Wywala płyn przelewem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Endriuu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 120
Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
Motocykl: rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Endriuu » czw, 28 lis 2013, 19:40

A można stoczyć delikatnie głowice w miejscu gdzie zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu. http://img51.imageshack.us/img51/2053/xaih.jpg ( głowica jest tylko przykładowa z internetu).
Tłok uderza właśnie w tym miejscu, jak grube są ścianki głowicy od kanałów wodnych nie przebije się do nich po probie toczenia ??

I jeszcze jedno co będzie ze świecą gdy głowica pójdzie niżej nie będzie zbyt nisko tłoka, nie wpłynie to źle na jego prace ??





tomasz12 :Tłok ma przejechane kilka godzin i jest to vertex.

karolmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
Motocykl: yz 125 06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: karolmx » czw, 28 lis 2013, 19:50

Niewiem jak w suzuki ale do ktm-a są różnej grubosci uszczelki pod cylinder,ja bym dał grubszą własnie albo nawet dwie.

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Enduros70 » czw, 28 lis 2013, 23:12

Nie przebijesz się, wiele tego toczyć nie trzeba.

Autor tematu
Endriuu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 120
Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
Motocykl: rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Endriuu » sob, 30 lis 2013, 15:35

Moto zrobione, "amator" z forum wszystko mi wytlumaczyl co zrobic i moto pieje az milo.

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Dekadent » sob, 30 lis 2013, 17:28

Dla potomnych mógłbyś napisać co i jak zrobiłeś :wink:
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Autor tematu
Endriuu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 120
Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
Motocykl: rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Endriuu » sob, 30 lis 2013, 19:34

Dorobilem dodatkowa uszczelke pod cylinder o grubosci 1mm + zalozylem stara co byla, i efekt jest taki , ze tlok nie bije po glowicy, wszystko pieknie chodzi.

Nagaroth
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: wt, 31 lip 2012, 15:09
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Nagaroth » śr, 4 gru 2013, 18:45

Na pewno wszystko jest w porządku? Ja jak dałem o 0.5mm grubszą uszczelkę pod cylinder, to motocykl stracił dużo mocy (cr 125) a teraz jak ją wywaliłem, to tłok wystaje gdzieś o 0.1mm nad cylindrem (nie wali w głowice, płaski tłok) i czasami wywala uszczelke pod glową, nie wiem czy przez kompresje, czy przez coś innego...

Autor tematu
Endriuu
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 120
Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
Motocykl: rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Endriuu » śr, 4 gru 2013, 19:31

Wszystko jest w jak najlepszym porządku, pojeździłem już trochę i jest bardzo duża różnica, wszystko wróciło do normy. A po zmianie uszczelki zyskał jeszcze na mocy. :shock:

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wywala płyn przelewem

Post autor: Enduros70 » śr, 4 gru 2013, 21:54

Bo okna są teraz wyżej, moc przeniosła się nieznacznie na wyższe obroty.

A co do kolegi od CR to tam masz uszczelkę zamiast oringow, która wymaga specjalnego traktowania przy montażu. Cylinder i głowicę koniecznie trzeba przelecieć papierem na szkle, odtłuścić, podkładki sprężynujące pod nakrętki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”