Duże ciśnienie płynu w układzie Cr 250
-
Autor tematuczeslaw666
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 19 lis 2012, 20:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Duże ciśnienie płynu w układzie Cr 250
Byłem zmuszony wymienić karter w cr 250 87 rok ale mam problem robi mi duże ciśnienie w układzie i nie wiem co jest przyczyną. Musze dolewać wody za każdym razem. Najpierw wali z przelewu i nawet spod korka, a po jeździe po odkręceniu korka płynu nie widać. Silnika się nie dotykałem jeszcze ale jak walczyłem z poprzednim karterem to na wierzch w chłodnicy wypłynęły mi kawałki silikonu.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematuczeslaw666
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 19 lis 2012, 20:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Duże ciśnienie płynu w układzie Cr 250
Jeżeli jest to problem w środku to nie wykluczam bo na zewnątrz wszystko jest ok. Motor mam od 2 miechów. Czyli jeżeli bedzie potrzeba to planowanie głowicy i nowa uszczelka??
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Duże ciśnienie płynu w układzie Cr 250
Możliwe, ale wpierw trzeba ściągnąć głowicę i zobaczyć co tam w ogóle się dzieje.
-
- Moderator
- Posty: 770
- Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
- Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Duże ciśnienie płynu w układzie Cr 250
Miałem taki sam problem tyle że zaraz po wymianie tłoka co ja z tym na walczyłem :
- oryginalne uszczelki
- planowanie głowicy
- defektoskopia głowicy i cylindra
- rozbiórka na pół i składanie silnika
- nowe korki do chłodnicy
- modlitwy do Boga najjaśniejszego słońca Peru
a okazał się wadliwy tłok proxxa założyłem na próbę z powrotem stary i jak ręką odjął.
- oryginalne uszczelki
- planowanie głowicy
- defektoskopia głowicy i cylindra
- rozbiórka na pół i składanie silnika
- nowe korki do chłodnicy
- modlitwy do Boga najjaśniejszego słońca Peru
a okazał się wadliwy tłok proxxa założyłem na próbę z powrotem stary i jak ręką odjął.
ADV/Adventure
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 194
- Rejestracja: pt, 2 lis 2012, 12:49
- Motocykl: cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Duże ciśnienie płynu w układzie Cr 250
Witam. Sprawdź popmpę wodną. Kiedyś urwał mi się wirnik od łopatek i było podobnie- rosło ciśnienie i wywalało przez przelew. I jeszcze jedno, jak wypłynął silikon to być może się chłodnice pozapychały. Sprawdz czy nagrzewają się całe. Górą mogą być chłodniejsze jak masz ubytek płynu. Zmień na próbę jeszcze korek, moze guma sparciała albo sprężyna nie trzyma- jakbyś miał problem z pożyczeniem lub zakupem korka, to powinien pasować z auta produkcji japońskiej albo koreańskiej co mają wlew na chłodnicy.
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.