wyciek;/
-
Autor tematuluki40b
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 15 lis 2008, 17:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
wyciek;/
siema jestem tu nowy i bardzo mi sie podoba to forum..ale mam pytanie otóż jakies dwa miechy temu kupilem yz 400f wszystko ok tylko spod lewego przedniego uszczelniacza wycieka mi olej;/ nie sa to jakies duze ilosci ale wycieka ..mozecie mi dac jakies instrukcje jak to wymienic?? zaczelo cieknac gdy temperatura znacznie spadla podejrzewam ze ta guma stala sie twarda i to jest przyczyna;/
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: wyciek;/
Ogolnie uszczelniacze wymienia sie latwo... na http://www.bikebandit.com mozesz zobaczyc caly motor od ramy, po srubke
W malym skrocie aby wymienic uszczelniacz musisz:
-umyc dokladnie moto
-poluzowac nakretki znajdujace sie w lagach (te na rowni z gorna polka)
-zdjac przednie kolo
-wyjac lagi z polek
-odkrecic gore lagi (ta co wczesniej musiales poluzowac)
-wylac olej
-odkrecic skatrowana nakretke wraz z czescia gdzie znajduje sie odpowietrznik
-wyjac sprezyne
-w goleniu, gdzie masz simering musisz zdjac uszczelniacz pylowy, nastepnie zabezpieczenie
-lapiesz za dwa konce lagi i raptownie ciagniesz, az do wyskoczenia uszczelniacza z golenia
Skladasz w odwrotnej kolejnosci niz rozbieralec. Nowy uszczelniacz olejowy bedzesz musial bic glebiej w golen, do czego moze ci sie przydac miekka tuleja (najlepiej kartonowa np. zuzyta rolka od tasmy). Rob tak aby nie porysowac lag JEZELI BEDZIESZ ROBIL WSZYSTKO Z GLOWA NA KARKU, TO WSZYSTKO POJDZIE LATWO I PRZYJEMNIE :rolleyes: POZDR
W malym skrocie aby wymienic uszczelniacz musisz:
-umyc dokladnie moto
-poluzowac nakretki znajdujace sie w lagach (te na rowni z gorna polka)
-zdjac przednie kolo
-wyjac lagi z polek
-odkrecic gore lagi (ta co wczesniej musiales poluzowac)
-wylac olej
-odkrecic skatrowana nakretke wraz z czescia gdzie znajduje sie odpowietrznik
-wyjac sprezyne
-w goleniu, gdzie masz simering musisz zdjac uszczelniacz pylowy, nastepnie zabezpieczenie
-lapiesz za dwa konce lagi i raptownie ciagniesz, az do wyskoczenia uszczelniacza z golenia
Skladasz w odwrotnej kolejnosci niz rozbieralec. Nowy uszczelniacz olejowy bedzesz musial bic glebiej w golen, do czego moze ci sie przydac miekka tuleja (najlepiej kartonowa np. zuzyta rolka od tasmy). Rob tak aby nie porysowac lag JEZELI BEDZIESZ ROBIL WSZYSTKO Z GLOWA NA KARKU, TO WSZYSTKO POJDZIE LATWO I PRZYJEMNIE :rolleyes: POZDR
-
Autor tematuluki40b
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: sob, 15 lis 2008, 17:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: wyciek;/
ok dzieki wielkie za instrukcje:)..mysle ze sobie poradze:)
jeszcze jedno pytanko ile tego oleju pozniej wlac i jaki najlepszy???:)
pozdro
jeszcze jedno pytanko ile tego oleju pozniej wlac i jaki najlepszy???:)
pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 19:57
- Motocykl: yz125 sx125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: luban-olszyna-mirsk-jelenia gora
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: wyciek;/
Na jedna lage wchodzi ok 0,5l dokladne dane znajdziesz w serwisowce. Z olejow mozemu wyroznic rozne gestosci, ktore decyduja o twardosci zawieszenia. Oleje z Motul fork 5W/10W/15W, Castrol fork.luki40b pisze:ok dzieki wielkie za instrukcje:)..mysle ze sobie poradze:)
jeszcze jedno pytanko ile tego oleju pozniej wlac i jaki najlepszy???:)
pozdro