Regulacja Zaworów - Co i jak?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Kubond
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: śr, 10 paź 2018, 21:26
Motocykl: Ktm Sx-f 250 2015
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 0
Status : Offline

Regulacja Zaworów - Co i jak?

Post autor: Kubond » pt, 29 mar 2019, 18:11

Witam, nie jestem wybitnym mechanikiem, właściwie to żadnym nie jestem. Mam problem z regulacją zaworów, nigdy tego nie robiłem więc pytanie do was.. Co i jak? Wiem że pytanie z zakresu tych "banalnych" ale wolę zapytać niż iść na żywioł. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.

(Sprzęt Ktm Sx-f 250 2015)

Awatar użytkownika
KaLi
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 455
Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
Motocykl: sxf 250, TXT 300
Styl jazdy: Cross Country
Lokalizacja: Gielniów
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 6 razy
Status : Offline

Re: Regulacja Zaworów - Co i jak?

Post autor: KaLi » pt, 29 mar 2019, 22:16

Wystarczy ściągnąć serwisówkę i tam jest opisane wszystko. Takich tematów po internetach to jest 1500 100 900 ale odpowiem po króctce..