Kawasaki KX 125 Problem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Danielkx125
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: wt, 13 sie 2013, 12:49
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Kawasaki KX 125 Problem

Post autor: Danielkx125 » śr, 10 wrz 2014, 18:55

Witam.Mam problem z moim moto.Mianowice chodzi o Kawasaki KX 125 z 2002 roku.Do oleju skrzyni biegów dostaje się prawdopodobnie woda ,lecz nie wiem skąd.Za każdym razem po wymianie oleju w skrzyni olej jest po prostu szary (nawet po 1mth).Na załączonym obrazu w miejscu gdzie zaznaczyłem na czerwono wydostaje się szary olej (najprawdopodobniej ze skrzyni).Jak myślicie jakaś uszczelka na pompie wody jakiś karter albo jakiś inny uszczelniacz?.Pozdrawiam i prosze o odpowiedź

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawasaki KX 125 Problem

Post autor: Majster128 » śr, 10 wrz 2014, 21:45

Proponują zacząć od sprawdzenia uszczelniaczy pompy wody.

Awatar użytkownika
kapik69
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 235
Rejestracja: pt, 13 lip 2007, 08:27
Motocykl: Honda CR250R 2002
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: TUCZNO
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Kawasaki KX 125 Problem

Post autor: kapik69 » śr, 10 wrz 2014, 23:04

Najlepsze w tym wszystkim jest to że tego typu tematy na forum były już poruszane setki razy. Jeżeli olej miesza się z wodą, lub innym płynem na bazie wody to zmienia kolor na "kawa z mlekiem". W tym przypadku trzeba sprawdzić szczelność układu napędu pompy wody:
-wałek
-łożysko
-uszczelniacze
-gniazdo łożyska
-gniazdo uszczelniacza
-ew wirnik pompy
Po weryfikacji uszkodzeń należy wymienić zużyte części na nowe, skręcić wszystko z odpowiednimi momentami (bez druciarstwa na sylikon itp), zalać nowy olej i płyn (nie wodę) i kontrolować co dalej dzieje się z motocyklem.
A co do tego co masz do wymiany to prawdopodobnie będzie to część numer 92049B (SEAL-OIL) z tego obrazka:

http://www.ronayers.com/Engine-Covers22-C359290.aspx
szukam sponsora... ciekawe czy znajde ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”