Strona 2 z 2
: pn, 13 mar 2006, 10:15
autor: mario77
Różnica wynosi zazwyczaj ok. +-10% dlatego przy małych pojemnościach są inne wartości przy dużych inne. poza tym jest szereg innych czynników wpływających na to, większe opory, ciężar etc.
: pn, 13 mar 2006, 16:13
autor: mario77
IGI CROSS pisze:Też mie ciekawi co to jest za firma te ATK?
http://www.atkusa.com/Products.aspx
: pn, 13 mar 2006, 16:17
autor: MXrool
Thx za link, też byłem ciekaw co to za spółka, bo nigdy wcześniej nie słyszałem o motorach tej marki. Nie wyglądają na solidne, ale nie wiadomo. Nowa firma, nie tak zaufana jak te stare, nie wiadomo co o niej myśleć. Zawiasy ma w miarę, ramę i sprzęgło.
P.S. Nie pisz dwuch postów, jeden pod drugim.
: pn, 13 mar 2006, 16:28
autor: MXrool
Oj z tym to bym się nie zgodził co sie szybciej wkręca. Na 100% odczujesz zmiany tym bardziej jak obniżysz głowicę. Ja kiedyś jeździłem w 2T na tuningowych i było to czuć wyraźnie. Czuć też różnicę w SX-Fie po regulacjach itp.
: pn, 13 mar 2006, 16:49
autor: IGI CROSS
Zgadzam się w 100% z MXroolem.Dobry zawodnik lub spiecalista wyczuje tą kilka setnych sekundy róznicy
Nawet czsami jak się naleje się jakieś paliwo lepsze to się czuje jak samochów lub moto lepiej idzie.A twoje porównanie to trcohę jak by porównać porsze z trabantem
: pn, 13 mar 2006, 17:01
autor: IGI CROSS
No więc własnie mówiłęm ze róznice w klasach pojemnościowych to dla nas są ciężo wyczuwalne i nie ma większego znaczenia,bo wszystko zależy od kierowcy a nie od motocykla
: pn, 13 mar 2006, 17:13
autor: Isbi
HAHAHA dobre sobie .... Proste ze odczujesz roznice miedzy xr a crf nawet slepy by odczul
crf sie szybciej wkreca.... xr to 4t starej generacji wiec nie porownujcie takich rzeczy
P.S to atk wyglada identycznie jak cannondale
: pn, 13 mar 2006, 18:34
autor: xwachu
troche odbijam od tematu glownego sorry ale mam pytanie czy dobrze rozumiem te sprzety ATK w 2T to pojemnosci 700 i 620
ameryka i jej potwory
: pn, 13 mar 2006, 19:12
autor: kotmx
klasach pojemnościowych to dla nas są ciężo wyczuwalne i nie ma większego znaczenia
IGI to nie jest przyspieszanie tylko wkręcanie sie silnika na obroty na biegu jalowym
a ty ciagle o mocy i przyspuieszaniu
: pn, 13 mar 2006, 19:28
autor: IGI CROSS
No żeczywiście te AKT robi 700 i 620 2T
ale to muszą być potwory.Słyszałem kiedyś od kogoś że jakaś firma (może to ta AKT,a moze nie:)) robi Cross 2t ponad 700cmm pojemności i tylko kilka ich jest na świecie.A najwyższy bieg na jakim ktoś jechał to chyba 2 czy 3heeh.Nie wiem czy to prawda,ale coś takiego obiło mi się o uszy
: pn, 13 mar 2006, 19:31
autor: MXrool
Kiedyś jak robiono pięćsetki to były maszyny, a co dopiero jeszcze większe. Pamiętam, że nie liczni mogli je utrzymać. Kiedyś kładziono nacisk na moc, zaczęto robić takie mocne silnki, że nie było nad nimi panowania i zaniechano produkcji takiego typu. Teraz kładziony jest nacisk na elastyczność, wytrzymałość, wagę i dużą moc w stosunku do małej pojemności.
Odbiegamy od tematu i powstaje off-topic.