Dziwna sprawa:(
-
Autor tematuPiotrekKXF
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: czw, 24 sty 2008, 21:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dziwna sprawa:(
Słuchajcie mam kawasaki kxf. I dzisiaj na torze nie chciał mi za bardzo paliĆ (normalnie od 1). Wreszcie zapalił, później mi zgasł przez przypadek i znowu nie chciał zapaliĆ więc wziąłem go na popych (zapalił).Pojechałem na skocznie, zgasł w locie w czasie lądowania zaskoczył na popych.Później podjechałem pod góre i zgasł na dobre. Kopałem go i strzelał tym razem, tak jakby mu teraz ktoś kompresje odjął. Przy kopaniu miałem takie wrażenie jakby kaperka była ściągnięta a świeca wyjęta. Czy jest możliwośĆ, że to od świecy. Wydaje mi się, że nie no ale ja nie jestem mechanikiem:) Jest to motorek 4t ,250.Bardzo proszę o pomoc (nie wiem co robiĆ).Pozdro
-
Autor tematuPiotrekKXF
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: czw, 24 sty 2008, 21:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Rok to 2005 Kurde, powiedz mi czy warto dalej bawi się w takim razie z tym motorem czy go sprzedaĆ i wymieniĆ na coś innego??Pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Być może zawory da się jeszcze wyregulować (ale to bardziej dla nierównomiernej pracy silnika), albo wymienić i dać głowicę do regeneracji jesli gniazda zaworów są wyrobione. Chyba jednak w twoim moto należało by sprawdzić tłok i pierścienie może przez to słaba kompresja. Nie no od swiecy to nie
Ostatnio zmieniony wt, 5 sie 2008, 13:00 przez crossmaniak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Zajmujesz sie zawodowo wrózeniem z fusów przez internet?Chyba jednak w twoim moto należało by wymienić tłok i pierścienie
Weryfikacja na żywo silnika da odpowiedź, takie wysuwanie hipotez bez realnej weryfikacji warte tyle co fusy z kawy.
Sorki, ale nie mogłem sie powstrzymać...
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Tak gajowy jest zbyt dużo "fachowców" na tym forum i przez to jak ktos tu zagląda to widzi ze to forum nie ma żadnego poziomu , jakkolwiek to ująć , po prostu straciło swoje uroki kilka osób co się znało na rzeczy się nie wypowiada w ogóle i jest lipa
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Ja może nie na temat ,ale odniosę się do wypowiedzi kolegówacid pisze:Tak gajowy jest zbyt dużo "fachowców" na tym forum i przez to jak ktos tu zagląda to widzi ze to forum nie ma żadnego poziomu , jakkolwiek to ująć , po prostu straciło swoje uroki kilka osób co się znało na rzeczy się nie wypowiada w ogóle i jest lipa
Nie wiem czy miało ono wcześniej wysoki poziom ,bo jakoś nie zauważyłem. Ale przy takich pytaniach w stylu zgasł i nie wiem co jest to odpowiedzi są jakie są ,może być 1000 przyczyn i każdy wymienia kilka by gość sprawdził. Rozumiem gdyby klient najpierw sprawdził luzy zaworków ,świece i jeszcze wiedział kiedy robił serwis motoru to byłoby łatwiej coś podpowiedzieć. A tak jest taki poziom. Natomiast zauważyłem że na pytania o opinie o konkretny motor to albo nie ma wcale odpowiedzi albo są ale o innych motorach.
A więc poziom taki był i jest i pewnie będzie. Ktoś kto tu w miare często zagląda może jednak wyłowić dobre rady od osób znających się na rzeczy.
Ja akurat nie znam się zbytnio na 4T ,a nawet gdybym się znał dobrze to jednyna rada dla kolegi od KXF to oddanie do serwisu bo inaczej to fakt -tylko wróżenie. Bom równie dobrze może to być zsunięty kabelek jak i dziura w tłoku :butthead:
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Dobra na pewno zle to ująłem z tą wymianą tłoka, bo równie dobrze może to być co innego . Ale zastanówmy się kto może z pewnością stwierdzić przez internet co się w motrku sypnęło. Posłuchaj wiem, że siedzisz w tym forum od samego początku i tak samo jak kilku innych doświadczonych użytkowników dbasz o rzeczywisty poziom tego forum, ale mimo to, że nie mam takiego doświadczenia jak wy staram się na własne możliwości pomóc to wszystko ogarnąć. Spojrz co się dzieje, codziennie nowi użytkownicy i ich te same problemy. Choć jestem z wami stosunkowo krótko, bo od kwietnie bodajże zdobyłem tu masę wiedzy, i to 4um stało się moją taką trochę encyklopedią. Więc z całym szacunkiem nie musisz irytować się przez to, że "ktoś chce przekazać komuś" zeby ruszył dupę i sam zajrzał do swojego "problemu". 2t tak jakby po częsci podsumował moje zdanie. pozdrgajowy pisze:Zajmujesz sie zawodowo wrózeniem z fusów przez internet?Chyba jednak w twoim moto należało by wymienić tłok i pierścienie
Weryfikacja na żywo silnika da odpowiedź, takie wysuwanie hipotez bez realnej weryfikacji warte tyle co fusy z kawy.
Sorki, ale nie mogłem sie powstrzymać...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Wiesz, ja sie nie irytuję, naprawdę, no może czasem trochę, ale wybacz....
Moje poirytowanie wynikło nei ztego że chciałes pomóc koledze (bo za to chwała Ci), tylko przez co innego..
Wiesz, jest różnica miedzy odpowiedzia na pytanie w stylu "coś sie stało w silniku, pomóżcie" na zasadzie podania listy mozliwych rzeczy jakie mogą miec wpływ, a podaniem odpowiedzi w stylu
Moje poirytowanie wynikło nei ztego że chciałes pomóc koledze (bo za to chwała Ci), tylko przez co innego..
Wiesz, jest różnica miedzy odpowiedzia na pytanie w stylu "coś sie stało w silniku, pomóżcie" na zasadzie podania listy mozliwych rzeczy jakie mogą miec wpływ, a podaniem odpowiedzi w stylu
Zasadnicza różnica. O to mi chodzi zeby nie rzucać bez sensu diagnoz tylko po to by coś napisac, sa rzeczy których się nie zalatwi przez @, a mozna jedynie gdybać.Chyba jednak w twoim moto należało by wymienić tłok i pierścienie
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Spoko rozumiem, ale uwierz, że rzadko pisze w ten sposób i staram się nie udzielać w niepotrzebnych sprawach tylko po to by nabijac posty... Co powiesz na to, że zamiast tego "wymienic" pojawiłoby się "sprawdzić" ??gajowy pisze:Wiesz, ja sie nie irytuję, naprawdę, no może czasem trochę, ale wybacz....
Moje poirytowanie wynikło nei ztego że chciałes pomóc koledze (bo za to chwała Ci), tylko przez co innego..
Wiesz, jest różnica miedzy odpowiedzia na pytanie w stylu "coś sie stało w silniku, pomóżcie" na zasadzie podania listy mozliwych rzeczy jakie mogą miec wpływ, a podaniem odpowiedzi w styluZasadnicza różnica. O to mi chodzi zeby nie rzucać bez sensu diagnoz tylko po to by coś napisac, sa rzeczy których się nie zalatwi przez @, a mozna jedynie gdybać.Chyba jednak w twoim moto należało by wymienić tłok i pierścienie
PS. sory i pozdr