ustawianie zaplonu husqvarna wr 125
-
Autor tematuChunky
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: pt, 24 kwie 2009, 10:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
ustawianie zaplonu husqvarna wr 125
jak ustawic zaplon w husqvarnie wr 125 ?? jestem zielony w tym temacie wiec prosze szczegolow
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ustawianie zaplonu husqvarna wr 125
Nie znam tego języka. Ale z rysunków i podanych wartości może wynikać, że:
Ustawiasz tłok 1,2mm przed położeniem martwym odkorbowym i ustawiasz na znaki prądnice.
Teraz na serio: lepiej skołować wersję angielską.
Rysunek A przedstawia kontrole stopnia kompresji.
Na prądnicy i bloku powinieneś mieć fabryczne oznaczenia.
Jeśli chcesz przyśpieszyć zapłon to prądnice przekręcasz zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Jak opóźnić to odwrotnie.
Na moim chomiku http://chomikuj.pl/majster128 znajdują się serwisówki do husqvarny po ang.
Ps. Jeśli znaki byłyby na kole magnesowym to ustawiało by się zapłon tak jak w hondzie za pomocą lampy stroboskopowej.
Ustawiasz tłok 1,2mm przed położeniem martwym odkorbowym i ustawiasz na znaki prądnice.
Teraz na serio: lepiej skołować wersję angielską.
Rysunek A przedstawia kontrole stopnia kompresji.
Na prądnicy i bloku powinieneś mieć fabryczne oznaczenia.
Jeśli chcesz przyśpieszyć zapłon to prądnice przekręcasz zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Jak opóźnić to odwrotnie.
Na moim chomiku http://chomikuj.pl/majster128 znajdują się serwisówki do husqvarny po ang.
Ps. Jeśli znaki byłyby na kole magnesowym to ustawiało by się zapłon tak jak w hondzie za pomocą lampy stroboskopowej.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 926
- Rejestracja: śr, 25 sie 2010, 15:17
- Motocykl: YZ125 `08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ustawianie zaplonu husqvarna wr 125
Witam.
Podpinam się pod temat,żeby nie robić syfu.
Mam problemy z zapłonem- nie da się go wyregulować, poprzedni właściciel mówi, że były przewijane cewki - które ? - nie wiem. Problem jest taki, że zapłon nawet na max. przyspieszonym i tak jest za późno- motor nie idzie tak jak ma iść. Jeśli jest w docelowym położeniu <znaczek na kole i karterze się pokrywają> to motor kompletnie nie jedzie, tzn jedzie, ale jak romet, do tego za nim chmura dymu i ciągle zalana świeca. Mam wykręcony aparat zapłonowy bo moto w remoncie i własnie tu kieruję do Was prośbę - co sprawdzić, co jest zepsute, bo nie chcę na darmo kupować nowego zapłonu.
Aha, na różnych świecach sprawdzałem, na innej fajce też - bez różnicy. Aaaa no i żeby motor jako tako jechał to ustawione było tak, żeby tylko impulsator się zmieścił w dekiel i przerwa na świecy ~0.20
Znalazłem taki artykuł :
http://www.seba-motor.pl/zaplony.php
ps. zmierzyłem tak jak jest napisane wyżej impulsator, ma 104 ohm więc spoko, ale coś z cewką tą owiniętą nie wiem czy źle czy co, ale pokazuje mi ~18Ohm, a powinno być 200-400 <wg tego co wyzej napisane> ale wątpię, żeby tak było, bo różnica 200 Ohm to dość sporo.
Podpinam się pod temat,żeby nie robić syfu.
Mam problemy z zapłonem- nie da się go wyregulować, poprzedni właściciel mówi, że były przewijane cewki - które ? - nie wiem. Problem jest taki, że zapłon nawet na max. przyspieszonym i tak jest za późno- motor nie idzie tak jak ma iść. Jeśli jest w docelowym położeniu <znaczek na kole i karterze się pokrywają> to motor kompletnie nie jedzie, tzn jedzie, ale jak romet, do tego za nim chmura dymu i ciągle zalana świeca. Mam wykręcony aparat zapłonowy bo moto w remoncie i własnie tu kieruję do Was prośbę - co sprawdzić, co jest zepsute, bo nie chcę na darmo kupować nowego zapłonu.
Aha, na różnych świecach sprawdzałem, na innej fajce też - bez różnicy. Aaaa no i żeby motor jako tako jechał to ustawione było tak, żeby tylko impulsator się zmieścił w dekiel i przerwa na świecy ~0.20
Znalazłem taki artykuł :
http://www.seba-motor.pl/zaplony.php
ps. zmierzyłem tak jak jest napisane wyżej impulsator, ma 104 ohm więc spoko, ale coś z cewką tą owiniętą nie wiem czy źle czy co, ale pokazuje mi ~18Ohm, a powinno być 200-400 <wg tego co wyzej napisane> ale wątpię, żeby tak było, bo różnica 200 Ohm to dość sporo.
Naprawa cross prostowanie wydechów 793 395 514