Husqvarna TE 450 ciężko pali na zimnym silniku

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Husqvarna TE 450 ciężko pali na zimnym silniku

Post autor: Padi CR125 » pn, 24 wrz 2007, 16:50

witam

kolega posiada Husqe TE 450 z roku 2004, ma z nią problem

mianowicie gdy silnik jest zimny motor ciężko uruchomić, trzeba się konkretnie natrudzić żeby odpalił,
świeca zapłonowa nowa, przewód z fajką nowy, przy próbie odpalenia motor "kicha" w tłumik


jak się rozgrzeje silnik to pali normalnie bez problemu, co może być przyczyną takiego zachowania ?

pozdrawiam i dziękuję za pomoc
CR125R czy CRF250R

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 24 wrz 2007, 17:32

Regulacja zaworów prawdopodobnie/brudny filtr powietrza.

Autor tematu
Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » wt, 25 wrz 2007, 15:56

Prosił bym o podanie jakie mają być szczeliny na zaworach ssących i wydechowych
CR125R czy CRF250R

crazy_russian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: śr, 21 lut 2007, 11:30
Motocykl: YZ450F supermoto/cross
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: U-R-S-U-S
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: crazy_russian » śr, 26 wrz 2007, 10:44

Padi CR125 pisze:Prosił bym o podanie jakie mają być szczeliny na zaworach ssących i wydechowych
Na forum Gajowy podawal linki do serwisowek i byla tam miedzy innymi serwisowka do TE450
Ja mialem podobnie ze swoja Huska (TC450 / 2004), musialem kilka razy pokrecic manetka i dopiero kopnac. Jak nie odpalil to od nowa.
Wkurzalo mnie to, dalem do Demczuka do serwisu przed sezonowego i teraz mam wszystko jak trzeba. Wiem ze u mnie byla regulacja zaworow i wymiana 2 plytek. Czy gaznik ruszal tego nie pamietam
pozdrawiam
Darek
www.supermoto.pl

Autor tematu
Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » ndz, 14 paź 2007, 14:33

Dziękuję za pomoc, faktycznie była to wina zaworów nie miały luzów takich jak powinny mieć

pozdrawiam
CR125R czy CRF250R

crazy_russian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: śr, 21 lut 2007, 11:30
Motocykl: YZ450F supermoto/cross
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: U-R-S-U-S
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: crazy_russian » czw, 18 paź 2007, 19:51

przemo_ps pisze:ach te husqvarny zawsze z nimi problem j miałem husaberga silnik bardzo podobny i też były z nim problemy :)
A ktory motocykl chodzi prawidlowo, przy za duzych luzach zaworowych?
pozdrawiam
Darek
www.supermoto.pl

Autor tematu
Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » ndz, 28 paź 2007, 18:04

mam pytanie bardziej do crazy_rusian czy przy puszczeniu manetki czy po bez przerwy strzela z tłumika ?
CR125R czy CRF250R

crazy_russian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 51
Rejestracja: śr, 21 lut 2007, 11:30
Motocykl: YZ450F supermoto/cross
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: U-R-S-U-S
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: crazy_russian » ndz, 28 paź 2007, 19:33

Padi CR125 pisze:mam pytanie bardziej do crazy_rusian czy przy puszczeniu manetki czy po bez przerwy strzela z tłumika ?
Nie bardzo rozumiem pytanie.
U mnie strzela z tlumika przy zamykaniu manetki gazu ale nie wiem skad o tym wiesz :) i nie wiem czy o to pytasz
pozdrawiam
Darek
www.supermoto.pl

Autor tematu
Padi CR125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 85
Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: >>>KMC <<<
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Padi CR125 » wt, 30 paź 2007, 12:05

dokładnie oto pytałem, u kolegi też przy zamykaniu manetki strzela, czyli to jest normalne, pozdrawiam
CR125R czy CRF250R

Mateusz27
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: czw, 11 paź 2007, 10:29
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Mateusz27 » wt, 30 paź 2007, 14:22

Jednogarowy silnik ma prawo strzelac w tlumik kiedy zamkniesz mu manetke w czasie jazdy na biegu. Normalka.

Fajka
VIP
VIP
Posty: 259
Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Fajka » śr, 31 paź 2007, 18:55

U mnie także strzela z tłumika zwłaszcza jak na maxa przyspieszę i następnie puszczam manetkę.

Łukasz8
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: pt, 15 maja 2009, 16:48
Motocykl: rmz250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chojna
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Husqvarna TE 450 ciężko pali na zimnym silniku

Post autor: Łukasz8 » wt, 2 cze 2009, 09:22

Takie strzały występują przy zbyt bogatej mieszance

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”