problem z honda crf 250 r
-
Autor tematujanex250
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pn, 13 sty 2014, 22:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
problem z honda crf 250 r
Witam mam mały problem z honda 250 crf r 2004
sprzeglo ciągnie mi na zimnym silniku a gdy sie nagrzeje jest wszystko wporządku używam oleju castrol power1 off road
sprzeglo ciągnie mi na zimnym silniku a gdy sie nagrzeje jest wszystko wporządku używam oleju castrol power1 off road
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: problem z honda crf 250 r
Sprzeglo, zeby pracowac poprawnie potrzebuje rozgrzanego oleju, bo tylko wtedy osiaga on swoje parametry, wiec na zimnym zawsze troche bedzie "ciagnac", ale powinienes zrzucic dekiel i ocenic stan sprzegla tj. kosza, tarcz, przekladek. Pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z honda crf 250 r
Spróbuj z innym olejem.
Motul np. rozróżnia dwie klasy MA1 i MA2
Motul np. rozróżnia dwie klasy MA1 i MA2
Ostatnio zmieniony czw, 16 sty 2014, 21:15 przez -gumis-, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: problem z honda crf 250 r
Olej jest dobry i nie ma co w nim szukać problemu chyba, że jest stary.
Sprzęgło będzie ciągnęło gdy będzie zimny olej, bo ma on wiele większą lepkość niż w temp. pracy silnika.
-gumis- podajesz informacje o oznaczaniu współczynnika tarcia statycznego oleju i podkreślasz, żeby nie mylić z dynamicznym.
Ale o co Ci chodzi? Przecież podczas ciągnięcia sprzęgła mamy do czynienia ze współczynnikiem tarcia dynamicznego.
Edit:
Kolego -gumis- usuwanie części treści poprzedniego postu nie jest najlepszą odpowiedzią na moje pytanie.
Sprzęgło będzie ciągnęło gdy będzie zimny olej, bo ma on wiele większą lepkość niż w temp. pracy silnika.
-gumis- podajesz informacje o oznaczaniu współczynnika tarcia statycznego oleju i podkreślasz, żeby nie mylić z dynamicznym.
Ale o co Ci chodzi? Przecież podczas ciągnięcia sprzęgła mamy do czynienia ze współczynnikiem tarcia dynamicznego.
Edit:
Kolego -gumis- usuwanie części treści poprzedniego postu nie jest najlepszą odpowiedzią na moje pytanie.