problem z honda crf 250 r

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
janex250
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 4
Rejestracja: pn, 13 sty 2014, 22:39
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

problem z honda crf 250 r

Post autor: janex250 » czw, 16 sty 2014, 17:44

Witam mam mały problem z honda 250 crf r 2004
sprzeglo ciągnie mi na zimnym silniku a gdy sie nagrzeje jest wszystko wporządku używam oleju castrol power1 off road

Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z honda crf 250 r

Post autor: robsztix » czw, 16 sty 2014, 19:03

Sprzeglo, zeby pracowac poprawnie potrzebuje rozgrzanego oleju, bo tylko wtedy osiaga on swoje parametry, wiec na zimnym zawsze troche bedzie "ciagnac", ale powinienes zrzucic dekiel i ocenic stan sprzegla tj. kosza, tarcz, przekladek. Pozdro

-gumis-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: problem z honda crf 250 r

Post autor: -gumis- » czw, 16 sty 2014, 20:25

Spróbuj z innym olejem.
Motul np. rozróżnia dwie klasy MA1 i MA2
Ostatnio zmieniony czw, 16 sty 2014, 21:15 przez -gumis-, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: problem z honda crf 250 r

Post autor: Majster128 » czw, 16 sty 2014, 21:35

Olej jest dobry i nie ma co w nim szukać problemu chyba, że jest stary.
Sprzęgło będzie ciągnęło gdy będzie zimny olej, bo ma on wiele większą lepkość niż w temp. pracy silnika.

-gumis- podajesz informacje o oznaczaniu współczynnika tarcia statycznego oleju i podkreślasz, żeby nie mylić z dynamicznym.
Ale o co Ci chodzi? Przecież podczas ciągnięcia sprzęgła mamy do czynienia ze współczynnikiem tarcia dynamicznego.

Edit:
Kolego -gumis- usuwanie części treści poprzedniego postu nie jest najlepszą odpowiedzią na moje pytanie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”