Remont silnika , wstępna diagnoza
-
Autor tematutommm
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 40
- Rejestracja: wt, 16 paź 2012, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Remont silnika , wstępna diagnoza
Czy można sprawdzić w jakiś sposób czy korbowód , tłok, łożyska najdą się już do wymiany bez rozbierania silnika w przypadku kiedy to motocykl nie ma licznika motogodzin i nie wiadomo ile ma już przejechane ?
Edit: Majster128
Edit: Majster128
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Remont silnika , wstępna diagnoza
Tu napisałem co sprawdzić przy kupnie moto (2T).
http://www.forum.eterrymanow.pl/viewtopic.php?t=154
http://www.forum.eterrymanow.pl/viewtopic.php?t=154
-
Autor tematutommm
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 40
- Rejestracja: wt, 16 paź 2012, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Remont silnika , wstępna diagnoza
Chodzi mi o to , jak jest odpalony silnik czy można stwierdzić "na słuch " czy korbowód jest do wymiany
Podczas pracy silnik czy są jakieś objawy czy tłok już się nadje do wymiany
.....łożyska....
Czy są jakieś objawy kiedy to silnik jest złożony i pracuje po których można stwierdzić ze kwalifikuj się następujące części , czy po prostu wszystko się posypie w pewnym momencie ?
Podczas pracy silnik czy są jakieś objawy czy tłok już się nadje do wymiany
.....łożyska....
Czy są jakieś objawy kiedy to silnik jest złożony i pracuje po których można stwierdzić ze kwalifikuj się następujące części , czy po prostu wszystko się posypie w pewnym momencie ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Remont silnika , wstępna diagnoza
Pierwsze objawy agonalnego stanu tłoka to problemu z utrzymaniem wolnych obrotów.
Korba może dawać wibracje, ale to nie tak łatwo zdiagnozować.
Łożyska na wale możesz sprawdzić odkręcając dekiel od magneta i ruszając kołem magnesowym.
Łożysko wałka zdawczego też możesz sprawdzić poruszając wałkiem zdawczym.
Korba może dawać wibracje, ale to nie tak łatwo zdiagnozować.
Łożyska na wale możesz sprawdzić odkręcając dekiel od magneta i ruszając kołem magnesowym.
Łożysko wałka zdawczego też możesz sprawdzić poruszając wałkiem zdawczym.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1914
- Rejestracja: czw, 21 lut 2008, 16:14
- Motocykl: gram w zielone
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Remont silnika , wstępna diagnoza
Temat trochę bez sensu. Chcesz sprawdzić na ucho w jakim stanie jest silnik, ale nie wiesz jak to zrobić ale liczysz ze ci ktoś opowie?
Otóż: nienaturalne dźwięki z silnika.
Rozumiem że po zdjęciach pytacie nas o stan tłoka czy zaworów ale po pytaniu tomma czekam aż ktoś poprosi nas żebyśmy stwierdzili czy łożysko ma luz C3 czy C4.
Rozbierz i będziesz o 200% spokojniejszy albo wydasz trzy razy mniej niż byś jeździł na farta bez przeglądu. Jeżeli poprzedni właściciel nie jest godny zaufania albo nie wie to rozbieraj bez gadania.
Otóż: nienaturalne dźwięki z silnika.
Rozumiem że po zdjęciach pytacie nas o stan tłoka czy zaworów ale po pytaniu tomma czekam aż ktoś poprosi nas żebyśmy stwierdzili czy łożysko ma luz C3 czy C4.
Rozbierz i będziesz o 200% spokojniejszy albo wydasz trzy razy mniej niż byś jeździł na farta bez przeglądu. Jeżeli poprzedni właściciel nie jest godny zaufania albo nie wie to rozbieraj bez gadania.
Części do Rm 125 2001 i pokrewnych do skrzyni- SPRZEDAM