Suzuki Rm 250 problem z regulacją.
-
Autor tematuG_r_a_c_u_s
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
- Motocykl: YZ 250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki Rm 250 problem z regulacją.
Witam
Mam wielki problem z regulacją silnika, ostatnio robiłem kapitalny remont: tuleja, tłok, korba, łożyska, uszczelniacze. Po poskładaniu motorek zapalił po kilku kopnięciach popracował na przelaniu wyjeździłem jeden bak na bardzo bogatej mieszance nie doprowadzając do zalania. Przyszła pora wyregulować gaźnik a tu ZONK. W żaden sposób nie mogę wyregulować motorka. Wolne obroty raz są coraz wyższe - ewidentny brak paliwa, a gdy zrobię przegaz gaśnie jakby miał za dużo. Gdy wyreguluje gaźnik( Kehin) śrubką od powietrza tak aby na wysokich chodził idealnie to na niskich pracuje jak na samym powietrzu i gaśnie:/ W czym może być problem? Po remoncie założyłem kolanko tuningowe SPEESa może ono być przyczyną takiego zachowania? gaźnik był czyszczony.
Pozdrawiam i liczę na jakieś rady.
Mam wielki problem z regulacją silnika, ostatnio robiłem kapitalny remont: tuleja, tłok, korba, łożyska, uszczelniacze. Po poskładaniu motorek zapalił po kilku kopnięciach popracował na przelaniu wyjeździłem jeden bak na bardzo bogatej mieszance nie doprowadzając do zalania. Przyszła pora wyregulować gaźnik a tu ZONK. W żaden sposób nie mogę wyregulować motorka. Wolne obroty raz są coraz wyższe - ewidentny brak paliwa, a gdy zrobię przegaz gaśnie jakby miał za dużo. Gdy wyreguluje gaźnik( Kehin) śrubką od powietrza tak aby na wysokich chodził idealnie to na niskich pracuje jak na samym powietrzu i gaśnie:/ W czym może być problem? Po remoncie założyłem kolanko tuningowe SPEESa może ono być przyczyną takiego zachowania? gaźnik był czyszczony.
Pozdrawiam i liczę na jakieś rady.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Suzuki Rm 250 problem z regulacją.
Zazwyczaj tuningowy wydech potrzebuje wiekszej gyszy głownej. przed uruchomieniem motorka spróbuj pare razy stuknąc z boku w komore plywakową gaznika młoteczkiem . :drinkers: pozdarwiamG_r_a_c_u_s pisze:Witam
Mam wielki problem z regulacją silnika, ostatnio robiłem kapitalny remont: tuleja, tłok, korba, łożyska, uszczelniacze. Po poskładaniu motorek zapalił po kilku kopnięciach popracował na przelaniu wyjeździłem jeden bak na bardzo bogatej mieszance nie doprowadzając do zalania. Przyszła pora wyregulować gaźnik a tu ZONK. W żaden sposób nie mogę wyregulować motorka. Wolne obroty raz są coraz wyższe - ewidentny brak paliwa, a gdy zrobię przegaz gaśnie jakby miał za dużo. Gdy wyreguluje gaźnik( Kehin) śrubką od powietrza tak aby na wysokich chodził idealnie to na niskich pracuje jak na samym powietrzu i gaśnie:/ W czym może być problem? Po remoncie założyłem kolanko tuningowe SPEESa może ono być przyczyną takiego zachowania? gaźnik był czyszczony.
Pozdrawiam i liczę na jakieś rady.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki Rm 250 problem z regulacją.
Oczywiście gaźnik regulujesz gdy jest motocykl dobrze rozgrzany. Ja bym radził zwiększyć trochę dopływ paliwa( pierścień na iglicy raz w gore) i spróbował ustawić dolne obroty tak żeby ładnie chodził, góra tez powinna wtedy być ok. Powodzenia Pozdro!
-
Autor tematuG_r_a_c_u_s
- Mistrz prostej
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz, 7 gru 2008, 14:50
- Motocykl: YZ 250F 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki Rm 250 problem z regulacją.
Cześć
Nie w tym rzecz. Motor odpala na ssaniu bez problemu na zimnym więc stukanie młoteczkiem odpada. Problem polega na tym że silnik nie daje się wyregulować. Aby miał poprawne wolne obroty muszę śrubkę od powietrza dokręcić na 0,3 obrotu, ale wtedy przelewa go na wysokich i i po zejściu z obrotów gaśnie. Męczę się już tydzień z regulacją, dałem moto do warsztatu i tez nic nie pomogło. Czy przy uszkodzonym, którymś ze simeringów może być taki objaw?
Nie w tym rzecz. Motor odpala na ssaniu bez problemu na zimnym więc stukanie młoteczkiem odpada. Problem polega na tym że silnik nie daje się wyregulować. Aby miał poprawne wolne obroty muszę śrubkę od powietrza dokręcić na 0,3 obrotu, ale wtedy przelewa go na wysokich i i po zejściu z obrotów gaśnie. Męczę się już tydzień z regulacją, dałem moto do warsztatu i tez nic nie pomogło. Czy przy uszkodzonym, którymś ze simeringów może być taki objaw?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: pn, 16 mar 2009, 12:12
- Motocykl: cr 250 2001'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gorlice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki Rm 250 problem z regulacją.
mam bardzo podobnie w swoim rm.ie 125 96'..
ustawilem go tak ze na wolnych obrotach gasnie po ok. pol minuty i czasem sie dławi gdy trzeba mocno przyspieszyc..
zmniejszylem mu dopływ powietrza w gazniku i podniosłem stosunkowo obroty..
nie mogę dojsc co to!
mechanik powiedział ze motor moze stabilnie chodzic na świecy za 160 zł(jakaś o dziwnej nazwie)..
ja podejżewam gażnik..
mam nadzieje że znajdziemy odpowiedż na ów problem
pozdrawiam
ustawilem go tak ze na wolnych obrotach gasnie po ok. pol minuty i czasem sie dławi gdy trzeba mocno przyspieszyc..
zmniejszylem mu dopływ powietrza w gazniku i podniosłem stosunkowo obroty..
nie mogę dojsc co to!
mechanik powiedział ze motor moze stabilnie chodzic na świecy za 160 zł(jakaś o dziwnej nazwie)..
ja podejżewam gażnik..
mam nadzieje że znajdziemy odpowiedż na ów problem
pozdrawiam
12345