ktm sx 125 02r uszkodzony stator
-
Autor tematuaxamath
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz, 19 kwie 2009, 00:47
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
ktm sx 125 02r uszkodzony stator
Witam. Mam niesamowity problem który ciągnie się już z pół roku.
Otóż w tamtym roku w motocyklu KTM SX 125, spalił się stator. Nie można było dostać takiego samego , to mechanik włożył stator z cewkami na światła których w oryginalnym statorze nie było.
Stator ponownie się spalił , prawdopodobnie przez to , ze gdy go wkładali przycisneli do obudowy kable od cewek na światła (wnioskuję po zerwanej izolacji i popalonych kablach i uzwojeniach. Dałem motor do innego "mechanika" i powiedziałem żeby posprawdzał cały układ tzn moduł zapłonowy , oraz cewkę od której wychodzi fajka. Typ dał do przeinięcia spalony stator, motor chodził, odebrałem go i to samo po przejechaniu 1km. - spalony stator. W ksiażce serwisowej tegoż motocykla zobaczyłem że stator z cewkami na światła ma inne koło magnetyczne tzn model 2K-2 podczas gdy staror bez świateł ma 2K-1.
Czy przyczyną tego że cewki sie przepalaja jest niezgodność z kołem magnetycznym? Albo kopnięty moduł. Chce wysłać wszystkie części do sprawdzenia do firmy digitech, ponieważ w okolicy wszyscy pseudo fachowcy rozkładaja ręce i mówią że "z prądami tak już jest" Proszę o POMOC!
Otóż w tamtym roku w motocyklu KTM SX 125, spalił się stator. Nie można było dostać takiego samego , to mechanik włożył stator z cewkami na światła których w oryginalnym statorze nie było.
Stator ponownie się spalił , prawdopodobnie przez to , ze gdy go wkładali przycisneli do obudowy kable od cewek na światła (wnioskuję po zerwanej izolacji i popalonych kablach i uzwojeniach. Dałem motor do innego "mechanika" i powiedziałem żeby posprawdzał cały układ tzn moduł zapłonowy , oraz cewkę od której wychodzi fajka. Typ dał do przeinięcia spalony stator, motor chodził, odebrałem go i to samo po przejechaniu 1km. - spalony stator. W ksiażce serwisowej tegoż motocykla zobaczyłem że stator z cewkami na światła ma inne koło magnetyczne tzn model 2K-2 podczas gdy staror bez świateł ma 2K-1.
Czy przyczyną tego że cewki sie przepalaja jest niezgodność z kołem magnetycznym? Albo kopnięty moduł. Chce wysłać wszystkie części do sprawdzenia do firmy digitech, ponieważ w okolicy wszyscy pseudo fachowcy rozkładaja ręce i mówią że "z prądami tak już jest" Proszę o POMOC!