Honda cr 125
-
Autor tematuPanczo1477
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 13
- Rejestracja: czw, 23 sie 2018, 02:31
- Motocykl: Yzf 426
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 2 razy
- Status : Offline
Honda cr 125
Witam , kupilem zatarta honde cr 125 1997 , to moj pierwszy motocykl crosowy i pierwszy remont silnika (oprocz komarkow , jaw, mz itd) zostal wymieniony wal , lozyska , nabita tuleja , tlok , uszczelniacze i reszta podstawowych spraw . Po wsadzeniu silnika po kilku kopnieciach odpalil , wszystko ladnie pieknie , pochodzil chyba z 4 razy po pol godzinki i stygl , swieczka wymieniona , membrana wporzadku , filtr wyprany i naoliwiony , jak zawory (HPP , pisze bo zauwazylem ze nie wszystkie taki system maja )to tak zeby rownoczesnie sie otwieraly + lekko naciaglem na sprezynkach aby napewno byly zamkniete wtedy kiedy tak ma byc nie wiem czy to dobrze ... . To teraz do sedna , motor na malych obrotach pracuje fajnie , aleee jak sie doda gwaltownie gazu to przy okolo 2-4tys obrotow go zamula , i czasami jak sie go przetrzyma to nagle sie odpala ta magiczna moc a czasami trzeba sposcic gaz i odnowa szybko rozwinac i tak jak by jak przeskoczy to to juz jest wporzo , co to moze byc ? Leje paliwo 1:30 motul 800 i filtr tez w nim nasaczylem. Membrana ma znaczenie ze ja np mozliwe ze zamatowalem na odwrut bo nie widzialem szczegulnej roznicy , linka gazu jest nowa i niezacina sie , gaznik podobno jest bez obslogowy , ale nie zwrocilem uwagi czy jest mozliwosc regulacji na iglicy, zamocowalem tak jak mial poprzedni wlasciciel. jeszcze jedno takie pytanko jak sprawdzic czy napewno dziala mi poprawnie uklad chlodzenia . Prosil bym o pomoc i pozdrawiam.
Honda cr 125 ---> Yamaha yzf 426
-
- Mistrz prostej
- Posty: 83
- Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda cr 125
Bardzo chaotycznie to napisałeś. Po pierwsze do nasączania filtra powietrza jest specjalny olej o innych właściwościach. Jak dla mnie to problem jest w gaźniku, ja bym go wyczyścił i wyregulował go bo poprzedni właściciel miał go ustawiony ale na innego większego tłoka. Układ chłodzenia to sprawdzasz otwierając korek i patrzysz czy wiruje ci płyn w chłodnicy.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Honda cr 125
tak jak pisał kolega wyżej.
Szukaj kłopotu w ustawieniach gaźnika. Na twoim miejscu przedstawiłbym iglice na skrajny dolny lub górny próg dla testu.
Odnośnie membrany i listków, nie ma to specjalnie znaczenia przy zakładaniu nowych. Ma to jednak znaczenie gdy demontujesz już używane i założysz je drugą stroną, głównie ze względu na to, że membrana się delikatnie odkształca i zawsze tylko w jedną stronę. Odwrotne założenie wymusi prace w innym kierunku i może doprowadzić do pęknięcia jakiegoś fragmentu i trafić do cylindra czego nikt nie chce
Jeżeli prace w gaźniku nie przyniosą odpowiedniego efektu przyczyną może być tuleja i źle wyprowadzone w niej okienka pytanie więc jak to wyglądało gdy odebrałeś cylinder.
co do filtra do grunt ze go czyściłeś i nasączyłeś. Oczywiście są specjalne oleje pod to.. ale zastosowanie innego nie powinno skutkować problemami o których piszesz.
Szukaj kłopotu w ustawieniach gaźnika. Na twoim miejscu przedstawiłbym iglice na skrajny dolny lub górny próg dla testu.
Odnośnie membrany i listków, nie ma to specjalnie znaczenia przy zakładaniu nowych. Ma to jednak znaczenie gdy demontujesz już używane i założysz je drugą stroną, głównie ze względu na to, że membrana się delikatnie odkształca i zawsze tylko w jedną stronę. Odwrotne założenie wymusi prace w innym kierunku i może doprowadzić do pęknięcia jakiegoś fragmentu i trafić do cylindra czego nikt nie chce
Jeżeli prace w gaźniku nie przyniosą odpowiedniego efektu przyczyną może być tuleja i źle wyprowadzone w niej okienka pytanie więc jak to wyglądało gdy odebrałeś cylinder.
co do filtra do grunt ze go czyściłeś i nasączyłeś. Oczywiście są specjalne oleje pod to.. ale zastosowanie innego nie powinno skutkować problemami o których piszesz.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: Honda cr 125
W gaźniku masz Iglice, dysze, poziom paliwa. To tak w skrócie czym możesz kombinować, więc nie jest taki bezobsługowy.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda cr 125
Zacznij od tego żeby zawór był po prostu zamknięty a nie napięty sprężynka. Później przejedź sprawdź kolor świecy i reguluj aby był kolor kawy z mlekiem. Oczywiście świeca dedykowana do motocykla.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl