Strona 2 z 2

: pn, 13 mar 2006, 10:15
autor: mario77
Różnica wynosi zazwyczaj ok. +-10% dlatego przy małych pojemnościach są inne wartości przy dużych inne. poza tym jest szereg innych czynników wpływających na to, większe opory, ciężar etc.

: pn, 13 mar 2006, 16:13
autor: mario77
IGI CROSS pisze:Też mie ciekawi co to jest za firma te ATK? :shock:
http://www.atkusa.com/Products.aspx

: pn, 13 mar 2006, 16:17
autor: MXrool
Thx za link, też byłem ciekaw co to za spółka, bo nigdy wcześniej nie słyszałem o motorach tej marki. Nie wyglądają na solidne, ale nie wiadomo. Nowa firma, nie tak zaufana jak te stare, nie wiadomo co o niej myśleć. Zawiasy ma w miarę, ramę i sprzęgło.

P.S. Nie pisz dwuch postów, jeden pod drugim.

: pn, 13 mar 2006, 16:28
autor: MXrool
Oj z tym to bym się nie zgodził co sie szybciej wkręca. Na 100% odczujesz zmiany tym bardziej jak obniżysz głowicę. Ja kiedyś jeździłem w 2T na tuningowych i było to czuć wyraźnie. Czuć też różnicę w SX-Fie po regulacjach itp.

: pn, 13 mar 2006, 16:49
autor: IGI CROSS
Zgadzam się w 100% z MXroolem.Dobry zawodnik lub spiecalista wyczuje tą kilka setnych sekundy róznicy :roll: Nawet czsami jak się naleje się jakieś paliwo lepsze to się czuje jak samochów lub moto lepiej idzie.A twoje porównanie to trcohę jak by porównać porsze z trabantem :D

: pn, 13 mar 2006, 17:01
autor: IGI CROSS
No więc własnie mówiłęm ze róznice w klasach pojemnościowych to dla nas są ciężo wyczuwalne i nie ma większego znaczenia,bo wszystko zależy od kierowcy a nie od motocykla:wink:

: pn, 13 mar 2006, 17:13
autor: Isbi
HAHAHA dobre sobie .... Proste ze odczujesz roznice miedzy xr a crf nawet slepy by odczul :lol: crf sie szybciej wkreca.... xr to 4t starej generacji wiec nie porownujcie takich rzeczy

P.S to atk wyglada identycznie jak cannondale

: pn, 13 mar 2006, 18:34
autor: xwachu
troche odbijam od tematu glownego sorry ale mam pytanie czy dobrze rozumiem te sprzety ATK w 2T to pojemnosci 700 i 620 :idea: ameryka i jej potwory :twisted:

: pn, 13 mar 2006, 19:12
autor: kotmx
klasach pojemnościowych to dla nas są ciężo wyczuwalne i nie ma większego znaczenia

IGI to nie jest przyspieszanie tylko wkręcanie sie silnika na obroty na biegu jalowym :arrow: a ty ciagle o mocy i przyspuieszaniu :D :D

: pn, 13 mar 2006, 19:28
autor: IGI CROSS
No żeczywiście te AKT robi 700 i 620 2T :? ale to muszą być potwory.Słyszałem kiedyś od kogoś że jakaś firma (może to ta AKT,a moze nie:)) robi Cross 2t ponad 700cmm pojemności i tylko kilka ich jest na świecie.A najwyższy bieg na jakim ktoś jechał to chyba 2 czy 3heeh.Nie wiem czy to prawda,ale coś takiego obiło mi się o uszy

: pn, 13 mar 2006, 19:31
autor: MXrool
Kiedyś jak robiono pięćsetki to były maszyny, a co dopiero jeszcze większe. Pamiętam, że nie liczni mogli je utrzymać. Kiedyś kładziono nacisk na moc, zaczęto robić takie mocne silnki, że nie było nad nimi panowania i zaniechano produkcji takiego typu. Teraz kładziony jest nacisk na elastyczność, wytrzymałość, wagę i dużą moc w stosunku do małej pojemności.

Odbiegamy od tematu i powstaje off-topic.