Zawieszenie KTM SM525 w teren - napięcie wstępne i regulacja
: ndz, 9 kwie 2006, 22:24
Witam,
Posiadam KTMa SMR525 ale mam też do niego duże kółka i hamulec enduro, żeby czasem posmigać sobie delikatnie w terenie. SMR z założenia ma mniejszy skok zawieszeń (exc - 300/335 a SMR 285/310) a zarazem twardsze sprężyny. Właśnie zabieram się za jakieś wstępne ustawienie zawieszenia w teren. Co do napiecia wstępnego sprężyny z tyłu to sprawa jest jasna jak się je sprawdza (w wielu miejscach znalazłem opis) ale nigdzie nie znalazłem metody na ustawienie napiecia wstepnego sprężyn z przodu (mam taka regulację jak w sx). Może ktoś wie czy jest jakaś metoda??
Może ktoś ma jakieś sugestje co do ustawienia zawieszenia SM w teren??
Na pewno muszę zmniejszyć zdecydowanie kompresję i trochę zwiększyć tłumienie - tak mi się przynajmniej wydaje
Posiadam KTMa SMR525 ale mam też do niego duże kółka i hamulec enduro, żeby czasem posmigać sobie delikatnie w terenie. SMR z założenia ma mniejszy skok zawieszeń (exc - 300/335 a SMR 285/310) a zarazem twardsze sprężyny. Właśnie zabieram się za jakieś wstępne ustawienie zawieszenia w teren. Co do napiecia wstępnego sprężyny z tyłu to sprawa jest jasna jak się je sprawdza (w wielu miejscach znalazłem opis) ale nigdzie nie znalazłem metody na ustawienie napiecia wstepnego sprężyn z przodu (mam taka regulację jak w sx). Może ktoś wie czy jest jakaś metoda??
Może ktoś ma jakieś sugestje co do ustawienia zawieszenia SM w teren??
Na pewno muszę zmniejszyć zdecydowanie kompresję i trochę zwiększyć tłumienie - tak mi się przynajmniej wydaje