Nowe membrany, jak zamontować?
: wt, 7 lut 2006, 21:46
witam!
mamy okres "serwisowy" naszych jednosladow, wiec tez postanowilem zabrac sie za remont, wymagajacych tej czynnosci, podzespolow.... okazalo sie ze jedna z membran ma naderwany naroznik no nic trzeba wymienic.... jak sie okazalo material z ktorego byly wykonane to carbon. troche dziwne, pomyslalem, bo wydawalo mi sie ze ten material jest bardzo wytrzymaly a membrany to wogole nie maja prawa sie zuzyc... ale bardzo mili ludzie u ktorych sie zaopatruje w czesci(MOTOREX Leszno--> polecam!!!) poinformowali mnie ze membrany lubia pekac... niezaleznie z jakiego sa materialu. zaoferowali mi membrany BOYESEN'a z duraflexu, chyba. ok nie przedluzajac, z instrukcji wynika zeby zamontowac membrany wystarcza metalowe blaszki dolaczone do kompletu(cienka na 5mm, dlugosci membrany). stare zamontowane byly z takim stoperem(aluminiowa blaszka wielkosci membrany, ponacinana, wygieta) i teraz pytanie. czy te blaszki, ktore byly w komplecie, wystarcza czy trzeba zamontowac na starych ???
mamy okres "serwisowy" naszych jednosladow, wiec tez postanowilem zabrac sie za remont, wymagajacych tej czynnosci, podzespolow.... okazalo sie ze jedna z membran ma naderwany naroznik no nic trzeba wymienic.... jak sie okazalo material z ktorego byly wykonane to carbon. troche dziwne, pomyslalem, bo wydawalo mi sie ze ten material jest bardzo wytrzymaly a membrany to wogole nie maja prawa sie zuzyc... ale bardzo mili ludzie u ktorych sie zaopatruje w czesci(MOTOREX Leszno--> polecam!!!) poinformowali mnie ze membrany lubia pekac... niezaleznie z jakiego sa materialu. zaoferowali mi membrany BOYESEN'a z duraflexu, chyba. ok nie przedluzajac, z instrukcji wynika zeby zamontowac membrany wystarcza metalowe blaszki dolaczone do kompletu(cienka na 5mm, dlugosci membrany). stare zamontowane byly z takim stoperem(aluminiowa blaszka wielkosci membrany, ponacinana, wygieta) i teraz pytanie. czy te blaszki, ktore byly w komplecie, wystarcza czy trzeba zamontowac na starych ???