gwintowanie otworów

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
iwy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: śr, 20 wrz 2006, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

gwintowanie otworów

Post autor: iwy » pt, 16 mar 2007, 21:01

jak nagwintować otwór, wiem że powinnienem użyć najpierw gwintownika przelotowego a pożniej gwintownika ślepego do otworów ślepych, ale niewiem jak to zrobić w którym momencie użyć ślepego po przelotowym i jeszcze jedno czy przy filtrze oleju są gwinty przelotowe czy ślepe?

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pt, 16 mar 2007, 23:37

Nie bardzo wiem czy o to chodzi, ale jak chce mieć ładny gwint to lecę gwintownikiem 1 (zgrubny), potem 2 (normalny) i 3 (wykańczający).
Co do otworów przy filtrze oleju;
W jakim silniku? czołgowym? okrętowym? czy może z motocykla?
Uściślij pytanie.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Autor tematu
iwy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: śr, 20 wrz 2006, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: iwy » pt, 16 mar 2007, 23:46

w 426 yz

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 17 mar 2007, 08:34

W 426 może być o tyle ciężko, że ta jedna śruba, którą zasłania wydech jest długa, a gwint jest tylko na jej końcu.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”