Regeneracja tylnego amortyzatora - gdzie to zrobić?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: pn, 28 sie 2006, 14:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a ja jeszcze jedno pytanie dzis rozkreciłem amora tylniego no i wylałem olej juz był mega niezle przepracowany bo czarny i było go tylko 60ml i pytanie ile wlac nowego?? czy tyle samo tak mało??
mam kawe kx 250 wycieków nie ma bo by oleju nie było nic
ogolnie mi sie bujał tył a gazu tylko 5at. naładowałem ale bez gazu to samo było??
Pytanie o olej tylko??
pozdro i dzieki za odpowiedz
mam kawe kx 250 wycieków nie ma bo by oleju nie było nic
ogolnie mi sie bujał tył a gazu tylko 5at. naładowałem ale bez gazu to samo było??
Pytanie o olej tylko??
pozdro i dzieki za odpowiedz
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Gdzieś juz z weteranem pisaliśmy o zalewaniu tylnego amora olejem-ogólnie zasada jest taka że zalewasz go do momentu kiedy amor jest już idealnie odpowietrzony, i nie jest w stanie przyjąć ani kropli wiecej oleju.
Wchodzi z reguły około 500 ml.
Ale jak nie zrobisz uszczelnień-to robota pójdzie psu na budę, olej wycieknie, amor się zapowietrzy i tył będzie Ci dalej podskakiwal jak kauczukowa piłeczka.
Wchodzi z reguły około 500 ml.
Ale jak nie zrobisz uszczelnień-to robota pójdzie psu na budę, olej wycieknie, amor się zapowietrzy i tył będzie Ci dalej podskakiwal jak kauczukowa piłeczka.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: pn, 28 sie 2006, 14:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No nic bede jutro próbował!
Czyli jak to zrobic dobrze ??
- sprezyne dac na luz
- popychacz wyciągnąc na maxa
- i od góry przez ten zaworek lac olej ile wlezie
dobrze rozumeim ??
Co do pisania gdzies o tym szukałem ale nawalone jest tyle tematów ze głowa boli a jak sie pytam o cos to w konkretnym znalezionym temacie "o amor tylni"
Pozdro
Czyli jak to zrobic dobrze ??
- sprezyne dac na luz
- popychacz wyciągnąc na maxa
- i od góry przez ten zaworek lac olej ile wlezie
dobrze rozumeim ??
Co do pisania gdzies o tym szukałem ale nawalone jest tyle tematów ze głowa boli a jak sie pytam o cos to w konkretnym znalezionym temacie "o amor tylni"
Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A nie ma tak prosto.
Zdjąć sprężynę w ogóle.
Rozkręcić amorek tak, żeby mieć tłoczysko wyjęte.
Rozkręcić tłok uważając przy tym, żeby nie pomieszać kolejności płytek i tych wszystkich przekładek. Każdą z osobna umyć z osadów.
Skręcić, zalać olejem i tak długo nim wachlować* podczas zalewania olejem (np wkręconym w imadło), żeby nie wyleciał stamtąd ani bąbelek powietrza.
Napompować azotem - zakład gdzie robią klimę będzie miał reduktor na butli, gdzie ciśnienie jest w granicach 15-20 atm. Ja zapłaciłem za nabicie 10 zł.
Sprawdzić, jak amorek się zachowuje, czy ma tłumienie, czy działa mu regulacja, czy nie smarcze olejem po nabiciu gazem.
Założyc sprężynę i ...w pola..
*wachlować znaczy poruszać tłokiem w górę i w dół...jak wiecie... ..przy odpowietrzaniu..:P
Zdjąć sprężynę w ogóle.
Rozkręcić amorek tak, żeby mieć tłoczysko wyjęte.
Rozkręcić tłok uważając przy tym, żeby nie pomieszać kolejności płytek i tych wszystkich przekładek. Każdą z osobna umyć z osadów.
Skręcić, zalać olejem i tak długo nim wachlować* podczas zalewania olejem (np wkręconym w imadło), żeby nie wyleciał stamtąd ani bąbelek powietrza.
Napompować azotem - zakład gdzie robią klimę będzie miał reduktor na butli, gdzie ciśnienie jest w granicach 15-20 atm. Ja zapłaciłem za nabicie 10 zł.
Sprawdzić, jak amorek się zachowuje, czy ma tłumienie, czy działa mu regulacja, czy nie smarcze olejem po nabiciu gazem.
Założyc sprężynę i ...w pola..
*wachlować znaczy poruszać tłokiem w górę i w dół...jak wiecie... ..przy odpowietrzaniu..:P
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: czw, 14 cze 2007, 22:16
- Motocykl: HONDA CRF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam.
Mam taki problem ze swoim amortyzatorem iż nie ma on tłumienia odbicia. Kiedy wcisne tłoka to on wychodzi całkowicie bez tłumienia i dopiero pod koniec skoku łapie tłumienie. Regulacja tłumienia odbicia nie daje rezultatow. Tłumienie kompresji jest sprawne. Napompowany jest na 13at. Co to może być? Bo w czasie jazdy buja jak szalony
Mam taki problem ze swoim amortyzatorem iż nie ma on tłumienia odbicia. Kiedy wcisne tłoka to on wychodzi całkowicie bez tłumienia i dopiero pod koniec skoku łapie tłumienie. Regulacja tłumienia odbicia nie daje rezultatow. Tłumienie kompresji jest sprawne. Napompowany jest na 13at. Co to może być? Bo w czasie jazdy buja jak szalony
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 254
- Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Regeneracja tylnego amortyzatora - gdzie to zrobić?
Witam. Mam małe pytanko. Jaki najlepiej olej do tylnego amora? Chodzi oczywiście o gęstość. Pozdrawiam