Regeneracja lag - crf 250

Pytania dotyczące serwisowania zawieszenia
Autor tematu
vonarczi
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 123
Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
Motocykl: CRF 250 - 08r
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Regeneracja lag - crf 250

Post autor: vonarczi » ndz, 18 maja 2014, 12:39

Witam
Po ostrym skakaniu zauważyłem że jedna laga zaczęła podciekać olejem.
Czy zmieniać tylko uszczelniacze, samemu? Czy może wysłać to komuś żeby wszytko zweryfikował?
Dodam że mam z przodu lagi KYB z naklejką sanchez :roll: a w oryginale szły showa. Rok motoru 08'

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Regeneracja lag - crf 250

Post autor: robsztix » wt, 20 maja 2014, 09:46

Jezeli masz pojecie o mechanice, serwisowke i potrzebne do tego narzedzia, to mozesz zrobic to samemu. Jezeli brakuje Ci jednego z tych trzech, to oddaj lagi do specjalisty, ktory ma doswiadczenie, bo jednak nie jest to taka latwa sprawa. Przy wymianie uszczelniaczy, nalezy wymienic tez olej, zwrocic uwage na stan panewek, zaworkow, powierzchni galwanicznych itd...

piotrasss87
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: pn, 14 paź 2013, 19:47
Motocykl: CRF250R 09
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Regeneracja lag - crf 250

Post autor: piotrasss87 » śr, 21 maja 2014, 08:16

Lepiej oddać to do kogoś kto to robi i ma wszystkie narzędzia.Upewnij sie ze bedzie to regeneracja łacznie z polerowaniem goleni a nie tylko wymiana oleju i uszczelniaczy bo sam oddałem showy jakis czas temu i okazało sie ze tylko wymienili uszczelniacze i olej.

Awatar użytkownika
motodiabel
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 78
Rejestracja: wt, 2 wrz 2008, 02:12
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Regeneracja lag - crf 250

Post autor: motodiabel » pn, 26 maja 2014, 22:12

Musisz dokładnie sprawdzić podzespoły zawieszenia, tak jak koledzy pisali wyżej, golenie i ich powierzchnię, tulejki ślizgowe, uszczelniacze zgarniające, dokładnie umyć wszystkie elementy, odpowiednio zalać olejem i odpowietrzyć, co jest dość ważne w dwukomorowych typach zawieszeń. Do tego będzie ci potrzebnych kilka specjalistycznych kluczy, bez nich będzie ci dość trudno w przypadku amortyzatorów KYB.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie”