Sprzęgło - problemy z nim związane
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 361
- Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuchola
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A co poradzicie na twardą klamkię sprzęgła??
Tzn. ciężko chodzi i ciężko wcisnąć, oczywiście idzie sie przyzwyczaić.
Do wiadomości podam, iż linka jest nowa, bo w starej się przepalił pancerz od dyfuzora , łożyska są w bdb stanie bo nówencje(wszystkie na sprzęgle i te małe igiełkowe w kapie,gdzie wchodzi popychacz), no i sprężynki dałem ciutek słabsze od poprzednich ale i tak ciężko klamka chodzi. , kosz nie ma rowków, jest gładki.
Jakieś pomysły?? Bo ja nie mam koncepcji
Tzn. ciężko chodzi i ciężko wcisnąć, oczywiście idzie sie przyzwyczaić.
Do wiadomości podam, iż linka jest nowa, bo w starej się przepalił pancerz od dyfuzora , łożyska są w bdb stanie bo nówencje(wszystkie na sprzęgle i te małe igiełkowe w kapie,gdzie wchodzi popychacz), no i sprężynki dałem ciutek słabsze od poprzednich ale i tak ciężko klamka chodzi. , kosz nie ma rowków, jest gładki.
Jakieś pomysły?? Bo ja nie mam koncepcji
-
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
- Motocykl: Suzi Rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
ja mam troszke inny problem,a mianowicie gdy motor jest na malych obrotach wciskam sprzeglo ale nie wysprzegla do konca,tzn ze mam wcisnieta klamke a motor chce ruszac, natomiast gdy dodam gazu wszystko jest ok,co moze byc tego przyczyna?? a moze to normalne w RM 125???
z gory dzieki
pozdro
z gory dzieki
pozdro
searching new one
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
- Motocykl: Honda XR600R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Głośne sprzęgło w Husce te 610 93'
Witam wszystkich,
mój problem to głośne sprzegło.
A wszystko zaczęlo się od urwanej sprężyny kopniaka, po jej wymianie podczas wciśkania sprzęgła słychać
dziwne stukanie, dzwięczenie, skrzeczenie? ciężko to nazwać, tak jakby coś gdzieś ocierało?? Rozebrałem znów wszystko ale nie znalazłem niczego
niepokojącego? Po złożeniu do kupy znów to samo. Ta wiec w końcu wpadłem na genialny w swej prostocie pomysł a mianowicie
poluzowałem przy klamce troche linke i im bardziej luzowałem dzwięk zanikał, niestety przy optymalnej sytuacji gdzy wciskam sprzęgło
nie słychać nic ale po wbiciu biegu sprzęgło lekko łapie i moto minimalnie ciągnie do przodu, czasem po wbiciu jedynki gaśnie jak nie dodam gazu.
Czy ktos ma może jakiś sugestie w czym jest problem???
Za wszelką pomoc z góry dzięki.
Pzdr
Grzegorz
mój problem to głośne sprzegło.
A wszystko zaczęlo się od urwanej sprężyny kopniaka, po jej wymianie podczas wciśkania sprzęgła słychać
dziwne stukanie, dzwięczenie, skrzeczenie? ciężko to nazwać, tak jakby coś gdzieś ocierało?? Rozebrałem znów wszystko ale nie znalazłem niczego
niepokojącego? Po złożeniu do kupy znów to samo. Ta wiec w końcu wpadłem na genialny w swej prostocie pomysł a mianowicie
poluzowałem przy klamce troche linke i im bardziej luzowałem dzwięk zanikał, niestety przy optymalnej sytuacji gdzy wciskam sprzęgło
nie słychać nic ale po wbiciu biegu sprzęgło lekko łapie i moto minimalnie ciągnie do przodu, czasem po wbiciu jedynki gaśnie jak nie dodam gazu.
Czy ktos ma może jakiś sugestie w czym jest problem???
Za wszelką pomoc z góry dzięki.
Pzdr
Grzegorz
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: wt, 26 gru 2006, 12:22
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam
Ano właśnie odebrałem moto z serwisu (sprawa zalewającej się świecy tzn. zalana i zaraz przepalona ) .
Ale także okazało się ,że występuje ten sam problem z nie całkowitym wysprzęglaniem .... jeśli jadę jest OK ale gdy tylko wyłączę moto i prubuję pchnąć pojazd będący na biegu (z wciśniętą klamką) to okazuje się ,że nie wysprzęgla w 100%.
To ,że jest problem z tarczami/koszem to już wiadomo ale w mordę ile będą kosztować te 'zabawki' do mego moto (KTM EXC 250-2T) mam mieć info z serwisu w przyszłym tygodniu.
Jak widzę problem jest dość popularny w tego rodzaju maszynach i to niezależnie od producenta moto (honda,suza,kawa,ktm)
Ano właśnie odebrałem moto z serwisu (sprawa zalewającej się świecy tzn. zalana i zaraz przepalona ) .
Ale także okazało się ,że występuje ten sam problem z nie całkowitym wysprzęglaniem .... jeśli jadę jest OK ale gdy tylko wyłączę moto i prubuję pchnąć pojazd będący na biegu (z wciśniętą klamką) to okazuje się ,że nie wysprzęgla w 100%.
To ,że jest problem z tarczami/koszem to już wiadomo ale w mordę ile będą kosztować te 'zabawki' do mego moto (KTM EXC 250-2T) mam mieć info z serwisu w przyszłym tygodniu.
Jak widzę problem jest dość popularny w tego rodzaju maszynach i to niezależnie od producenta moto (honda,suza,kawa,ktm)
Mucha...po prostu Mucha
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
mi też ciągnie w CR na zimno jeżeli da sie w palnik to nie ciągnie to jest wina oleju dopóki zimny co za tym idzie jest złej konsystencji jeżeli temperatura wzrośnie sprzęgło pracuje jak należy,
spróbuj może te rowki w koszu zeszlifować pilnikiem powinno pomóc na jakiś czas jeżeli nie mam racji proszę mnie poprawić
spróbuj może te rowki w koszu zeszlifować pilnikiem powinno pomóc na jakiś czas jeżeli nie mam racji proszę mnie poprawić
CR125R czy CRF250R
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No niby szlifowanie rowkow pomaga, ale jenoczesnie powieksza luz i bardziej slychac sprzeglo, a wiekszy luz=szybsze wybicie nowych rowkow .
Kumpel ma w RM125 02' dokladnie ten sam problem o ktorym piszecie. Znajomy jezdzacy w trialu poradził zeszlifować metalowe podkladki. Czasem jak sie swieca jak lustro to po zdjeciu tarcz ciezko je oddzielic recznie od podkladek . Patent bedzie sprawdzony mysle ze w okolicach weekendu. Wg. mnie jednak glownym problemem w takiej sytuacji jest stary lub zbyt gesty olej
Pozdrawiam
Kumpel ma w RM125 02' dokladnie ten sam problem o ktorym piszecie. Znajomy jezdzacy w trialu poradził zeszlifować metalowe podkladki. Czasem jak sie swieca jak lustro to po zdjeciu tarcz ciezko je oddzielic recznie od podkladek . Patent bedzie sprawdzony mysle ze w okolicach weekendu. Wg. mnie jednak glownym problemem w takiej sytuacji jest stary lub zbyt gesty olej
Pozdrawiam
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mam takie pytanie odnośnie sprzęgła. Po tym jak kiedyś słyszałem jakieś dziwne odgłosy (pisałem o tym <a href="http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic ... ">TUTAJ</a>
Postanawiam wymienić tarcze, przekładki i sprężyny. I teraz moje pytanie:
W sklepie motox tak jak i na ebayu są sprzęgła do rocznika 01 - 02 ja mam 00. Nie widziałem jeszcze do 00. Czy te sprzęgła mogą się jakoś różnić, czy zamawiać ?
Czekam na szybką odpowiedź.
Pozdro!!
Postanawiam wymienić tarcze, przekładki i sprężyny. I teraz moje pytanie:
W sklepie motox tak jak i na ebayu są sprzęgła do rocznika 01 - 02 ja mam 00. Nie widziałem jeszcze do 00. Czy te sprzęgła mogą się jakoś różnić, czy zamawiać ?
Czekam na szybką odpowiedź.
Pozdro!!