Problem Kawasaki KX125

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
grims1996
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: wt, 7 sty 2014, 22:27
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem Kawasaki KX125

Post autor: grims1996 » pt, 17 sty 2014, 18:15

Witam!
Mam problem z moim motorkiem, kawasaki KX125, jest on po remoncie jakieś 3 miechy wszystko ładnie dotarłem, śmigałem już nim ponad miesiąc. Miałem jeszcze problem z przepuszczającym zaworkiem iglicowym, na początku objawiało się to kapiącą benzyną przy postoju, później zaczęło zalewać motor np. gdy go odpaliłem to nie łapał od razu wysokich obrotów ale gdy się go potrzymało na tych wyższych obrotach to tak jakby "benzyna sie wypalała" to normalnie się wkręcał, pewnego razu gdy zalałem motor po korek odpaliłem go i tak go zalewało że nie dało się jeździć, w końcu mi zgasł i już nie chciał odpalić, więc zlałem benzynę gdyż zawsze gdy było dużo to go mocno zalewało, wyczyściłem świecę odpaliłem i pojechałem, przejechałem jakieś 3 km i na chwilkę się zatrzymałem i motor zgasł i już nie dało się go odpalić, wiec zostawiłem go w garażu i zamówiłem zaworek, wymieniłem wszystko odpaliłem motor pochodził na wolnych obrotach jakieś 30 sekund i zgasł i gdy próbowałem go odpalić to tak jakby czasami załapie, a gdy dodam gazu to go zaraz dławi, a nawet czasami wkręci się na wyższe obroty i przejade nim 200 metrów i nagle gaśnie. Zmieniłem świecę gdyż miała przebicie, ustawiłem iglice na środku i dalej nic nie pomaga, najbardziej mnie zastanawiało to, że za każdym razem jak mi zgaśnie świeca jest bardzo mokra.

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: robsztix » sob, 18 sty 2014, 11:20

grims1996 pisze:najbardziej mnie zastanawiało to, że za każdym razem jak mi zgaśnie świeca jest bardzo mokra.
Chyba sam sobie odpowiedziales, moto poprostu zalewa, sprawdz czy napewno wszystko w gazniku dobrze poskladales, do tego zacznij od fachowej regulacji gaznika. Jezeli tu wszystko bedzie na 100% to wtedy przyjrzyj sie ukladowi zaplonu.

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: Enduros70 » sob, 18 sty 2014, 11:46

Boję się pomyśleć o reszcie podzespołów skoro wymieniasz je dopiero jak już kompletnie nie da się jechać, historia z laniem mniejszej ilości benzyny do baku już w ogóle mnie przerosła...
Do filtra zaglądałeś ? Ssanie poprawnie działa ?

Autor tematu
grims1996
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: wt, 7 sty 2014, 22:27
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: grims1996 » sob, 18 sty 2014, 16:20

Enduros70 pisze:Boję się pomyśleć o reszcie podzespołów skoro wymieniasz je dopiero jak już kompletnie nie da się jechać, historia z laniem mniejszej ilości benzyny do baku już w ogóle mnie przerosła...
Do filtra zaglądałeś ? Ssanie poprawnie działa ?
Ssanie działa dobrze, dzisiaj wyczyściłem gaźnik dokładnie sprawdzałem czy wszystko jest i czy jest dobrze złożone wyczyściłem świecę, wykręciłem dyfuzor aby zobaczyć czy nie ma tam nieprzepalonej mieszanki. Odpaliłem moto zagadał normalnie, choć gdy dałem mu trochę gazu zaraz go dławiło, lecz gdy zakręciłem kranik i tak jak troszkę pochodził i wypaliło się co nieco z gaźnika to pod koniec wkręcał się łądnie na obroty, ale to mówię że na resztkach paliwa bo chwilkę pochodził i zgasł z braku paliwa, później gdy odkręciłem kranik odpaliłem motor, chwilkę pochodził ale cały czas gdy dawałem mu gazu to strasznie dymił i się dławił, a na oponie były kropeczki z niespalonej mieszanki oraz całe mocowanie dyfuzora mokre w mieszance ... czy coś w gaźniku jeszcze można podziałać? regulowałem śrubę od powietrza bez zmian ;/ gaźnik mam Mikuni

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: robsztix » sob, 18 sty 2014, 18:00

Wyglada na to, ze nadal masz problemy z plywakiem, poza tym regulacja gaznika polega na doborze odpowiednich dysz a nie tylko kreceniu sruba od skladu mieszanki...

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: Enduros70 » sob, 18 sty 2014, 18:27

Filtr wyprany ? Jaka mieszanka i czy paliwo świeże.

Awatar użytkownika
andrzej555
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 824
Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
Motocykl: soon 250 4t
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: WRA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: andrzej555 » sob, 18 sty 2014, 18:30

Sprawdz pływak czy sie nie uszkodził.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser

Autor tematu
grims1996
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: wt, 7 sty 2014, 22:27
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: grims1996 » sob, 18 sty 2014, 20:07

robsztix pisze:Wyglada na to, ze nadal masz problemy z plywakiem, poza tym regulacja gaznika polega na doborze odpowiednich dysz a nie tylko kreceniu sruba od skladu mieszanki...
Grzebałem dzisiaj z 2 godziny przy pływaku układałem go zgodnie z serwisówką, troszkę niżej, troszkę wyżej nic nie pomogło a wręcz później już tylko pierdział a nie odpalał ;/
Enduros70 pisze:Filtr wyprany ? Jaka mieszanka i czy paliwo świeże.
wyprany nasączony płynem do filtrów. Mieszanka 30 ml na 1 l paliwa 1:33, paliwo leżało jakiś miesiąc ale w kanistrze szczelnei zamkniętym, nie wiem czy ma to jakis wpływ na wietrzenie paliwa ?

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem Kawasaki KX125

Post autor: robsztix » sob, 18 sty 2014, 20:24

W jaki sposob ukladales plywak wyzej i nizej? Chyba masz na mysli zawor iglicowy, a nie plywak?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”