honda crf 450R - nie odpala na zimno

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
iwy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: śr, 20 wrz 2006, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

honda crf 450R - nie odpala na zimno

Post autor: iwy » pt, 16 lis 2007, 15:57

mam problem z hondą ponieważ nie chce odpalić na zimno tylko jak ją odpalę na pycha to jak sie nagrzeje to pali od strzała na ssaniu co może być przyczyną dodam że założyłem nową swiecę i wydaje mi się ze iskra jest mała oczywiscie porównuje do iskry w 426 yz którą miałem wcześniej może mi ktoś pomóc jak kopię na zimno to tak jak by wogóle zero reakcji cisza dodam że kręciłem trochę regulacją obrotów. pomocy proszę !!!!!!!!!!

Setyk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 139
Rejestracja: pt, 18 maja 2007, 19:13
Motocykl: Husqvarna WR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Grabów nad Prosną / Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Setyk » pt, 16 lis 2007, 16:23

Moze dysza w gazniku u nas juz jest ponizej 0 i sam musze zmienic.

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » pt, 16 lis 2007, 16:36

Musisz zmienić dysze na większą. Problem na pewno zniknie!

pozdr.
RS SERWIS

Autor tematu
iwy
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 36
Rejestracja: śr, 20 wrz 2006, 21:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wołów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: iwy » pt, 16 lis 2007, 21:56

a gdzie mam kupić tą dyszę do crf i jaki rozmiar?

vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » pt, 16 lis 2007, 23:07

sory ze nabije OT ale zauwazylem ze jestes z Wołowa. jestem tam generalnie co tydzien-dwa (babcia). niektore lasy sa konkretne, mysle aby wpasc z motorem :) trzeba by sie ustawic, nie sadzisz?
PW poszlo!

PS. jak juz zapalisz motor, wszystko bedzie OK to wyreguluj te obroty i zostaw w spokoju. na jalowym biegu niech beda nawet wieksze (zachaczajac o duze) byleby przy ruszeniu zmalaly.
Pozdr. i do zobaczenia! :)
elo elo YZ 4 5 0

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 17 lis 2007, 13:02

A kiedy zawory regulowałeś? To może być przyczyna!

arci21
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 86
Rejestracja: śr, 18 kwie 2007, 20:02
Motocykl: KTM 250 ExC :]
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: border with CZ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: arci21 » sob, 17 lis 2007, 16:28

sory ze sie podlaczam do tematu ale czy w 2T w te zimniejsze dni
wystarczy rowniez wymienic dysze na wieksza??bo moto nawet nie kichlo
a na pych jest problem bo to 250 i samemu nie dam rady :/ bo innej
przyczyny nie widze,moto do konca jezdzilo,teraz stalo ok 2 tyg.

pozdro i prosze o odp
Ból to najlepszy nauczyciel ale nikt nie chce być jego uczniem /B.Lee/

I have no special talents. I am only passionately curious.
Albert Einstein

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » sob, 17 lis 2007, 17:46

arci21 pisze:sory ze sie podlaczam do tematu ale czy w 2T w te zimniejsze dni
wystarczy rowniez wymienic dysze na wieksza??bo moto nawet nie kichlo
a na pych jest problem bo to 250 i samemu nie dam rady :/ bo innej
przyczyny nie widze,moto do konca jezdzilo,teraz stalo ok 2 tyg.

pozdro i prosze o odp
Ja też nie jeździłem ok 2 tygodnie i dzisiaj miałem to samo, u mnie padła świeca, wymieniłem i śmiga jak się patrzy, jeszcze jak Ci paliwo stało w zbiorniku 2 tygodnie to może być też ból.



vajda
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 251
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: vajda » sob, 17 lis 2007, 20:10

..ej ale jak to jest, nie ma przeciez reguly ze te dysze trzeba wymieniac!. dzis smigalem troche i po 12 dniach motor zapalil autentycznie na pierwszego strzala (ssanie oczewiscie) bez ingerencji w gaznik i jego regulacje. moze stawiajcie jakies zrodlo ciepla (czyt. grzejnik) przy moto na noc skoro nie ocieplacie garazu w inny sposob? :roll:
elo elo YZ 4 5 0

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » sob, 17 lis 2007, 21:27

taaa i jeszcze mu kołysanke zaśpiewajcie :lol:

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 17 lis 2007, 23:09

vajda pisze:moze stawiajcie jakies zrodlo ciepla (czyt. grzejnik) przy moto na noc skoro nie ocieplacie garazu w inny sposob? :roll:
O mój Boże co za pomysł. Ogrzewać moto żeby zapaliło od 1 czy 2 kopnięcia. ..
A co do tych problemów z odpalaniem, bardzo wątpię ze to dysza jest problemem przy tej temperaturze. Moto powinno jako tako zapalić. Sprawdź świecę, filtr itp. Dyszę zmienia się po to aby proporcja paliwa do powietrza była odpowiednia (inaczej silnik może się zatrzeć ale to już naprawdę niskie temperatury muszą być)

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » ndz, 18 lis 2007, 01:25

..ej ale jak to jest, nie ma przeciez reguly ze te dysze trzeba wymieniac!
No widzisz, a jednak jest taka reguła.
Dyszę zmienia się po to aby proporcja paliwa do powietrza była odpowiednia
O właśnie. W zimie 'powietrze jest bogatsze w powietrze'. Więcej cukru w cukrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”