przed początek :)
-
Autor tematumiisiiek
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 14:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
przed początek :)
Witam, mam kilka pytań co do FMX otóż:
Chciałem się dowiedzieć ile trzeba wydać na początek ( motor + ochraniacze) żeby móc śmigać w fmx oraz ile kosztuje utrzymanie motoru tzn. paliwo, wymiana oleju, serwis itp. (zdaje sobie sprawę że też zależy to od liczby wywrotek). Jaka pojemność silnika?
Czy jest może gdzieś w Krakowie coś jak wypożyczalnia mx-ów?
Czy w Krakowie są jakieś miejsca do uprawienia tego sportu czy samemu trzeba coś zbudować?
Czy ma ktoś porównanie z feestyle-em na rowerze z motorem tzn. czy ktoś się przesiadł z roweru na mx, chodzi mi tu o skakanie i wykonywanie trick-ów?
W chwili obecnej śmigam na rowerze i myślę nad przesiadką, ale zobaczymy czy skończy się na myśleniu czy czymś więcej
Chciałem się dowiedzieć ile trzeba wydać na początek ( motor + ochraniacze) żeby móc śmigać w fmx oraz ile kosztuje utrzymanie motoru tzn. paliwo, wymiana oleju, serwis itp. (zdaje sobie sprawę że też zależy to od liczby wywrotek). Jaka pojemność silnika?
Czy jest może gdzieś w Krakowie coś jak wypożyczalnia mx-ów?
Czy w Krakowie są jakieś miejsca do uprawienia tego sportu czy samemu trzeba coś zbudować?
Czy ma ktoś porównanie z feestyle-em na rowerze z motorem tzn. czy ktoś się przesiadł z roweru na mx, chodzi mi tu o skakanie i wykonywanie trick-ów?
W chwili obecnej śmigam na rowerze i myślę nad przesiadką, ale zobaczymy czy skończy się na myśleniu czy czymś więcej
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pt, 11 sie 2006, 09:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No to gajowy dał czadu z tymi cenami:
Ja powiem tak, skacze z rampy na motorze za 800 euro i tez daje rade.
Lepsza do skakania jest 250 ale na setce też sie da.
Tutaj trzeba przede wszystkim dbac o zawiszenie.
Jak dobrze poszukasz to mozesz sie ubrac za 1500
np. honde cr 250 rocznik 98 na alu ramie mozna juz kupic za 6 tys.
Co do miejsc do skakania to w Zielonej Górze mamy freestyle park a dalej w Polsce to nie wiem
Jak nigdy nie jeździłeś to na początek polecam skakanie na hopach i jazde po torze żeby poczuć troche motocykl i przyzwyczaic psychikę do odrywania się od gleby.
Kupuj wiec bike i wpadaj do nas do Zielonki.Pozdro
Ja powiem tak, skacze z rampy na motorze za 800 euro i tez daje rade.
Lepsza do skakania jest 250 ale na setce też sie da.
Tutaj trzeba przede wszystkim dbac o zawiszenie.
Jak dobrze poszukasz to mozesz sie ubrac za 1500
np. honde cr 250 rocznik 98 na alu ramie mozna juz kupic za 6 tys.
Co do miejsc do skakania to w Zielonej Górze mamy freestyle park a dalej w Polsce to nie wiem
Jak nigdy nie jeździłeś to na początek polecam skakanie na hopach i jazde po torze żeby poczuć troche motocykl i przyzwyczaic psychikę do odrywania się od gleby.
Kupuj wiec bike i wpadaj do nas do Zielonki.Pozdro
freestyle for life
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wiesz-rzuciłem ceny takie jak mi się wydaje tak ze środka; ani wariant minimalny (jak np. ten gość co skacze na CZ250-motocykl i sprzet wart pewnie z 2000 PLN), ani maksymalny. Wczesniej wykasowałem swój post, bo stwierdziłem zeby lepiej wypowiadali sie freestylowcy, było tak-motocykl 8000-9000 PLN, kask, buty, ochraniacze itd 2000-2500 PLN, serwis plus ustawienie zawiasu p/t minimum 1000 PLN.
Wacha, olej-ile wyjeździsz, tyle wypalisz. Wiesz, jasne ze można zejść ponizej tych cen, do wariantu zupełnie minimalistycznego.
Wacha, olej-ile wyjeździsz, tyle wypalisz. Wiesz, jasne ze można zejść ponizej tych cen, do wariantu zupełnie minimalistycznego.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Co do opon to nie wiem jak szybko zużywają się one w FMXie, ale wątpię żeby było to jakieś błyskawiczne tempo, łańcuch to samo, jak kupisz dobry to powinien na sezon starczyć. Koszt opon od 200 zł za komplet do hmm 800 ?! Łańcuch tak samo od 80 (za zwykłego) do 500 (za supermegahiperwzmocnionego ) Proponuje X-ringa z CZ koszt przeciętny a trwałość zadowalająca (prawda bary ? ). Spalanie zależy tylko i wyłącznie od wkręcania, przy samych skokach nie powinno być duże może z 7l/h. Kupując moto na zachodzie masz dużą szanse trafienia dobrej sztuki bez patentów Made in pan zdzisiu garage - pospawamy sobie dzisiaj wał (przepraszam wszystkich prawych Panów Zdzisiów).
Pozdro
Pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: pt, 11 sie 2006, 09:39
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ja na codzien wypozyczam quady a od wiosny planuję tez mx wiec wrazie jakby co to tu napisze.
Tu popieram Kaze że warto na początek seteczkę kupić żeby po jakims czasie już fajnie śmigać, ćwiarę trudniej okiełznać, ale do fmxu nadaje sie bardziej jak wpadniesz do Zielonki to ci wytłumacze bo nie chce mi się bazgrać.
Wiadomo że fmx mniej zużywa sprzęt niz normalna jazda.
I moja rada lepiej zawsze odłozyć wiecej i kupic normalną część lub motocykl niż jakieś tam pseudo naprawione rzeczy bo jak zaczniesz porządnie latać to głupio by było gdyby ci cos odpadło.Motormoże być stary ale zadbany.
Pozdro
Tu popieram Kaze że warto na początek seteczkę kupić żeby po jakims czasie już fajnie śmigać, ćwiarę trudniej okiełznać, ale do fmxu nadaje sie bardziej jak wpadniesz do Zielonki to ci wytłumacze bo nie chce mi się bazgrać.
Wiadomo że fmx mniej zużywa sprzęt niz normalna jazda.
I moja rada lepiej zawsze odłozyć wiecej i kupic normalną część lub motocykl niż jakieś tam pseudo naprawione rzeczy bo jak zaczniesz porządnie latać to głupio by było gdyby ci cos odpadło.Motormoże być stary ale zadbany.
Pozdro
freestyle for life
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
125cc
tłok co 15mth - na torze , a co 25 -30 mth wożenie sie po lesie
korba - profilaktycznie raz na sezon
razem z korbą łoyska na wale, czasem simery
250cc
tłok co 20-25mth na torze , do 35-naet 40mth w lesie
korba też można wymienić na koniec sezonu żeby mieć z bani
250F
tłok co 50mth na torze , do 100mth w lesie (chyba)
korba na koniec sezonu na torze, a co dwa sezony w lesie
no płytki zaworowe , zawory, sprężyny itp. to był o tym temat
olej co 6mth lub najlepiej co trening lub dwa
450
tłok co (niewiem) ale w lesie to raz na rok tak profilaktycznie możesz wymienić
korba -
tłok co 15mth - na torze , a co 25 -30 mth wożenie sie po lesie
korba - profilaktycznie raz na sezon
razem z korbą łoyska na wale, czasem simery
250cc
tłok co 20-25mth na torze , do 35-naet 40mth w lesie
korba też można wymienić na koniec sezonu żeby mieć z bani
250F
tłok co 50mth na torze , do 100mth w lesie (chyba)
korba na koniec sezonu na torze, a co dwa sezony w lesie
no płytki zaworowe , zawory, sprężyny itp. to był o tym temat
olej co 6mth lub najlepiej co trening lub dwa
450
tłok co (niewiem) ale w lesie to raz na rok tak profilaktycznie możesz wymienić
korba -
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r