Problem z pierścieniem
-
Autor tematuKajec
- VIP
- Posty: 1085
- Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
- Motocykl: SXF 350
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Problem z pierścieniem
Składam własnie Dt 125 i jest zajebisty problem ...Górny pierścien nie wchodzi na swoje miejsce gdyż jest jakby za gruby i nawet pruba wbica lekko go jest ciężka , dolny jest ok tak jak powienien , nie da sie przez to włożyc tłoka do cylindra , CO TERAZ ? nie darady tłoka zwrócic . Szlifowac pierscien?....czy prubowac powiększyc bierznie w tłoku ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: pn, 1 sty 2007, 19:41
- Motocykl: Honda CR 125R 2k3;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: >>>KMC <<<
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
nie możesz wciskać pierścienia na siłę, nie będzie spełniał swojej roli gdy będzie na chama wciśnięty, spróbuj go drugą stroną tak jak kolega radzi, rowków w tłoku raczej nie poszerzysz bo wyjdzie nierówno i będzie lipa, spróbuj papierem ściernym w ostateczności, pamiętaj że jak metal się rozgrzewa to się rozszerza weź pod uwagę że stal ma inną rozszerzalność cieplną od stopów aluminium z których jest tłok, jeżeli już uda się tobie spasować żeby ładnie wchodził we wtok w tłoku, włóż pierścień w cylinder sprawdź szczelinomierzem jaki jest luz pomiędzy dwoma końcami pierścienia, powinien wynosić w granicach od 0,25mm do maksymalnie 0,50mm; (jeżeli miał bym już szlifować położył bym papier ścierny na równiutką powierzchnie, kamień od szlifierki do tego za bardzo się nie nadaję, wyjdzie nie równo)
CR125R czy CRF250R