Strona 1 z 2

Jaki sprzęt/ przeróbki w klasie 125J polecacie?

: wt, 2 maja 2006, 20:36
autor: Metatron
Witam... Chialem sie zapytac czy zawodnicy startujacy w klasie 125 junior posiadaja jakies tuningowane maszyny ? czy moze fabryczne? Prosilbym o rade co warto kupic w tej klasie co przerobic itd....poprostu chialbym miec jakas maszyne zeby wystartowac....A raczej dowiedziec sie czy styknie mi kasy na zakup... :(

: wt, 2 maja 2006, 20:47
autor: To.mek
Można startować takim i takim, ale większe szanse masz na maszynie tuningowanej. Ile to pochłonie $$ nie da oszacować, bo można to kontynuować w nieskończoność.

: wt, 2 maja 2006, 21:58
autor: Metatron
A gdzie mozna sie dowiedziec co mozna zmieniac a co nie? co jest dozwolone a co nie? jest to gdizes w regulaminie zapisane ?

: wt, 2 maja 2006, 22:21
autor: kotmx
w poejmnosci i halasie tylko musisz sie zmiescic. a reszta zalezy od ciebie :wink:

: śr, 3 maja 2006, 09:11
autor: piasektt
kotmx nie do końca reguamin PZM jest bardzo regorystyczny

Zapraszam do lektury !
http://www.pzm.pl/pdf1/RSM2005.pdf

: śr, 3 maja 2006, 09:55
autor: kotmx
no oczywiscie klamki i bezpieczenstwo to nie ale np. modyfikacje silnika, zawieszenia , ukladu kierowniczego... :)

: śr, 3 maja 2006, 13:34
autor: piasektt
jak ktoś mądry powiedział żeby poprawić czasy należy uspranić zaieszenie, i hamulce. Zawieszenie w motocyklach MX powinno być zestrojone pod konkretnego zawodnika i to daje już odczuwalny efekt. Z hamulcami jestjuż gorzej bo tu trzeba juz zainwestować w owe klocki tarcze. I takie zabiegi napoczątku wystarczą, no a później silnik itd

: śr, 17 maja 2006, 18:41
autor: Sierot
No tak ale można założyć chudszą uszczelke pod głowice, wydech, membrane- V-force(np.), wygłądzić kanały dolotowe i będzie zupełnie inny motocykl a w regulaminie niema nic o tym ze niemozna tego co napisałem stosować. Prawie każdy zawodnik co liczy się to ma zrobione więc jest to dozwolone.

: śr, 17 maja 2006, 21:51
autor: ecik
Sierot ale dolotowych sie nie poleruje bo paliwko sie bedzie skraplac :/.

PS. Skoro mowa o zawieszeniu to jak mozna ustawic pod konkretnego zawodnika moze mi ktos podac mniej wiecej jak to zrobic ?:> Konkretnie to chodzi mi na wage 60-65 kg.

: śr, 17 maja 2006, 21:54
autor: kotmx
wymiana sprezyn na odpowiednia wage i poprawna regulacja twardosci, dobicia, odbicia, tlumienia... do danych warunków na torze :wink:

: śr, 17 maja 2006, 21:58
autor: ecik
No fajnie kotmx ale ja nie mam pojecia jak se wyregulowac odbicie i dobicie zeby bylo dla mnie jak najlepiej hehe :P. Wiec prosze tak ogolnie nie pisac tylko jak to mniej wiecej ustawic ;). Prosze o jakas konkretna odpowiedz :]

Na jakie sprzezyny mam zmienic w YZ 125 ?:> do wagi 60-65 kg ;)?

: śr, 17 maja 2006, 22:05
autor: kotmx
ja nie mam pojecia jak se wyregulowac odbicie i dobicie zeby bylo dla mnie jak najlepiej
a ja mam?! :lol: :lol:

najlepiej jak Ci wyreguluje odrazu na torze np. dobry mechanik lub zawodnik odbicie dobicie i twardosc. Bedziesz mógl odrazu wyregulowac zawieszenie tak jak ci najlepiej pasuje :wink:

mi wyregulowal Jacek Olszewski ---> odrazu inaczej sie jedzie np. w koleinie i na muldach :)