Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: Pacian » ndz, 2 mar 2008, 09:46


kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: kubamtx » ndz, 2 mar 2008, 20:04

Gdzy zmienia sie temperatura otoczenia i/lub wysokośc nad poziomem morza.

spaluch21
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 33
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 22:39
Motocykl: CRF450 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Poznania
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: spaluch21 » ndz, 2 mar 2008, 20:37

Kiedy chcemy wycisnac z motocykla 100% a warunku atmosferyczne ulegly zmianie, gestosc pow....itp:) Tak mnie uczono przynajmniej

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: kubamtx » ndz, 2 mar 2008, 20:59

No wlasnie potweirdziles to co napisałem. Czyli temepratura i wysokosc nad poziomem morza, ktora wplywa na gestość powietrza. Im zimniej i niżej tym wiecej O2 w powietrzu i potrzeba wiecej paliwa by skład mieszanki był odpowiedni. Tzn zeby proporcje benzyny do O2 nie były zbyt niskie lub wysokie.

spaluch21
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 33
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 22:39
Motocykl: CRF450 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Poznania
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: spaluch21 » ndz, 2 mar 2008, 21:21

A zamiast tej śrubki to bym wolał kupić 10litrów wachy i linić ile idzie! A nie obciążać moto zbędnymi dodatkami:)

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: kubamtx » ndz, 2 mar 2008, 21:38

szczegolnie ze jest banalny sposb na zrobienie sobie czegos takiego samemu

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: MX_Bartek » ndz, 2 mar 2008, 21:40

chodzi o to, że czasami trzeba jak np. z nad morza jedziemy w góry i co wtedy, spaluch?
ale jak ktoś taki jak ja, czyli człowiek nie mający pojęcia o mechanice by to wyregulował, jak sprawdzić kiedy jest idealnie, czy jest jakiś schemat jak ustawić gaźnik pod dane warunki geograficzne i klimatyczne?

Autor tematu
Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: Pacian » ndz, 2 mar 2008, 21:47

Hehe a kolega kombinuje z dyszami i iglica ile wlezie bo mu moto zle pali i sie na obroty slabo wkreca.

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: kubamtx » pn, 3 mar 2008, 13:55

In zimniej i niżej nad poziomem morza tym potrzeba wiecej benzyny wiec wykrecamy śrubke. Reguluje sie to wszytko w zakresie jednego obrotu tą srubką. A czuć to po strzelaniu w wydech itp

spaluch21
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 33
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 22:39
Motocykl: CRF450 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Poznania
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: spaluch21 » pn, 3 mar 2008, 17:08

Bartek jak jedziesz gdzies na misje pokroic troszczeczke to napewno bierzesz podstawowe klucze. Więc regulujesz sobie mieszanke paliwowo-powietrzna srubokretem:PP Jeśli nie masz zielonego pojęcia o regulacji motocykla to niewazne czy masz złote pokretło jakiejs wypasionej firmy za 2 stówki czy orginalna srubke to i tak nie dokonasz prawidlowej regulacji! Moim zdaniem ten gadżet jest zbędny i jego waga równierz:)

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: gajowy » wt, 4 mar 2008, 07:54

Srubokrętem na wkręcie powietrza to sobie wyregulejesz to co sie dzieje na otwarciu przepustnicy do około połowy.
To co powyzej połowy otwarcia przepustnicy-dysza główna, czyli zrobisz to szybko i płynnie przez ten patent.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

spaluch21
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 33
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 22:39
Motocykl: CRF450 2008
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Poznania
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą

Post autor: spaluch21 » wt, 4 mar 2008, 17:10

W [/b][/b]100% sie z Tobą nie zgadzam!!! :rolleyes:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”