Dziwna sprawa:(

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
PiotrekKXF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: czw, 24 sty 2008, 21:05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Dziwna sprawa:(

Post autor: PiotrekKXF » pn, 4 sie 2008, 22:13

Słuchajcie mam kawasaki kxf. I dzisiaj na torze nie chciał mi za bardzo paliĆ (normalnie od 1). Wreszcie zapalił, później mi zgasł przez przypadek i znowu nie chciał zapaliĆ więc wziąłem go na popych (zapalił).Pojechałem na skocznie, zgasł w locie w czasie lądowania zaskoczył na popych.Później podjechałem pod góre i zgasł na dobre. Kopałem go i strzelał tym razem, tak jakby mu teraz ktoś kompresje odjął. Przy kopaniu miałem takie wrażenie jakby kaperka była ściągnięta a świeca wyjęta. Czy jest możliwośĆ, że to od świecy. Wydaje mi się, że nie no ale ja nie jestem mechanikiem:) Jest to motorek 4t ,250.Bardzo proszę o pomoc (nie wiem co robiĆ).Pozdro

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dziwna sprawa:(

Post autor: ecik » pn, 4 sie 2008, 22:33

A z jakiego roku ta kawasaki?
Jeżeli 04-05 to prawdopodobnie zawory ci siadły ^_^

Autor tematu
PiotrekKXF
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: czw, 24 sty 2008, 21:05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dziwna sprawa:(

Post autor: PiotrekKXF » pn, 4 sie 2008, 22:51

Rok to 2005 :) Kurde, powiedz mi czy warto dalej bawi się w takim razie z tym motorem czy go sprzedaĆ i wymieniĆ na coś innego??Pozdro

superpimp
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Dziwna sprawa:(

Post autor: superpimp » pn, 4 sie 2008, 23:03

najpierw to daj gdzies zeby ci zrobili pozadna diagnoze czy to napewno zawory :wink:

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125