Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
mreco321
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: wt, 9 kwie 2013, 19:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: mreco321 » pt, 12 kwie 2013, 19:52

Witam mam problem w wyregulowaniem gaźnika w Hondzie Cr 125.Motor odpala od kopa na ssaniu dobrze wkręca się na obroty,a bez ssaniu po gwałtownym dodaniu gazu robi buuuu i gaśnie ,po zwiększeniu poziomu paliwa i wykręceniu śrubki od składu mieszanki o pół obrotu zaczyna normalnie wkręcać się na obroty .Ale podczas jazdy przy ruszaniu na początku szarpie motorem i ogólnie na średnich obrotach jest mułowaty dopiero na wysokich normalnie chodzi.Świeca biała. Uszczelniacze na wale i łożyska nowe, tłok ma przejechane z bak. Tuleja na cylindrze,listki membrany dolegają dobrze.motor nie kopci na biało.Płynu nie ubywa.

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: Enduros70 » sob, 13 kwie 2013, 11:02

Większą dyszę wolnych obrotów, później zabawa z iglicą. Pływakiem nie reguluj.

Autor tematu
mreco321
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: wt, 9 kwie 2013, 19:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: mreco321 » ndz, 14 kwie 2013, 18:22

Gaźnik mam KEIHIN PJ15 dysza od wolnych 58 a główna 172 zmieniałem też na 175 i na 185 ale bez poprawy. Gdzie mogę dostać dysze wolnych obrotów?


Jaro5
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 200
Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: Jaro5 » pn, 15 kwie 2013, 00:58

Majster , to co sugerujesz żeby założył mniejszą, bo ten komplet co podałeś jest do 58.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: Majster128 » pn, 15 kwie 2013, 08:03

Możesz zapytać o inny przedział jak chcesz. Niemniej jednak 58 to wartość nominalna.

Autor tematu
mreco321
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: wt, 9 kwie 2013, 19:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: mreco321 » pn, 15 kwie 2013, 10:07

http://www.larsson.pl/index.php?c=o&no= ... =&t=keihin a co sądzicie o tych dyszach? Która najlepiej wybrać ?

Enduros70
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 1028
Rejestracja: czw, 18 lut 2010, 15:24
Motocykl: EXC 450
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Jarosław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: Enduros70 » wt, 16 kwie 2013, 23:40

62

superpimp
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 99
Rejestracja: ndz, 22 sty 2012, 20:28
Motocykl: exc 300
Styl jazdy: Trial
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem z wyregulowanie gaźnika Honda cr 125 1991r.

Post autor: superpimp » wt, 16 kwie 2013, 23:59

Świeca biała nie powinna być , tylko taka brunatna. Jeśli jest biała to mieszanka zbyt uboga (za mało paliwa).
Na ssaniu motor dostaje więcej benzyny i prawdopodobnie właśnie dlatego jest ok. Wyczyść dobrze gaźnik ustaw wszystko wg. serwisówki, wyczyść filtr powietrza, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza przypadkiem.

Na oryginalnych dyszach. Musi chodzić.
Miałem cr125 pełna seria i było wszystko ok. Także jeśli dysze są jak w oryginale to po co kombinować? Przyczyna najwyraźniej nie leży tutaj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”