Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
-
Autor tematuPacian
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... ts_id=1950
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
Gdzy zmienia sie temperatura otoczenia i/lub wysokośc nad poziomem morza.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 33
- Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 22:39
- Motocykl: CRF450 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
Kiedy chcemy wycisnac z motocykla 100% a warunku atmosferyczne ulegly zmianie, gestosc pow....itp:) Tak mnie uczono przynajmniej
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
No wlasnie potweirdziles to co napisałem. Czyli temepratura i wysokosc nad poziomem morza, ktora wplywa na gestość powietrza. Im zimniej i niżej tym wiecej O2 w powietrzu i potrzeba wiecej paliwa by skład mieszanki był odpowiedni. Tzn zeby proporcje benzyny do O2 nie były zbyt niskie lub wysokie.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 33
- Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 22:39
- Motocykl: CRF450 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
A zamiast tej śrubki to bym wolał kupić 10litrów wachy i linić ile idzie! A nie obciążać moto zbędnymi dodatkami:)
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
szczegolnie ze jest banalny sposb na zrobienie sobie czegos takiego samemu
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
- Motocykl: KTM 250 SXF '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
chodzi o to, że czasami trzeba jak np. z nad morza jedziemy w góry i co wtedy, spaluch?
ale jak ktoś taki jak ja, czyli człowiek nie mający pojęcia o mechanice by to wyregulował, jak sprawdzić kiedy jest idealnie, czy jest jakiś schemat jak ustawić gaźnik pod dane warunki geograficzne i klimatyczne?
ale jak ktoś taki jak ja, czyli człowiek nie mający pojęcia o mechanice by to wyregulował, jak sprawdzić kiedy jest idealnie, czy jest jakiś schemat jak ustawić gaźnik pod dane warunki geograficzne i klimatyczne?
-
Autor tematuPacian
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
Hehe a kolega kombinuje z dyszami i iglica ile wlezie bo mu moto zle pali i sie na obroty slabo wkreca.
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
In zimniej i niżej nad poziomem morza tym potrzeba wiecej benzyny wiec wykrecamy śrubke. Reguluje sie to wszytko w zakresie jednego obrotu tą srubką. A czuć to po strzelaniu w wydech itp
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 33
- Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 22:39
- Motocykl: CRF450 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: okolice Poznania
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
Bartek jak jedziesz gdzies na misje pokroic troszczeczke to napewno bierzesz podstawowe klucze. Więc regulujesz sobie mieszanke paliwowo-powietrzna srubokretem:PP Jeśli nie masz zielonego pojęcia o regulacji motocykla to niewazne czy masz złote pokretło jakiejs wypasionej firmy za 2 stówki czy orginalna srubke to i tak nie dokonasz prawidlowej regulacji! Moim zdaniem ten gadżet jest zbędny i jego waga równierz:)
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kiedy potrzebna jest regulacja tą śrubą
Srubokrętem na wkręcie powietrza to sobie wyregulejesz to co sie dzieje na otwarciu przepustnicy do około połowy.
To co powyzej połowy otwarcia przepustnicy-dysza główna, czyli zrobisz to szybko i płynnie przez ten patent.
To co powyzej połowy otwarcia przepustnicy-dysza główna, czyli zrobisz to szybko i płynnie przez ten patent.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.