Big bore - dyskusje
-
Autor tematuaju125
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 261
- Rejestracja: ndz, 24 cze 2012, 14:04
- Motocykl: crf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Big bore - dyskusje
Majster dobrze prawi, bo do bb 450 athena też nie ma selekcji... Kolega to przerabiał, do tego cylinder po pierwszym tłoku też nadaje się na śmietnik, może dlatego. Dodatkowo u znajomego zrobił się znaczny luz na korbię nie mówię że na pewno to przez to ale myślę że tak...
nie ważne to ilu mi pluje, jestem jak xenon iluminuje ^^
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 770
- Rejestracja: pn, 12 gru 2011, 21:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Big bore - dyskusje
Ja zakładałem powiększony cylinder do quada yzf450, też tego producenta, lecz o ile mnie pamięć nie myli to była to pojemność 470. Przyrost mocy był wyraźnie odczuwalny, oceniam na +10%.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 50
- Rejestracja: sob, 12 kwie 2008, 21:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Big bore - dyskusje
W 4T 250 i 450. Montaż BIG Bora to raczej ryzyko. Pierwsza sprawa to jakośc cylindrów a druga to korba dostaje strasznie po dupie. Ja w swojej crf 450 założyłem wydech FMF z power bomb plus JET KIT żadnego wzrostu mocy nie odczułem jednak po montażu wałka HOT CAMS tu już czuć wyraźną przewage. Ja od siebie polecam wałki. A cylinderek i tłok wyłącznie OEM
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Big bore - dyskusje
Odczujesz minimalny wzrost mocy (jak pisał Tomasz12). Poprawi się dół- moto a szczególnie honda 125 będzie z dołu bardziej elastyczna. Zmniejszą się obroty maksymalne (ale i tak nie wykręcasz ich do końca). O zawory nie musisz się bać, nic nie będzie wystawać do cylindra ponieważ w tym modelu zawory to są suwaki i reguluje się ich zakres pracy (w dekielkach). Tulei też nie musisz wymieniać tylko napisz jaką teraz masz średnicę ? i jak jest grubość ścianki. Luzu na korbie nie robią się po wstawieniu Big-Bore tylko po prostu przyszedł jej czas i pokryło się to z powiększonym tłokiem .
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: pt, 19 paź 2012, 08:41
- Motocykl: Yzf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kostrzyn N/O
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Big bore - dyskusje
Miałem kiedyś w swojej Yamaszce Dt125 zestaw Atheny BiG Bore 170, czułem różnice w mocy i w tym jak wkręca się na obroty wg. mnie jeździło się znacznie lepiej lecz po tym jak tłok padł wymieniłem spowrotem na standard bo nigdzie nie mogłem znaleźć tłoka Atheny, a ściąganie z zagranicy równało się z dużymi kosztami.
Zdziwienie formą poznawania świata