dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.

Post autor: spedboy17 » śr, 27 lut 2008, 08:30

mam niestety podobny problem... wymienialem tlok i wstawialem nowa tuleje,dalem glowice do splanowania,zakupilem nowe uszczelki no i zmontowalem wszystko... odpalilem moto no i okazalo sie ze wycieka gdzies spod nakretek glowicy,wiec troszke je dokrecilem,zrobilem rundke i cisnienie zaczelo mi walic w chlodnice :? podejrzewalem ze to oring pod glowica,ale wymienialem oba kiedy zmienialem tlok,czy istnieje mozliwosc zeby sie tam jakos obrocil czy cos? raczej nie ma gdzie indziej szukac przyczyny... poradzcie cos :roll:

z gory dzieki

ahh,moto to Suzuki Rm 125 93r
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

1100marcys
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: śr, 23 sty 2008, 23:01
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.

Post autor: 1100marcys » czw, 28 lut 2008, 22:38

koledzy wczesniej pisali,ewidentnie kompresja ucieka do ukladu chlodzenia ,zobacz czy swieca nie jest biala lub wyplukana .

spedboy17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
Motocykl: Suzi Rm 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.

Post autor: spedboy17 » pt, 29 lut 2008, 15:12

wlasnie dziwne,bo swieca jest w takim kolorze jakim powinna byc,jest troszke ciemniejsza bo leje wiecej oleju i jezdze na malych obrotach(docieram) wiec wychodzi na to ze do cylindra nie dostaje sie nic plynu...
a skoro mam nowe oringi pod glowica,to czemu komprecha ucieka do ukl chlodzenia? glowica tez byla planowana
searching new one :P

był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna :D

był Suzuki Rm 250 87r

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.

Post autor: Pomyk » pt, 29 lut 2008, 19:26

Jak przeczytałem sam tytuł, to od razu pomyślałem,że dostaje zbyt dużo paliwa(duża dysza lub przestaw seger na iglicy) i poprostu nie przepala i sie nie może wkręcić na obroty i go muli.

PS:Speedboy crossówki sie nie docera.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”