CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
-
Autor tematucichy929
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: czw, 2 wrz 2010, 17:20
- Motocykl: CRF 450SM YZ125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Taką mam sprawę, bo to moje pierwsze CRF (450 2004r).
Czy to możliwe że tu nie ma odpowietrzenia skrzyni korbowej i tłok po prostu sobie kompresuje to powietrze?
Drugie pytanie, dotyczy fotografii cylindra big bore firmy cylinder works. Na nikasilu widać dziwne kształty, nie czuć ich pod palcem, są jakby pod szkłem. Na wierzchu widać ślady honowania.
Nie byłem jeszcze na pomiarach, bo nie bardzo mam czas.
Na tłoku nie widać zużycia.
Powinienem się tym przejmować, wygląda jakby nikasil był źle nałożony?
Tam gdzie pierścien nie pracował nie ma tych śladów, progu też nie czuć.
Pytanie trzecie, czy ktoś ma jakiś pomysł na przetestowanie oiljet-a, czy dobrze rozpyla itp. oraz pomiar ciśnienia na magistrali olejowej, żeby nie rozpoławiać silnika, celem przeprowadzenia oględzin pompy olejowej.
Czy to możliwe że tu nie ma odpowietrzenia skrzyni korbowej i tłok po prostu sobie kompresuje to powietrze?
Drugie pytanie, dotyczy fotografii cylindra big bore firmy cylinder works. Na nikasilu widać dziwne kształty, nie czuć ich pod palcem, są jakby pod szkłem. Na wierzchu widać ślady honowania.
Nie byłem jeszcze na pomiarach, bo nie bardzo mam czas.
Na tłoku nie widać zużycia.
Powinienem się tym przejmować, wygląda jakby nikasil był źle nałożony?
Tam gdzie pierścien nie pracował nie ma tych śladów, progu też nie czuć.
Pytanie trzecie, czy ktoś ma jakiś pomysł na przetestowanie oiljet-a, czy dobrze rozpyla itp. oraz pomiar ciśnienia na magistrali olejowej, żeby nie rozpoławiać silnika, celem przeprowadzenia oględzin pompy olejowej.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Tez tak pomyslałem,.Nie chciłem sie pierwszy wypowiedzieć bo z racjii zawodu(lakiernik)wygladało mi to na peknięcia jakie sa w lakiernictwie.Wady takie powstaja w wyniku niepoorawnych procesów lub uzycia nieodpowiednich materiałów(rozcięczalnik,utwardzacz,okresy suszenia)
Tutaj w procesie nakładania powłoki moze coś poszło nie tak,lub niewłaściwa eksploatacja,,,(może go nakładali w poniedziałek ,,na kacu,,)
Tutaj w procesie nakładania powłoki moze coś poszło nie tak,lub niewłaściwa eksploatacja,,,(może go nakładali w poniedziałek ,,na kacu,,)
-
Autor tematucichy929
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: czw, 2 wrz 2010, 17:20
- Motocykl: CRF 450SM YZ125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Ale czemu tak się stało, to wszystko jest prawie nowe. Jedno jest pewne, z tej firmy cylindra nie kupię. Zastanawiam się czy to regenerować. Za 1k mogę mieć oryginalny cylinder z tłokiem i chyba tak zrobię.
Pewnie stracę trochę mocy na dole, ale jak mają się dziać takie rzeczy to ja dziękuję.
Jednak oryginał robi różnicę.
Pewnie stracę trochę mocy na dole, ale jak mają się dziać takie rzeczy to ja dziękuję.
Jednak oryginał robi różnicę.
-
Autor tematucichy929
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: czw, 2 wrz 2010, 17:20
- Motocykl: CRF 450SM YZ125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Pomierzyłem cylinder. Wyszło 100,01 w każdym miejscu, zero owalizacji zero zużycia.
Co ciekawe na płaszczy tłoka nie widać zużycia a zeszło z niego 4 setki i ma 99,92.
Człowiek który to mierzył powiedział, że pierwszy raz widzi coś takiego i wygląda to na pęknięcia.
Co ciekawe na płaszczy tłoka nie widać zużycia a zeszło z niego 4 setki i ma 99,92.
Człowiek który to mierzył powiedział, że pierwszy raz widzi coś takiego i wygląda to na pęknięcia.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Drugi raz cos takiego widze,a ten pierwszy raz to byla yzf250 po 30 min jazdy na zawodach bez wody i z peknieta chlodnica Nie ryzykowalem i kupilem drugi cylinder,a ten dalem do polozenia nicasilu i na polke- jako rezerwa.pzdr
-
Autor tematucichy929
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: czw, 2 wrz 2010, 17:20
- Motocykl: CRF 450SM YZ125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
O dzięki. To jest cena informacja. Poprzedni właściciel mógł przegrzać silnik.
Sprawdzę od razu pompę wody.
Pytanie czy muszę sprawdzić pompę oleju?
Gdyby nie było smarowania objawy były chyba inne, przypalony olej itp.?
Sprawdzę od razu pompę wody.
Pytanie czy muszę sprawdzić pompę oleju?
Gdyby nie było smarowania objawy były chyba inne, przypalony olej itp.?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: wt, 9 sie 2011, 18:25
- Motocykl: różne
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Jakby nie bylo smarowania to cylinder ,tlok oraz korbe moglbys wyrzucic po 5min jazdy.
-
Autor tematucichy929
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: czw, 2 wrz 2010, 17:20
- Motocykl: CRF 450SM YZ125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Ale gdyby ciśnienie było tylko trochę za niskie, to mogłoby doprowadzić do przegrzania cylindra.STACHU125 pisze:Jakby nie bylo smarowania to cylinder ,tlok oraz korbe moglbys wyrzucic po 5min jazdy.
Może dysza źle rozpylała.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: śr, 24 cze 2009, 15:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chojnice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CRF 450 nikasil odpowietrzenie pytania techniczne.
Tak delikatnie powiązane z tematem - na zagranicznych forach nigdzie nie spotkałem się z dobrą opinię na temat 'Cylinder Works' - zresztą sama cena dość dużo sugeruje - może własnie i tu jest to problemem? Generalnie z tego co czytałem to wiele osób pisało, ze cylindry są przedwcześnie do wyrzucenia. Mam nadzieję, że nie sieję tutaj jakichś plotek