Panowie Pomocy :)

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
miki1331
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 75
Rejestracja: wt, 9 paź 2007, 16:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Panowie Pomocy :)

Post autor: miki1331 » ndz, 21 gru 2008, 02:38

witam potrzebuje pomocy a wiec tak smigam Honda cr 125 2001r sam wsadziłem duzo zakupoiłem nowe koła gold excel i piasty talon kierownica pro taper i inne ale nic niewkładałem do silnika seyjny a jest troszke mółowata a wiec na 1 jrobie zakrety i startuje z 1 bo z dwujki sie muli :( i mam pyania do posiadaczy cr czy tak tez maja na górnych obrotach nawet idzie :) a i własnie co zrobicz zeby miła wiekszego kopa (wiem oprucz wydechu mebrany) bo narzie funduszy niema mam pomysł tylko niewiem czy to zadziałą wypolerowanie kanałuw w cylindrze/? cos da

pozdrawiam Miki

WLD_Wlodi
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1040
Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
Motocykl: Różnie to bywa.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: WLD_Wlodi » ndz, 21 gru 2008, 09:48

miki1331 pisze:witam potrzebuje pomocy a wiec tak smigam Honda cr 125 2001r sam wsadziłem duzo zakupoiłem nowe koła gold excel i piasty talon kierownica pro taper i inne ale nic niewkładałem do silnika seyjny a jest troszke mółowata a wiec na 1 jrobie zakrety i startuje z 1 bo z dwujki sie muli :( i mam pyania do posiadaczy cr czy tak tez maja na górnych obrotach nawet idzie :) a i własnie co zrobicz zeby miła wiekszego kopa (wiem oprucz wydechu mebrany) bo narzie funduszy niema mam pomysł tylko niewiem czy to zadziałą wypolerowanie kanałuw w cylindrze/? cos da

pozdrawiam Miki
To jest wyżyłowane 2T, na niskich obrotach nie ma mocy i nie będzie miał, chyba że kupisz sportowy wydech i membrane. A jedynka jest od tego, żeby na niej ruszać.

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: Sierot » ndz, 21 gru 2008, 10:05

polerowanie kanałów na pewno da dużo, wiadomo nie będziesz miał takich zawirowań mieszanki co w dwusuwach jest bardzo ważne. Możesz jeszcze włożyć cieńszą uszczelkę pod głowicę. Wtedy będziesz miał większą kompresję co i dolny zakres obrotów poprawi.
KTM 125SX '10 :]

michal_dh
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 207
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 08:54
Motocykl: SX 250, CBR 600
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Zamość
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: michal_dh » ndz, 21 gru 2008, 10:10

Sierot pisze:polerowanie kanałów na pewno da dużo, wiadomo nie będziesz miał takich zawirowań mieszanki co w dwusuwach jest bardzo ważne. Możesz jeszcze włożyć cieńszą uszczelkę pod głowicę. Wtedy będziesz miał większą kompresję co i dolny zakres obrotów poprawi.
Polerowanie kanalow to jest sprzeczny temat. Bawilem sie kiedys w exc 300. Potem troche poczytalem o tym zabiegu i sa bardzo sprzeczne opinie. W 2t paliwo musi odparowac, dlatego na sciankach fabryka zastosowala taki a nie inny stopien chropowatosci, te sprzety sa dopracowane to nie wsk gdzie mamy jakies ranty w kanalach. W dodatku to tylko 125 gdzie i tak jest mocno wysilone. Zastosuj jakis wydech i membrany a ja bym sie kanalow nie czepial.
KTM SX 250 2008r

Autor tematu
miki1331
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 75
Rejestracja: wt, 9 paź 2007, 16:25
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: miki1331 » ndz, 21 gru 2008, 13:25

a wiec tak jezdziłem na takiej samej cr ale wydech miała fmf i ciagła dołem i gura moja ciagnie zajebiscie gura ma buda na gurnych obrotach ale ale z dolnych niema prawie nic ja niewiem niestac mnie jak narazie na wydech i mebrane pomysle nad tym polerowaniem i moto pojedzie do serwisu i zostanie podregulowane zobacze bo naprawde z motocyklem niemiałem zadnych problemów chodz pali od pierwszego nawet jak jest zimny te podespoły sa dobre co kupiłem włąsnie ojciec mi przywiuzł tuningowane tarcze hamulcowe breiking jes bardzo duzo a w polce mebrana samaa 700zł a wyde ponad tysiac sam dyfuzer hgswiec niewiem co mam zrobiic

Fajka
VIP
VIP
Posty: 259
Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: Fajka » ndz, 21 gru 2008, 20:26

miki1331 pisze: niewiem co mam zrobiic
Jeżeli nie wiesz co masz robić to ja dam Ci bardzo dobrą radę. Na początku jeszcze raz przeczytaj swój post(y) i popraw błędy tak aby można było na luzie to zrozumieć. Forumowicze napisali do mnie abym zerknął co naskrobałeś. Pisz z głową. Przecinki, odstępy ortgrafia itp itd Jak masz problemy to poproś tatę o pomoc.
Pozdrawiam

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: ecik » ndz, 21 gru 2008, 21:24

Słuchaj jeżeli słabo idzie od dołu to membrana + układ wydechowy. Membrana w ebay.com kosztuje 130$, a układ wydechowy HGS na ebay.de 245 euro. Na razie jeżeli nie masz funduszy to sobie zmień przełożenia na moc (np. zmienić zębatkę z tyłu o dwa zęby więcej - wtedy powinna lepiej się wkręcać).

Widzisz było trzeba inwestować w podzespoły które coś dają, a nie które polepszają tylko wygląd :). Za koła, piasty to byś miał pewnie wydech i membranę z których był byś bardziej zadowolony.

dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: dasibe » ndz, 21 gru 2008, 21:53

Najlepiej kupić fure już wyposażoną w takie bajerki jak V-force,HGS ...itp. Co do tej uszczelki to można ostro sobie nabałaganić.Taki zabieg wymaga dużo precyzji ,dlatego też istnieje taka firma jak VHM.Koszt nowej głowicy to koło 100-150zł !
Następnie dużą role gra napęd.Napisz miki1331 jakie masz przełożenia ?
Pozdro!

Blazejofo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 45
Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 22:35
Motocykl: Yz250F 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa/ Łódz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: Blazejofo » ndz, 21 gru 2008, 22:02

gdzie taka głowice mozna nabyć?

dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: dasibe » pn, 22 gru 2008, 20:05

Ja mogę załatwić.Napisz na PW !
Pozdro!

jajewa777
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: sob, 16 sie 2008, 02:13
Motocykl: HM CRE 50/ CR 125 04r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: jajewa777 » śr, 31 gru 2008, 13:22

Membranę masz za 100 $ ( coś takiego ) na btosports.com :P

SUCHY95
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 140
Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
Motocykl: SXF250, SX125,
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Panowie Pomocy :)

Post autor: SUCHY95 » pt, 2 sty 2009, 10:49

witam,chlopaki ,a moze zaczac od sprawdzenia zaworu na wydechu,a dopiero pozniej isc w koszty!!!!pzdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”