale rama pochodzi z gas gas ec250f to z resztą identyczne motorki, różnią się tylko plastikami i kolorkami nie jeździłem nim normalnie bo jest jeszcze u mnie zima wszędzie snieg i lód http://www.youtube.com/watch?v=pFLic0LBJdY
na razie tylko tyle w gustownym dresiku ale to pierwsza jazda no na pewno mogę teraz powiedzieć tylko tyle ze dół jest niesamowity, nieporównywalny do 125, stabilniej jedzie po sniegu, no i mam wrażenie ze husqę lepiej się trzyma nogami,rysio jest taki śliski a setka nadal jest. rysiek to motorek mojego brat bliźniaka czyli też moj
na razie tylko tyle w gustownym dresiku ale to pierwsza jazda no na pewno mogę teraz powiedzieć tylko tyle ze dół jest niesamowity, nieporównywalny do 125, stabilniej jedzie po sniegu, no i mam wrażenie ze husqę lepiej się trzyma nogami,rysio jest taki śliski a setka nadal jest. rysiek to motorek mojego brat bliźniaka czyli też moj
-
Autor tematumrmosiek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pn, 30 kwie 2012, 19:47
- Motocykl: husqvarna wr 125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Suwałk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
Siema jestem juz po 1 poważniejszej , jezdzie ryśkiem!wydaje się bardziej zwarty i nieco ciężej sie nim jeździ, silnik jest bardzo mocny w każdym zakresie obrotów lubi podnosić przednie koło bez ostrzeżenia.zawieszenie jest wg mnie całkiem dobre zupełnie inne wrażenia niż na husce,husqa wydaje sie bardziej przyjazna i łatwa w prowadzeniu ,
http://www.youtube.com/watch?v=DvBrQSsozF0
tak brzmi rysio. jak widać na filmiku , było strasznie nudno trzeba zacząć chyba jeździć na tor i zrobić coś u siebie to co widać na filmie to test zawieszenia po regulacji jak widać bardzo profesjonalny , ale to jedyne miejsce gdzie poważniej można dupnąć o ziemie , na razie jest dobrze jutro moze uda się nagrać coś bardziej konkretnego , potem wstawię filmik jak jeździ rysio po działce na której bedzie tor
http://www.youtube.com/watch?v=DvBrQSsozF0
tak brzmi rysio. jak widać na filmiku , było strasznie nudno trzeba zacząć chyba jeździć na tor i zrobić coś u siebie to co widać na filmie to test zawieszenia po regulacji jak widać bardzo profesjonalny , ale to jedyne miejsce gdzie poważniej można dupnąć o ziemie , na razie jest dobrze jutro moze uda się nagrać coś bardziej konkretnego , potem wstawię filmik jak jeździ rysio po działce na której bedzie tor
-
Autor tematumrmosiek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pn, 30 kwie 2012, 19:47
- Motocykl: husqvarna wr 125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Suwałk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
siema .dawno sie nie udzielałem trochę się u mnie zmieniło przez ten czas... mam swój mały tor itp startowałem w zawodach ...itp ale mam pytanie http://www.youtube.com/watch?v=-fI_tUTlUdo . czy można to nazwać łamaniem ? na tym filmiku skupiałem się tylko na skokach więc szału nie ma
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
Obczaj wpierw wpływ działania hamulców i dodawania gazu w locie. Później naucz się zmieniać biegi w powietrzu.
Triki zostaw na później, bo jak za bardzo się obrócisz w którą stronę i nie będziesz wiedział jak powrócić do linii prostej to dopiero będzie problem.
Na każdy trening miej jakieś założenie do wykonania. Nie jeździj bez celu, to nic nie daje.
Możesz zaplanować, że na następnym treningu nauczysz się obsługiwać hamulce w locie. W następnym jeździsz tylko po bandach zwiększając prędkość. W kolejnym zakładasz zrobienie 40 okrążeń bez odpoczynku. I to ma sens.
Po pierwsze przestań hamować silnikiem.
Triki zostaw na później, bo jak za bardzo się obrócisz w którą stronę i nie będziesz wiedział jak powrócić do linii prostej to dopiero będzie problem.
Na każdy trening miej jakieś założenie do wykonania. Nie jeździj bez celu, to nic nie daje.
Możesz zaplanować, że na następnym treningu nauczysz się obsługiwać hamulce w locie. W następnym jeździsz tylko po bandach zwiększając prędkość. W kolejnym zakładasz zrobienie 40 okrążeń bez odpoczynku. I to ma sens.
Po pierwsze przestań hamować silnikiem.
-
Autor tematumrmosiek
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pn, 30 kwie 2012, 19:47
- Motocykl: husqvarna wr 125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Suwałk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
no właśnie co każdy wyjazd mam plan robić coś innego a odn silnika to z motorkiem coś jest nie tak bo chyba sprzęgło nie do konca łapie :/ muszę coś z tym zrobić :/ a odn działania gazu w locie to mam juz ogarnięte ale z hamulcem jeszcze sie nie bawiłem powód jest śmieszny nie wiem czy jak wcisne hamulec to czy mnie ostro wywali na dziób czy tak delikatnie . poza tym na ty filmiku skupiłem się tylko na skokach
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Galeria Mrmośka
Im raptowniej naciśniesz na hamulec tym bardziej odczujesz przegięcie. Nie ma się czego bać o 90 stopni się nie obrócisz