Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
-
Autor tematumreco321
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: wt, 9 kwie 2013, 19:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
Witam mam problem w wyregulowaniem gaźnika w Hondzie Cr 125.Motor odpala od kopa na ssaniu dobrze wkręca się na obroty,a bez ssaniu po gwałtownym dodaniu gazu robi buuuu i gaśnie ,po zwiększeniu poziomu paliwa i wykręceniu śrubki od składu mieszanki o pół obrotu zaczyna normalnie wkręcać się na obroty .Ale podczas jazdy przy ruszaniu na początku szarpie motorem i ogólnie na średnich obrotach jest mułowaty dopiero na wysokich normalnie chodzi.Świeca biała. Uszczelniacze na wale i łożyska nowe, tłok ma przejechane z bak. Tuleja na cylindrze,listki membrany dolegają dobrze.motor nie kopci na biało.Płynu nie ubywa.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
- Motocykl: EXC 450
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Jarosław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
Większą dyszę wolnych obrotów, później zabawa z iglicą. Pływakiem nie reguluj.
-
Autor tematumreco321
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: wt, 9 kwie 2013, 19:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
Gaźnik mam KEIHIN PJ15 dysza od wolnych 58 a główna 172 zmieniałem też na 175 i na 185 ale bez poprawy. Gdzie mogę dostać dysze wolnych obrotów?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
Majster , to co sugerujesz żeby założył mniejszą, bo ten komplet co podałeś jest do 58.Majster128 pisze:http://www.sklep.motox.pl/zap-technix-z ... -3635.html
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
Możesz zapytać o inny przedział jak chcesz. Niemniej jednak 58 to wartość nominalna.
-
Autor tematumreco321
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: wt, 9 kwie 2013, 19:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
http://www.larsson.pl/index.php?c=o&no= ... =&t=keihin a co sądzicie o tych dyszach? Która najlepiej wybrać ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 20:28
- Motocykl: exc 300
- Styl jazdy: Trial
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.
Świeca biała nie powinna być , tylko taka brunatna. Jeśli jest biała to mieszanka zbyt uboga (za mało paliwa).
Na ssaniu motor dostaje więcej benzyny i prawdopodobnie właśnie dlatego jest ok. Wyczyść dobrze gaźnik ustaw wszystko wg. serwisówki, wyczyść filtr powietrza, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza przypadkiem.
Na oryginalnych dyszach. Musi chodzić.
Miałem cr125 pełna seria i było wszystko ok. Także jeśli dysze są jak w oryginale to po co kombinować? Przyczyna najwyraźniej nie leży tutaj.
Na ssaniu motor dostaje więcej benzyny i prawdopodobnie właśnie dlatego jest ok. Wyczyść dobrze gaźnik ustaw wszystko wg. serwisówki, wyczyść filtr powietrza, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza przypadkiem.
Na oryginalnych dyszach. Musi chodzić.
Miałem cr125 pełna seria i było wszystko ok. Także jeśli dysze są jak w oryginale to po co kombinować? Przyczyna najwyraźniej nie leży tutaj.