Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Należało by zdemontować cylinder, następnie go pomierzyć. Osobiście trudno jest mi się odnieść do słów "lekkie wżery", natomiast jeżeli uszczelniacze są OK, problemu należy szukać w cylindrze i tłoku. Cylinder powinien być okrągły, na całej powierzchni, w przypadku owalizacji powyżej wartości podanej w serwisówce należy go wymienić, często zdarza się tak, że otwór w cylindrze po jakimś czasie staje się owalny i dodatkowo stożkowaty, taki cylinder jest już do wymiany.
Motocykl będzie brał olej nie koniecznie wtedy gdy tłok jest już bardzo zużyty, (luz na poziomie 0.1-0.14). Spotkałem się z sytuacją gdy luz wynosił 0.06(przebieg 45Mth) a właśnie pierścienie były zużyte, co nie jest takie łatwe do zdiagnozowania. Cylinder był okrągły, wyrobienie na poziomie 0.01, z widocznymi śladami po honowaniu. Sprawa dotyczyła hondy crf250. Po założeniu nowego tłoka problem z dymieniem zniknął. Co do cylindra, to moim zdaniem, albo tuleja (tańsze rozwiązanie) albo nowy cylinder, nikasil się po prostu nie opłaca w 4T.
Motocykl będzie brał olej nie koniecznie wtedy gdy tłok jest już bardzo zużyty, (luz na poziomie 0.1-0.14). Spotkałem się z sytuacją gdy luz wynosił 0.06(przebieg 45Mth) a właśnie pierścienie były zużyte, co nie jest takie łatwe do zdiagnozowania. Cylinder był okrągły, wyrobienie na poziomie 0.01, z widocznymi śladami po honowaniu. Sprawa dotyczyła hondy crf250. Po założeniu nowego tłoka problem z dymieniem zniknął. Co do cylindra, to moim zdaniem, albo tuleja (tańsze rozwiązanie) albo nowy cylinder, nikasil się po prostu nie opłaca w 4T.
-
Autor tematuoki954
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: ndz, 2 gru 2012, 17:05
- Motocykl: rmz 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Ślask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Czyli nie pozostaje mi nic innego tylko zamowic cały zestaw cylindrowy z tłokiem i uszczelkami Nie jest tani bo szukałem do mojej suzi prawie 1900zl a czemu twoim zdaniem nie opłaca sie robic nicasilu??? Tłok mam nowy załorzony i wszystko było dobrze pomierzone jesli chodzi o cylinder. Tuleja to do Traktoru mozna wstawiać a nie do takich sprzetow zabojstwo Co do tych ''lekkich wżer'' jak to ująłem to jest ich kilka wielkosci głowki od szpilki moze troszke wieksze i sa wyczuwalne pod palcem jak sie przejedzie po nich.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Kilka ubytków wielkości główki od szpilki, nie dyskwalifikuje cylindra i ma niewielki wpływ na jego pracę.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz, 10 kwie 2011, 15:58
- Motocykl: CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Chyba taniej Ci wyjdzie dolać setkę oleju co jakiś czas niż wymieniać cylinder z tłokiem.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 120
- Rejestracja: czw, 1 mar 2012, 20:23
- Motocykl: rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Może honowanie cylindra na ostatnią selekcję, tak aby zlikwidowac wzery i do tego nowy tłok.
-
Autor tematuoki954
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: ndz, 2 gru 2012, 17:05
- Motocykl: rmz 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Ślask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Kolego motor chciałem sprzedac po remacie bo ogólnie jezdze CRF 450. Chyba nie chcial bys przyjechac do kogos w celu zakupu 4t a tu po odpaleniu 2 sowa zobaczyc..Rmz i tak musze zrobic bo nikomu takiego gowna nie sprzedam! A co do tego Honowania i nastepny tłok jak kolega Endriuu napisał ktos robil taki zabieg??? Wrocław okolice jest jakis porządny warsztat co by sie podjoł tego wyzwania i nie spierdzielił roboty.Konrad324 pisze:Chyba taniej Ci wyjdzie dolać setkę oleju co jakiś czas niż wymieniać cylinder z tłokiem.
-
Autor tematuoki954
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: ndz, 2 gru 2012, 17:05
- Motocykl: rmz 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Ślask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Jutro zwalam głowice i nowy zestaw cylindrowy zamawiam jak poskladam sprzet napisze czy usterka znikla i jak chodzi motor
-
Autor tematuoki954
- Mistrz prostej
- Posty: 51
- Rejestracja: ndz, 2 gru 2012, 17:05
- Motocykl: rmz 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Ślask
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Witam usterka usunieta okazało sie ze w cylindrze zrobiło sie delikatne jajo i nicasil sie juz sypał totalnie założyłem nowy zestaw cylindrowy VERTEX i po kłopocie nic nie kopci i nie dymi motor chodzi super lepszego ma kopa i lepszy sprez
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz, 29 mar 2009, 20:53
- Motocykl: Kawasaki KX250F 2015 r.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białka :D
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuiki rmz 250 kopci z wydechu
Ja też zalecam aby zainwestować w nowy cylinder, na pewno nie jest to sprawa płynu bo jak napisał kolega wcześniej to po pierwsze kopcił by na biało a po drugie robiło by Ci się ciśnienie w układzie chłodzenia i wywaliło by Ci płyn, a co do takich wżer to jak dodasz lekko jajowaty cylinder to nie spodziewaj się że przy takich silnikach nie pociągnie Ci oleju.
Z drugiej zaś strony u mnie w CRF 250 miałem problem z uszczelniaczami zaworowymi, na początku jak poszedł mi olej to robiłem remont silnika razem z uszczelniaczami, później zaczął mi kopcić, posprawdzałem wszystko i okazało się że były felerne uszczelniacze zaworowe i przepuszczały po kilku wyjazdach szybka wymiana i wszystko było OK. pozdr
Z drugiej zaś strony u mnie w CRF 250 miałem problem z uszczelniaczami zaworowymi, na początku jak poszedł mi olej to robiłem remont silnika razem z uszczelniaczami, później zaczął mi kopcić, posprawdzałem wszystko i okazało się że były felerne uszczelniacze zaworowe i przepuszczały po kilku wyjazdach szybka wymiana i wszystko było OK. pozdr
Części do moto, akcesoria ciuchy, jak co potrzebne pisać na:
GG: 8626875
SMS: 535600582
E-MAIL: cwirex1@vp.pl
GG: 8626875
SMS: 535600582
E-MAIL: cwirex1@vp.pl