Rozrząd przestawiony o pół zęba KTM SXF 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Sneaky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 1
Rejestracja: pn, 26 sie 2019, 16:02
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Rozrząd przestawiony o pół zęba KTM SXF 250

Post autor: Sneaky » pn, 26 sie 2019, 16:11

Witam, chce się wciągnąć w mechanikę i postanowiłem sam wyremontować silnik. Wymieniłem wszystkie łożyska, cylinder, tłok, łańcuszek oraz została splanowana głowica o 0.6mm. Problem pojawił się przy składaniu rozrządu gdy po ustawieniu gmp, założeniu łańcuszka i napięcia napinacza walek ssący jest przestawiony o nawet niecałe pół zęba w dół względem wydechowego. Zakładałem to kilka razy i rezultat ten sam, motor po odpaleniu cyka, ciężko mi stwierdzić czy to wina źle napiętego łańcuszka czy jednak zaworów uderzających o tłok. Z góry bardzo dziękuję za wszystkie rady.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Rozrząd przestawiony o pół zęba KTM SXF 250

Post autor: Majster128 » pn, 26 sie 2019, 20:37

Powiedz mi dlaczego ściągnąłeś aż 0,6 mm z głowicy ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”