Dynojety i motocross ?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Dynojety i motocross ?

Post autor: zielorz » ndz, 9 gru 2007, 22:25

Mam takie pytanie. Dużo osób w motocyklach szosowych stosuje dynojety, jak to się ma do crossówek ? Widziałem kiedyś taki zestaw w dobrej cenie do mojej 426. Nie chodzi mi też tyle o moc, ale o zmianę krzywej jej oddawania. Testował to ktoś ? Możecie mi coś powiedzieć na ten temat ?

Pozdro

Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 694
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Jony » ndz, 9 gru 2007, 22:48

Co to dynojety??
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER

THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB

Manhatan
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 223
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 15:18
Motocykl: stoczterdzieścicztery
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Manhatan » ndz, 9 gru 2007, 23:32

Dysze :wink:
KTM SX 144 2008r.

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » pn, 10 gru 2007, 15:16

No nie tylko dysze bo z tego co wiem to chyba kupuje sie to w komplecie iglica i dysze (powietrzna, wolnych obrotów i główna). Produkowane to jest do większości motocykli i w kilku poziomach (1,2,3,7) w zależności od silnika i jego charakterystyki.
W przypadku KXF taki zestaw kosztuje ok 300-400zł. Nie wiem co o tym myśleć, w ścigach ponoć gówno to daje ale tam jak sie ma 180KM to trudno odczuć dodatkowe 5KM. Spalanie rośnie bez wątpienia, osiągi ponoć nieznacznie też - sądze że bez przetestowania na swojej skórze nie dowiesz sie niczego ciekawego. Różnie maszyny reagują na to.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 10 gru 2007, 21:17

Znalazłem w stanach trochę taniej i tak mnie to korci ;D 1 zestaw jest do nie tuningowanego silnika z seryjnym lub sportowym wydechem, nie wiem zobaczę.

Pozdro

Enzo20
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 22:19
Motocykl: KTM 525 EXC '05
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Enzo20 » pn, 10 gru 2007, 21:33

Kumpel zastosowal taki zestaw<znaczy sie dysze iglice> w swoim crf450x po zmianie wydechu na przelotowy i roznica jest spora.sam wydech sporo zmienil,ale po zastosowaniu dysz dopiero pokazal swoje mozliwosci.ogolnie kumpel polecal.
KTM 525 EXC '05 & HONDA TRX 450R '05

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”