stukanie na wolnych obrotach, yzf 450 2003  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
mabxpl
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pt, 22 maja 2015, 13:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

stukanie na wolnych obrotach, yzf 450 2003

Post autor: mabxpl » pt, 22 maja 2015, 13:14

Co do rocznika nie jestem pewien.
nie jest to nagranie pracy mojego silnika ale pracuje identycznie chodzi mi o stukanie na wolnych obrotach co to moze byc? a moze to normalne?
https://www.youtube.com/watch?v=5dgvwacd-04
Temat ma być streszczeniem wątku!

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: robsztix » pt, 22 maja 2015, 16:09

Kiedy była wymieniana korba i łożyska balansera?

Autor tematu
mabxpl
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pt, 22 maja 2015, 13:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mabxpl » pt, 22 maja 2015, 16:18

Nie mam pojęcia dopiero kupiłem, ale korba .. Stukanie by się chyba nasilalo wraz ze wzrostem obrotow

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: robsztix » ndz, 24 maja 2015, 10:17

Jeżeli nie masz pojęcia, to powinieneś zacząć od demontażu głowicy i cylindra i przynajmniej weryfikacji ukł tłokowo korbowego oraz profilaktycznej wymiany łańcuszka i kontroli luzów zaworowych, często przyczyną takiego stukania w tym silniku są łożyska balansera, ale skoro nie wiesz co tam siedzi sprawdź również powyższe.

Autor tematu
mabxpl
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: pt, 22 maja 2015, 13:12
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

  [ROZWIĄZANY]

Post autor: mabxpl » ndz, 24 maja 2015, 10:53

Luzy zaworowe łańcuszek i jego napinacz zostały sprawdzone na samym początku a co do korby to poprostu wydaje mi się ze przy jakimkolwiek luzie na korbie stukanie nasilaloby się przy dodawaniu gazu a nie zanikal

Zablokowany

Wróć do „Silnik”