Regeneracja przedniego zawieszenia
-
Autor tematupsyke
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: śr, 30 wrz 2009, 19:37
- Motocykl: yz 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Regeneracja przedniego zawieszenia
Siemata. W sezonie miałem 3 razy wymieniane uszczelniacze w przednim zawieszeniu. Po kilku wypadach zaczynał najpierw rzygać lewa potem prawa laga. Teraz przez zime chciałem to zrobić. I takie pytanie mam. Na tulei tej większej jest minimalnie wyczuwalny luz. Taki tyci tyci na Czy to jest wina tego ? Czy jest dopuszczalny luz rzędu milionowych milimetra ?
pozdro
pozdro
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 411
- Rejestracja: pn, 1 lis 2010, 19:02
- Motocykl: CRF 450 2005 na sprzedaż
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regeneracja przedniego zawieszenia
Jakie masz uszczelniacz bo jak air czy athena to się nie dziwie(chociaż w Polsce pewnie lepszych nie kupisz;-)
Ja miałem ari to przelatałem dosłownie 15 baków paliwa i leją. Kupiłem teraz w USA oryginalne uszczelniacze i zbieracze do hondy, nowy olej 5w motorex i jak przejdzie to założę ale oryginał to oryginał)
Ja miałem ari to przelatałem dosłownie 15 baków paliwa i leją. Kupiłem teraz w USA oryginalne uszczelniacze i zbieracze do hondy, nowy olej 5w motorex i jak przejdzie to założę ale oryginał to oryginał)
tel: 696 485 831 e-mail: kamil126_1996@tlen.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regeneracja przedniego zawieszenia
3 razy wymieniałeś uszczelniacze w sezonie ciekawe osiągnięcie.
Luz zawsze musi być w połączeniach ruchowych. Gdyby go nie było to miał byś pewne problemy z funkcjonowaniem zawieszenia.
Tuleje teflonowe możesz zbadać organoleptycznie, bez żadnych przyrządów pomiarowych i oszacować ich zużycie.
Po rozebraniu możesz wrzucić zdjęcia tulei.
Również polecam oryginalne uszczelnienie.
Pozdrawiam
Kamil Kornasiewicz
Luz zawsze musi być w połączeniach ruchowych. Gdyby go nie było to miał byś pewne problemy z funkcjonowaniem zawieszenia.
Tuleje teflonowe możesz zbadać organoleptycznie, bez żadnych przyrządów pomiarowych i oszacować ich zużycie.
Po rozebraniu możesz wrzucić zdjęcia tulei.
Również polecam oryginalne uszczelnienie.
Pozdrawiam
Kamil Kornasiewicz
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: wt, 19 maja 2009, 19:50
- Motocykl: KTM EXC 525
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regeneracja przedniego zawieszenia
a wymieniałes same olejowe czy tez przeciwpyłowe ? moze przeciwpyłowe masz juz do wymiany podejdzie ci piachu to nie dziwota :d. kolejna sprawa to ustawienie zawieszenia, wszystko płynnie pracuje ? mam na mysli czy nie chodzi np za cięzko
EXC 525 ;D
-
Autor tematupsyke
- Mistrz prostej
- Posty: 109
- Rejestracja: śr, 30 wrz 2009, 19:37
- Motocykl: yz 250f
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Regeneracja przedniego zawieszenia
Jedne i drugie wymieniane były. Tak myślałem właśnie, że to wina badziewnych uszczelniaczy. Czyli zamawiam oryginały i zobaczymy ile czasu dadzą radę.
dzieki za odp
pozdro
a co do:
dzieki za odp
pozdro
a co do:
tym bardziej że w tym sezonie nie wyjeździłem więcej jak 15 bakówMajster128 pisze: 3 razy wymieniałeś uszczelniacze w sezonie ciekawe osiągnięcie.