Suzuki TS 125 jak odblokować
-
Autor tematuKilo1000g
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: czw, 3 maja 2007, 18:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Suzuki TS 125 jak odblokować
Witam mam problem z moim Suzuki. Ma mocy co dobra wsk 3 a robiłem w nim całą górę. Jeśli ktoś może mi pomóc będę bardzo wdzięczny. Pozdro
Motór jest wieczny. Czy Suzi ts 125r jest wieczne???????????
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
- Motocykl: aReMZi tufifti K8
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
nom chyba że tak, ale w takim wypadku sie wycofuje bo z er nie miałem nigdy styczności (chociaż i w podpisie ma ts 125r).enduroguy pisze:a ktory rok? moze to stara TS125er , a one slabiutkie byly..
pzdr
A teraz brzydko zmienię temat i zapytam autora tematu czy zmieniał uszczelkę pod głowicą (skoro robił góre silnka to pewnie to zrobiłeś ) jeśli tak to czy jest wogóle szansa gdzieś ją dostać czy czeba kombinować i dorabiać ??
Pozdrawiam
-
Autor tematuKilo1000g
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: czw, 3 maja 2007, 18:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Więc ta to jest Suzuki Ts 125R z 1994r więc chyba nie jest taka stara. Miałem z nią wiele przygód. Jak ją kupiłem chodziła nieźle (w papierach ma 13KM więc słabiutko) ale jak na motor takiej klasy powinno być coś więcej tej mocy takie same motorki widziałem i miały po 30KM. Pojeździłem ją z 2 miesiące ( nie katowałem gdyż przesiadłem się z komara i to była nauka) i pewnego dni podczas jazdy coś strzeliło i zgasła, okazało się że zawór wydechowy wysunoł się aż za daleko i ukruszył tłok i nieco cylinder. Dwa szlify i nowy tłok załatwiły sprawę. zawór podszlifowałem pilniczkiem i otwiera się bo jest to wyczówalne. Z uszczelką była zabawa, kupiłem nową za 70zł (jak znajdę nr tego sklepu to dam znać) ale po lekkim przykatowaniu zaczęło mi płyn wyrzucać więc dorobiłem sobie nową, i jeszcze jedna i z każdą było tak samo. Dorabiałem nawet w warsztacie z takiego materiału co samochodowe i na takiej śmigam do tej pory ale i ta nie trzyma. jak jest zimny jest super nawet na wysokich obrotach ale jak złapie temperaturę zaczyn bulgotać w chłodnicy. I teraz jest jeszcze słabszy. ale blokowany jest. Na pewno nie na gaźniku bo jak go przykatuje to 8L ciągnie. dyfuzor też jest pusty. Motorek słabo się wkręca a właściwie bardzo słabo, z ledwością łapie 8,5tys obrotów. Może jest blokowany na module? Jeśli ktoś wie jak się za to zabrać proszę o pomoc.
Motór jest wieczny. Czy Suzi ts 125r jest wieczne???????????
-
Autor tematuKilo1000g
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: czw, 3 maja 2007, 18:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Raczej nie. Czyściłem go parę razy. odkręciłem dekielek i obserwowałem prace zaworu. wychyla się na maxa i nie zacina. Jeżeli by był blokowany na module jakie by były tego objawy? i jak się takie blokady zdejmuje. Trzeba to robić w serwisie czy jest możliwość zdjęcia samemu?
Motór jest wieczny. Czy Suzi ts 125r jest wieczne???????????
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Np . w dt 80 chodzi oto żeby zmostkować kondensator poprzez przylutowanie kawalka np drucika.
w TS 125 niemam pojęcia , musisz poszukać po jakis forach o tym motocyklu juz popytać sie kogoś kto mial doczynienia z takim modułem
w TS 125 niemam pojęcia , musisz poszukać po jakis forach o tym motocyklu juz popytać sie kogoś kto mial doczynienia z takim modułem
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
- Motocykl: aReMZi tufifti K8
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
odblokowanie modułu nic nie da ... z tego co mi sie wydaje to blokuje on tylko silnik żeby nie wychodził powyżej iluś tam obrotów .... sprawdz czy masz przecięty biało czarny kabel wychodzący z modułu jeśli tak to jest odblokowany co łatwo sprawdzić jadąc aha i z tego co mi wiadomo to seryjnie dyfuzor nie jest pusty .... ale skoro chodziła dobrze a nic w wydechu nie dłubałeś to to powód na pewno nie jest .... a może masz niedrożną chłodnice i dlatego wywala uszczelki ?? nie wiem czy to możliwe ale poczekaj aż wypowie się ktoś kompetentny do wysnuwania takich wniosków