Przegląd 2 suwa - co i jak?

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
crossrider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
Motocykl: rm125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: xxx
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: crossrider » czw, 24 sie 2006, 15:26

a mam takie pytanie co do szlifowania tych tulei...bo np.jak juz tuleja jest bardzo "zdarta" ze nie pomoze szlif to trzeba wpakowac nowa w cylinder. no i wlasnie ile takie cos kosztuje (bo wiadomo ze jak jest taka mozliwosc to lepiej tuleje nowa niz cylinder :wink: )
i jeszcze jesli chodzi o docieranie...slyszalem ze jak sie ma tuleje zeliwna to docieranie trwa duzo duzo dluzej niz takiego nicasilu (co to sie jeden bak popyrka dla pewnosci i "ogien" :twisted: )

4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » czw, 24 sie 2006, 16:46

Wrzucam zdjecia mojego tloka: 1 2 3 4 i czekam na wasze opinie, czy tlok ma juz dosyc? czy jeszcze na takim jezdzicie? Ja pozniej napisze ile tlok ma mh i co zaleca ksiazka serwisowa .

(do zdjec ustawial sie Vertex Replica z YZ125)

kams
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 377
Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kams » czw, 24 sie 2006, 17:06

hmmjesli chodzi o tłoki to mogę sie mylic

kieszenie olejowe jesszzcze nie wytare w oklicach okna wylotowegó więc tłok nie jest zbytnio zużyty
ten nagar to nieprzej muj sie nim

hmm jesli motor ma jeszcze niezłą kompresje to zdaje mi sie ze tłok wygląda dostatecznie

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » czw, 24 sie 2006, 18:09

zdjęcie nr. 3 - ja miałem mniej nagaru, wymienilem tlok tak dla pewności
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » czw, 24 sie 2006, 18:45

Ja miałem w podobnym stanie tłok,postanowiłęm jeszcze na nim smigać narazie od sprawdzenia tłoka zrobiłem 7mth,ale już mam w gaciach trochęm,więc tłok będe dawał nowy :roll: dobrze mówie :P :?: :?: :?:

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » pt, 25 sie 2006, 11:21

Wyczysc nagar i mozna latacl .Te małe pękniecie jest nieciekawe :) ale mozna smigac jak na moje oko :twisted: :twisted: :twisted:

4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » pt, 25 sie 2006, 19:54

Na tloku bylo przejechane niecale 30mh, jego zuzycie w miejscu pomiarowym to 3 setki wiec jeszcze wporzadku, imho mozna bylo go zostawic na pare godzin amatorskiej jazdy.

Wg. serwisowki maxymalne zuzycie tloka to 5,5-6 setek, poniewaz przyjmowany luz montazowy nowego tloku to 4 do 4,5 setek, a limit luzu jest 10 setek.

Ja go zmienilem z tego wzgledu, ze jakis sprytny mechanik pierwszego wlasciciela spasowal drugi tlok na 6-7 setek luzu montazowego. Pewnie sie zasugerowal tym ze to drugi tlok na cylinder, i dal selekcje B z tlokow Vertexa. Niestety nominalny cylinder z YZ 125 2005 ma srednice 54,00 wiec na nowy cylinder wg. selekcji Vertexa przyszedlby tlok o selekcji C(53,95) lub D(53,96). Troche to dziwne i nie wiem dlaczego tak jest.

Artur o jakim peknieciu mowisz ; )?

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » pt, 25 sie 2006, 23:36

Fota nr 2 : ale to jest raczej mało szkodliwe . Ja tez dzisiaj sciągnałem głowice zeby obejzec tłok chociaz z góry bo uszczelke wymieniam no i jest nieciekawy luz tłoka .Napewno wiecej niz 6 setek ;/;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”