dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
- Motocykl: Suzi Rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.
mam niestety podobny problem... wymienialem tlok i wstawialem nowa tuleje,dalem glowice do splanowania,zakupilem nowe uszczelki no i zmontowalem wszystko... odpalilem moto no i okazalo sie ze wycieka gdzies spod nakretek glowicy,wiec troszke je dokrecilem,zrobilem rundke i cisnienie zaczelo mi walic w chlodnice podejrzewalem ze to oring pod glowica,ale wymienialem oba kiedy zmienialem tlok,czy istnieje mozliwosc zeby sie tam jakos obrocil czy cos? raczej nie ma gdzie indziej szukac przyczyny... poradzcie cos
z gory dzieki
ahh,moto to Suzuki Rm 125 93r
z gory dzieki
ahh,moto to Suzuki Rm 125 93r
searching new one
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 23 sty 2008, 23:01
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.
koledzy wczesniej pisali,ewidentnie kompresja ucieka do ukladu chlodzenia ,zobacz czy swieca nie jest biala lub wyplukana .
-
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
- Motocykl: Suzi Rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.
wlasnie dziwne,bo swieca jest w takim kolorze jakim powinna byc,jest troszke ciemniejsza bo leje wiecej oleju i jezdze na malych obrotach(docieram) wiec wychodzi na to ze do cylindra nie dostaje sie nic plynu...
a skoro mam nowe oringi pod glowica,to czemu komprecha ucieka do ukl chlodzenia? glowica tez byla planowana
a skoro mam nowe oringi pod glowica,to czemu komprecha ucieka do ukl chlodzenia? glowica tez byla planowana
searching new one
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 631
- Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: dlaczego gasnie na wolnych i muli go gdy sie wkreca na obr.
Jak przeczytałem sam tytuł, to od razu pomyślałem,że dostaje zbyt dużo paliwa(duża dysza lub przestaw seger na iglicy) i poprostu nie przepala i sie nie może wkręcić na obroty i go muli.
PS:Speedboy crossówki sie nie docera.
PS:Speedboy crossówki sie nie docera.